Kriminaliteten stiger blandt indvandrere o~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-07-08 06:24

Godt nok en artikel der er et "par dage" gammel "Published 2008-06-17"

---
Ifølge nye tal fra Danmarks Statistik stiger kriminaliteten blandt
indvandrere og deres efterkommere. Samtidig er den faldet hos folk af
dansk oprindelse.

I forhold til mænd af dansk herkomst er førstegenerations-indvandrere
overrepræsenteret med 32 procent, skriver Urban.

Blandt indvandrernes efterkommere er overrepræsentationen hele 92
procent. Allerværst ser det ud blandt mænd mellem 20 og 29.

Her fik 23 procent i 2006 en dom. Det svarer til næsten hver fjerde, og
tallet er én procent højere end i 2005. De høje tal overrasker og
irriterer integrationskonsulent Manu Sareen.
---

Læs hele artiklen her.
http://www.metroxpress.dk/dk/article/2008/06/17/17/0623-83/index.xml

Tjaee, det er jo det alle vi alm. mennesker sagtens kan se, men
"velmenere" eller som muslimerne kalder dem "nyttige idioter" lukke
helst øjnene for det.

--
It's to late...

Fra : /Peter

Dato : 27-07-08 06:33

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Tjaee, det er jo det alle vi alm. mennesker sagtens kan se, men
> "velmenere" eller som muslimerne kalder dem "nyttige idioter" lukke
> helst øjnene for det.

Sjovt nok har politikerne det med at blive "overraskede",
har de overhovedet føling med hvad deres beslutninger forårsager?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-07-08 06:33

/Peter formulerede spørgsmålet:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Sjovt nok har politikerne det med at blive "overraskede",
> har de overhovedet føling med hvad deres beslutninger forårsager?

Dem der har, bliver jo kaldt alverden grimme ting, den "bløde" fløj har
tilsyneladende besluttet sig for at vi skal være så lidt danske som det
er muligt, trist...

--
It's to late...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-07-08 06:31
Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-07-08 06:38

Den her fra 2006 er interessant
http://www.dst.dk/nytudg/7826

og lur mig om ikke det er blevet endnu værre, de seneste 2 år.

--
It's to late...

Fra : '@

Dato : 27-07-08 09:55

On Sun, 27 Jul 2008 07:37:47 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
@post.cybercity.dk> wrote:

>Den her fra 2006 er interessant
>http://www.dst.dk/nytudg/7826
>
>og lur mig om ikke det er blevet endnu værre, de seneste 2 år.

oplysningerne på ovenstående link kan CRL snildt "bortrationalisere"

og resten af de "velmenende" "humanister" kan sikkert også komme med
diverse mere eller mindre tåbelige bortforklaringer

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-07-08 09:58

Den 27-07-2008, skrev '@:

> oplysningerne på ovenstående link kan CRL snildt "bortrationalisere"
>

> og resten af de "velmenende" "humanister" kan sikkert også komme med
> diverse mere eller mindre tåbelige bortforklaringer

Det er set før, men indtil nu er de da ret stille

--
It's to late...

Fra : '@

Dato : 27-07-08 10:33

On Sun, 27 Jul 2008 10:58:19 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
@post.cybercity.dk> wrote:

>Det er set før, men indtil nu er de da ret stille

det tager sikkert lidt til at få en masse lodret vås formet til
læsbare sætninger

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 27-07-08 08:06

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> tallet er én procent højere end i 2005. De høje tal overrasker og
> irriterer integrationskonsulent Manu Sareen.

Kan du ikke lige prøve at forklare, hvad det nye i denne historie er? Jeg
synes da, det ligner de statistikker, vi har set de sidste 10 år.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-07-08 08:10

Christian R. Larsen skrev den 27-07-2008:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> wrote in message

> Kan du ikke lige prøve at forklare, hvad det nye i denne historie er? Jeg
> synes da, det ligner de statistikker, vi har set de sidste 10 år.

Ja det gør du vel, kan du ikke lige trylle lidt med nogle tabeller, for
som du kan se så stemmer de tal ikke med dine, og det kan vi ikke have.

--
It's to late...

Fra : Thomas M

Dato : 27-07-08 09:13

Christian R. Larsen wrote:

> Kan du ikke lige prøve at forklare, hvad det nye i denne historie er?
> Jeg synes da, det ligner de statistikker, vi har set de sidste 10 år.

Der står "Ifølge nye tal fra Danmarks Statistik stiger kriminaliteten blandt
indvandrere og deres efterkommere". Der står ikke, "Ifølge gamle tal..."

