NATO bør angribe Israel, og ikke Iran
Fra : Guds udsending

Dato : 29-07-08 23:50

Israel var sammen med Nordkorea et af de eneste lande til at
nægte at underskrive en ikkespredningsaftale for atomvåben.

Siden har anskaffet sig betydelige arsenaler, og desuden har
de ballistiske missiler, som er rettet mod europæiske
hovedstader, og som sagtens kan nå dem.

Man er efter Iran med bål og brand udelukkende pga mistanke,
og man angriber endda Irak blot på mistanken mens man lader
Israel bygge et armageddondepot op!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 30-07-08 00:35

On 29 Jul 2008 22:49:38 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>Israel var sammen med Nordkorea et af de eneste lande til at
>nægte at underskrive en ikkespredningsaftale for atomvåben.

En underskrift er da intet værd...

>Siden har anskaffet sig betydelige arsenaler, og desuden har
>de ballistiske missiler, som er rettet mod europæiske
>hovedstader, og som sagtens kan nå dem.

Påstår du virkelig at Israel har atommissiler der er rettet mod
europæiske hovedstæder...??? )))

Mon ikke (hvis Israel altså HAR nogen) at de er rettet mod arabiske
mål...???

http://www.funpic.hu/files/pics/00027/00027658.jpg

Fra : John

Dato : 30-07-08 01:01

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

> Man er efter Iran med bål og brand udelukkende pga mistanke

Jamendetermandaforhåbentligikke!

Har dværgen i Teheran ikke gentagne gange truet med at udslette Israel?

John

Fra : Guds udsending

Dato : 30-07-08 01:10

John <nogen@pladderballe.ok> skrev

>Jamendetermandaforh?bentligikke!

>Har dv?rgen i Teheran ikke gentagne gange truet med at udslette Israel?

Det drejer sig jo ikke om atomvåben.

Det er kun Israel, som har atomvåben i Mellemøsten.

Israel har bombet mål i Iran, derimod har Iran intet gjort.

Fra : John

Dato : 30-07-08 01:24

> Det drejer sig jo ikke om atomvåben.

Korrekt, det er ganske ligegyldigt, hvilke våben dværgen vil benytte,
hovedsagen er: Han ønsker at udslette Israel

> Det er kun Israel, som har atomvåben i Mellemøsten.

Og...?

> Israel har bombet mål i Iran

Allerede? Hvilke? Hvornår?

> derimod har Iran intet gjort.

Iran har gentagne gange truet med at udslette Israel.

Er du tungnem?

John

Fra : Guds udsending

Dato : 30-07-08 12:51

John <nogen@pladderballe.ok> skrev

>Korrekt, det er ganske ligegyldigt, hvilke v?ben dv?rgen vil benytte,
>hovedsagen er: Han ?nsker at udslette Israel

Hvorfor bruger man så ikke DET som basis for sin aggression
overfor Iran?

>Og...?

Det er ligesom det det drejer sig om. Altså atomvåben.

>Allerede? Hvilke? Hvorn?r?

De har bombet et begyndt atomreaktoranlæg.

>Iran har gentagne gange truet med at udslette Israel.

I konteksten taltes der om KRIGSHANDLINGER.

>Er du tungnem?

Kan du læse en sætning med et LIX-tal højere end i en
børnebog?

Fra : John

Dato : 30-07-08 13:48

> De har bombet et begyndt atomreaktoranlæg.

Dato? Sted?

John

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 30-07-08 14:02

On Wed, 30 Jul 2008 14:47:50 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Dato? Sted?

Mon ikke han forveksler det med Osirak i IraK (engang i 80'erne mener
jeg det var)...???

Fra : John

Dato : 30-07-08 14:45

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke han forveksler det med Osirak i IraK (engang i 80'erne mener
> jeg det var)...???

