Så skete det igen
Fra : Malene P

Dato : 31-07-08 09:39

Det er muligt, at CRL eller andre kan definere sig ud af det, men for mig at
se, er sager med helt umotiverede overfald er steget voldsomt. Ned med den
kriminelle lavalder, meget hårdere straffe og ind med tso-princippet NU.

http://ekstrabladet.dk/112/article1039040.ece

Malene P

Fra : Guds udsending

Dato : 31-07-08 10:32

Gider du ikke copy-paste den relevante pointe fra den
artikel, du referere til, når du laver den slags
trådstarter?

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev

Fra : Malene P

Dato : 31-07-08 10:36

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse
> Gider du ikke copy-paste den relevante pointe fra den
> artikel, du referere til, når du laver den slags
> trådstarter?

Til tjeneste:
Malene P

-------------
17-årig overfaldet på vej hjem
En 17-årig ung mand fra Aalborg måtte tidligt i morges en tur om skadestuen.
På vej hjem fra en bytur blev han slået ned - helt umotiveret

Den 17-årige fik brækket næsen og flækket to tænder.

En 17-årig mand på vej hjem fra bytur blev her til morgen overfaldet i
Prinsensgade i Aalborg. Manden fik brækket næsen og flækket to tænder,
oplyser P4 Nordjylland.

- Det var fuldstændig umotiveret. En anden mand løb direkte hen og slog ham
i ansigtet med en knytnæve, siger vagtchef Poul Badsberg fra Nordjyllands
Politi.

Den 17-årige gik sammen med en kammerat i Prinsensgade, da de mødte fire
unge mænd, hvoraf den ene altså pludselig løb frem mod dem.

Ifølge politiets oplysninger kendte de to grupper mænd ikke hinanden på
forhånd. Og der blev hverken råbt eller sagt noget inden overfaldet.

- Det er jo helt meningsløst, siger Poul Badsberg.

De fire mænd har inden overfaldet været på Mallorca Bar tæt på Prinsensgade.
Derfor kigger politiet nu barens overvågningsbånd igennem for at finde frem
til gerningsmanden.

Fra : Guds udsending

Dato : 31-07-08 10:40

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev

>"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

>Til tjeneste:
>Malene P

Tak skal du have. Jeg får ellers stort set aldrig læst dine
links, da man åbenbart ikke kan klikke på links i min
nyhedslæser .

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-07-08 13:10

On 31 Jul 2008 09:39:32 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>Tak skal du have. Jeg får ellers stort set aldrig læst dine
>links, da man åbenbart ikke kan klikke på links i min
>nyhedslæser .

Hvorfor skifter du så ikke til en newsreader der VIRKER...???

Der er masser af udmærkede gratis-programmer...

Fra : ' @

Dato : 31-07-08 16:14

On Thu, 31 Jul 2008 14:09:52 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvorfor skifter du så ikke til en newsreader der VIRKER...???
>
>Der er masser af udmærkede gratis-programmer...

og

hvis man kan afse små 200 kr. kan man få den bedste

www.forteinc.som

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-07-08 19:35

On Thu, 31 Jul 2008 17:13:32 +0200, "' @" <1.'@invalid.net> wrote:

>og
>
>hvis man kan afse små 200 kr. kan man få den bedste
>
>www.forteinc.com

Min gode 6 år gamle version 1.9 virker også perfekt...

Fra : @

Dato : 01-08-08 18:42

efter manges mening den bedste version

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 01-08-08 19:24

On Fri, 01 Aug 2008 19:41:46 +0200, "@" <1@123.net> wrote:

>efter manges mening den bedste version

Jeps... Jeg har prøvet den nye, men er gået tilbage til den gamle, der
virker perfekt....

Fra : H. Jensen

Dato : 01-08-08 08:00

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kriminelle lavalder, meget hårdere straffe og ind med tso-princippet NU.

Malene - Du kan lave 1000 tråde fra nu af. Du vil tale for døve øre.
Myndighederne kan ikke forholde sig til dette problem.

Deres interesse ligger et helt andet sted.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-13772186.html?rss

De vil fjerne de steder de unge kan feste, hvor at der er en smule
voksenkontrol, så de unge tvinges til rave-parties eller uformel komsammen i
grønne områder landet over med hærværk og vold til følge.

Så får politiet selvfølgelig mere at lave og kan råbe på ressourcer.
Samtidig for de kriminelle bander nye kunder for ved disse ustrukturede
fester skal der sprut til og som bonus kan man lige levere nogle piller.

Med den strategi og holdning uden føling med virkeligheden, så får du start
brug for at lave nye tråde.

Men du er oppe i mod levebrødspolitikere, som kræver ressourcer til både
behandlingssteder og politiet så de kan rave skatteborgernes penge til sig.
Vi har nordisk rekord i anbringelser udenfor hjemmet og med at sende børn på
genopdragelse på efterskoler. Det koster kassen hos kommunerne hver eneste
gang at en unge anbringes udenfor hjemmet i plejefamilier, efterskoler og i
lukkede institutioner. Nogle gange op til 200.000 pr. unge pr. måned.

Du slår slag i luften for behandlingsindustrien er en milliard-industri.

--
Regards
Meditation Inlet - special boarding school for children with special needs.