Når fremmede går i banken.....
Fra : Malene P

Dato : 28-07-08 17:24

... er det ofte for at hæve penge.
http://ekstrabladet.dk/112/article1038134.ece

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 28-07-08 17:50

Malene P wrote:
> .. er det ofte for at hæve penge.
> http://ekstrabladet.dk/112/article1038134.ece
>
> Malene P

Sjovt at du aldrig poster indlæg herinde, når ikke-udenlandske mennesker
begår bankrøverier.

Du er en simpel ubegavet racist, malene p.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 28-07-08 18:02

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Sjovt at du aldrig poster indlæg herinde, når ikke-udenlandske
> mennesker begår bankrøverier.

Forklar det "sjove" i det.

> Du er en simpel ubegavet racist, malene p.

Fordi hun ikke hun exponerer virkeligheden som du ikke magter at se, så
er hun racist?
Hun er bare superdejlig, uhhm

Fra : /Peter

Dato : 28-07-08 18:05

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

Er "ikke-udenlandske" mennesker ikke danskere,
der findes også danskere som opfører sig mere som udlændinge,
måske især "danske" muhamedanere, de kaldes også kaldes "utilpassede
fremmede"
er det dem du mener, Malene P ikke skriver om?

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-08 23:22

/Peter <nospam@no.mail> skrev:
>"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

udenlandske

>Er "ikke-udenlandske" mennesker ikke danskere,

Jeg synes vi skal lade ovenstående sætning blomstre lidt.

>der findes også danskere som opfører sig mere som udlændinge,
>måske især "danske" muhamedanere, de kaldes også
>kaldes "utilpassede
>fremmede"

:) ... og denne ...

Når danskere opfører sig tåbeligt, så opfører de sig som
udlændinge?!? :)

>er det dem du mener, Malene P ikke skriver om?

Nej. Han mener, at der burde skrives meget mere om hvor tåbeligt
du opfører dig. Du er jo både dum og opfører dig tåbeligt.

Fra : Thomas M

Dato : 28-07-08 19:27

/Peter wrote:

> Fordi hun ikke hun exponerer virkeligheden som du ikke magter at se,
> så er hun racist?

Malene vil gerne ha det til at lyde som om, at alle fremmede der går i en
bank, udelukkende er der for at begå bankrøveri.

Det er ubegavet, og folk som dig springer i med begge ben. Det er ikke alene
ubegavet. Det er morsomt.

Og tragisk. Blomsten af dansk ungdom der lader sig narre på denne måde - jeg
går ud fra at du er ca. 17-18 år, Peter.

--
/ Thomas

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-08 23:19

/Peter <nospam@no.mail> skrev:
>"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
>t01.news.tele.dk...

>Forklar det "sjove" i det.

Forklar endelig selv den der 'sjove' tekst fra den anden tråd,
hvor du ikke fatter, at antallet af bogstaver og de rette
bogstaver skal være til stede :)

>Fordi hun ikke hun exponerer
>virkeligheden som du ikke magter at se, så
>er hun racist?

Nej. Fordi hun er er ubegavet.

>Hun er bare superdejlig, uhhm

Ja du synes.