"Der er heller ikke tegn på, at udviklingen vil vende. Blandt de 15-årige,
der blev fremstillet i dommervagten i 2007, er to-tredjedele af anden etnisk
herkomst."

2007. Ikke ligefrem gamle tal.

Jeg er glad for at jeg ikke bor i København; Der sker lidt for mange skidte
ting i den by, til min smag.

--
/ Thomas

Fra : '@

Dato : 27-07-08 09:51

On Sun, 27 Jul 2008 07:23:37 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>tallet er én procent højere end i 2005. De høje tal overrasker og
>irriterer integrationskonsulent Manu Sareen.

hjæææææælp nu må CRL på banen og få det vås korrigeret

> [...]
>

>Tjaee, det er jo det alle vi alm. mennesker sagtens kan se, men
>"velmenere" eller som muslimerne kalder dem "nyttige idioter" lukke

helst!!!

det synes at være et helt bevist valg de gør, ikke at VILLE se
sandheden

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-07-08 09:54

'@ kom med denne ide:

> hjæææææælp nu må CRL på banen og få det vås korrigeret

Jeps, jeg venter i spænding

> helst!!!
>

> det synes at være et helt bevist valg de gør, ikke at VILLE se
> sandheden

Det er trist at nogle mennesker ikke magter at forholde sig til det det
sker i den virkelige verden.

--
It's to late...

Fra : Andreas Andersen

Dato : 27-07-08 11:03

> Det er trist at nogle mennesker ikke magter at forholde sig til det det
> sker i den virkelige verden.

Og at de der tilsyneladende sidder med alle svarenes bedste måde, at få dem
ført ud i livet er at sende hadefulde indlæg til en ligegyldig nyhedsgruppe.

--
Andreas

Fra : '@

Dato : 27-07-08 11:36

On Sun, 27 Jul 2008 12:03:09 +0200, "Andreas Andersen"
<andreas2411@gmail.invalid> wrote:

>"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> wrote in message
>
>Og at de der tilsyneladende sidder med alle svarene

hvor har du det fra?

problemet er stadigvæk at

ikke blot nogle men alt for mange

ikke magter at forholde sig til det det
sker i den virkelige verden.

hvad med at forholde dig til de sørgelige oplysninger istedet for at
våse om den eller de der bringer oplysningerne?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Andreas Andersen

Dato : 27-07-08 12:43

"'@" <1.@invalid.net> wrote in message
> hvor har du det fra?

Fremføringen af "sandheden" herinde minder om små børn, der står og stamper
i jorden for at få deres vilje. Tilsvining af alle der mener noget andet, og
fuldstændig mangel på anerkendelse af, at ikke alt er sort/hvidt. Hvis I
gerne vil overbevise dem I kalder "velmenerne" om, at I har ret, er jeg
rimelig overbevist om, at det ikke er vejen.

> [...]
>

> hvad med at forholde dig til de sørgelige oplysninger istedet for at
> våse om den eller de der bringer oplysningerne?

Jeg kan sagtens forholde mig til oplysningerne, og det er da beklageligt. Er
der nogen af jer ikke-velmenere, der har andre løsningsforslag end at smide
alle kriminelle indvandrere (med statsborgerskab) ud?

--
Andreas

Fra : /Peter

Dato : 27-07-08 12:49

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> beklageligt. Er der nogen af jer ikke-velmenere, der har andre
> løsningsforslag end at smide alle kriminelle indvandrere (med

Joda f.eks:
Lad være med at lukke flere ind!
Sørge for dem der er her er spærret inde på livstid!

Men den med at sende dem ud af landet er nok den bedste.

Fra : '@

Dato : 27-07-08 14:12

On Sun, 27 Jul 2008 13:42:58 +0200, "Andreas Andersen"

ja

men det er helt sikkert ganske ulovligt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-07-08 20:16

Efter mange tanker skrev Andreas Andersen:
> [...]
> gerne vil overbevise dem I kalder "velmenerne" om, at I har ret, er jeg
> rimelig overbevist om, at det ikke er vejen.

Det må være rødstues opførsel du tænker på.

> Jeg kan sagtens forholde mig til oplysningerne, og det er da beklageligt. Er
> der nogen af jer ikke-velmenere, der har andre løsningsforslag end at smide
> alle kriminelle indvandrere (med statsborgerskab) ud?

Vi kunne jo starte med at lukke for adgang til honningkrukken, og så
ellers få ryddet op i de utøj der er kommet i blomsterbedet.

--
It's to late...

Fra : