Text box !
Fra : Henrik Absalon

Dato : 23-07-01 10:14

Hejsa
Jeg har en textbox, når den får fokus, hvordan får jeg så min "markør" til
at stå efter teksten og ikke før alt teksten.

Henrik

Fra : Kristian Sæbø

Dato : 23-07-01 11:38

Hei.

Noe sånt:

text1_GotFocus()

text1.Selstart= len(text1.text)

end sub

mvh Kristian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-07-01 21:05

Henrik Absalon wrote:

> Hejsa
> Jeg har en textbox, når den får fokus, hvordan får jeg så min "markør" til
> at stå efter teksten og ikke før alt teksten.

i eventet text1_gotFocus() skriver du blot text1.selstart =
len(text1.text).

Med venlig hilsen
Lars

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 27-08-01 10:57

"Henrik Absalon" <absalon@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg har en textbox, når den får fokus, hvordan får jeg så min "markør" til
> at stå efter teksten og ikke før alt teksten.
>
> Henrik

Jeg har selv brugt noget med ''SendKeys''. Prøv at skrive SendKeys og tryk
F1 men markøren er på teksten.