Nåee.. 'gud' har åbenbart givet 'guds udsending' fejlagtige oplysninger :)

John

Fra : Guds udsending

Dato : 30-07-08 22:38

John <nogen@pladderballe.ok> skrev

>N?ee.. 'gud' har ?benbart givet 'guds udsending' fejlagtige oplysninger :)

Nå ja, jeg forveklsede vel Israels trusler med deres
bombninger af irakiske eller syriske anlæg. Der kan man bare
se, hvordan I nu kan danse triumferende, når i en enkelt
gang fandt een fejl ved mig.

Har du forresten tænkt dig at tilbede mig, hvis nu Israel
rent faktisk gør alvor af deres trusler i nærmeste fremtid?
Du lader jo til at være i et dilemma om hvorvidt jeg er en
sand profet eller ej.

Fra : John

Dato : 30-07-08 23:37

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

> Nå ja, jeg forveklsede vel Israels trusler med deres
> bombninger af irakiske eller syriske anlæg.

Nåee ja, det gjorde du da vist osse, og så'n..

> hvis nu Israel
> rent faktisk gør alvor af deres trusler

Hvis??? Du tror altså i fuld alvor, at Israel vil/kan tillade (endnu) en
ondsindet nabo at besidde atomvåben?

> Du lader jo til at være i et dilemma om hvorvidt jeg er en
> sand profet eller ej.

Nejda! Du er uden tvivl en rigtig profet!

John :))

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 30-07-08 23:54

On 30 Jul 2008 21:37:49 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>Du lader jo til at være i et dilemma om hvorvidt jeg er en
>sand profet eller ej.

ALLE profeter er falske, så der er intet dilemma i det....

Fra : John

Dato : 30-07-08 15:51

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke han forveksler det med Osirak i IraK (engang i 80'erne mener
> jeg det var)...???

Jaja.. eller Syrien for nogle måneder siden, men det bliver påstanden:

"Israel har bombet mål i Iran"

- jo ikke mere rigtig af!

Mig bekendt har Israel (endnu) ikke bombet mål i Iran!

John

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 30-07-08 16:59

On Wed, 30 Jul 2008 16:51:24 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Jaja.. eller Syrien for nogle måneder siden, men det bliver påstanden:
>
>"Israel har bombet mål i Iran"
>
>- jo ikke mere rigtig af!
>
>Mig bekendt har Israel (endnu) ikke bombet mål i Iran!

Jeg har heller ikke hørt noget om det...

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 30-07-08 14:02

Guds udsending <nej@falungong.cc> writes:

> De har bombet et begyndt atomreaktoranlæg.

Er du sikker på at du ikke tænker på det Irakiske atomanlæg der blev
bombet tilbage i 1981?

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.

Fra : ' @

Dato : 30-07-08 15:31

On 30 Jul 2008 11:51:13 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>John <nogen@pladderballe.ok> skrev

>De har bombet et begyndt atomreaktoranlæg.

hvor

og hvornår???

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 30-07-08 01:04

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

> Siden ... har
> ... ballistiske missiler, som er rettet mod europæiske
> hovedstader

Hvem...?

John

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 30-07-08 03:19

Guds udsending skrev:
> [...]
>
> Man er efter Iran med bål og brand udelukkende pga mistanke,
> og man angriber endda Irak blot på mistanken mens man lader

Hvilket "armageddondepot" ?

- cep

Fra : Guds udsending

Dato : 30-07-08 12:52

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> skrev

>Hvilket "armageddondepot" ?

Jeg mener naturligvis det store lager af atomvåben, som
Israel har bygget op i hemmelighed for verdens øjne, og som
nu er et velkendt faktum.

Fra : Lyrik

Dato : 30-07-08 13:24

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i meddelelsen

> Jeg mener naturligvis det store lager af atomvåben, som
> Israel har bygget op i hemmelighed for verdens øjne, og som
> nu er et velkendt faktum.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Atomvåbnene har de fået af Frankrig så det er så som så med den dybe
hemmelighed. Israel er vestens forpost i mellemøsten. En slags "The Alamo!".
Men denne gang har man sikret sig imod "Santa Anna" og hans erobringsforsøg.

Når du skriver at du er "Guds udsending," så ville det være meget nyttigt at
vide hvad det er for en Gud du er udsending for og hvordan/hvornår han har
udsendt dig. Et navn på Guden ville ikke være uden betydning.
det kunne jo være fantasi! Eller du kunne være en udsending for fremmede
guder.

Hilsen
Jens

Fra : ' @

Dato : 30-07-08 15:34

On Wed, 30 Jul 2008 14:24:10 +0200, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
wrote:

> [...]
>Men denne gang har man sikret sig imod "Santa Anna" og hans erobringsforsøg.

"Santa Anna"

Anne er et pigenavn

nærmer det sig ikke betænkeligt fornærmelse af pædofeten?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Guds udsending

Dato : 30-07-08 22:41

Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> skrev

> [...]

>udsendt dig. Et navn på Guden ville ikke være uden betydning.
>det kunne jo være fantasi! Eller du kunne være en udsending for fremmede

Det er den kristne Gud. Jeg har udsendt mig selv som
korsfarer på usenet, og har altså intet som helst
overjordisk som belæg for mit kaldenavn.

Fra : John

Dato : 30-07-08 23:18

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

> Jeg har udsendt mig selv som
> korsfarer på usenet, og har altså intet som helst
> overjordisk som belæg for mit kaldenavn.

Nå! Gud ved altså slet ikke, at du misbruger hans navn?

John

Fra : John

Dato : 30-07-08 23:14

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Når du skriver at du er "Guds udsending," så ville det være meget nyttigt
> at vide hvad det er for en Gud du er udsending for ... du kunne være en
> udsending for fremmede guder.

Måske en forklaring:

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Falun8.svg

Mere:

http://en.wikipedia.org/wiki/Falungong

John

Fra : ' @

Dato : 30-07-08 15:32

On 30 Jul 2008 11:52:26 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> skrev

>Jeg mener naturligvis det store lager af atomvåben, som
>Israel har bygget op i hemmelighed for verdens øjne, og som
>nu er et velkendt faktum.

BAHH

de har vel højt sat under 300 stk

det er desværre alt for lidt til at løse muhamedanerproblemet
permanent

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 30-07-08 17:24

> Jeg mener naturligvis det store lager af atomvåben, som
> Israel har bygget op i hemmelighed for verdens øjne, og som
> nu er et velkendt faktum.

ok.. det er din stråmand.. byg en høstak.

- cep

Fra : Guds udsending

Dato : 30-07-08 22:43

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> skrev

>ok.. det er din stråmand.. byg en høstak.

En "stråmand" er at antage noget om din modparts mening, som
ikke er rigtigt, men derimod fejlagtigt.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 31-07-08 12:19

Guds udsending skrev:
> Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> skrev

> En "stråmand" er at antage noget om din modparts mening, som
> ikke er rigtigt, men derimod fejlagtigt.

ok. Der var ordene "velkendt faktum" der triggede mig.

- cep

Fra : John

Dato : 30-07-08 17:43

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

Dén la'r vi li'e stå et øjeblik:

> i hemmelighed for verdens øjne

John :)

Fra : Guds udsending

Dato : 30-07-08 22:44

John <nogen@pladderballe.ok> skrev
>"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

>D?n la'r vi li'e st? et ?jeblik:

>John :)

Ja, ikkespredningsaftalen var jo i 63, mener jeg. Hvad er
det du prøver at sige?

Fra : TL

Dato : 30-07-08 16:33

On Jul 29, 3:49 pm, Guds udsending <n...@falungong.cc> wrote:
> [...]
>
> Man er efter Iran med bål og brand udelukkende pga mistanke,
> og man angriber endda Irak blot på mistanken mens man lader

Iran har skrevet under, så de skal naturligvis følge den aftale de
selv frivilligt har indgået. Israel har ikke underskrevet, så de er
naturligvis ikke bundet af en traktat de ikke har underskrevet.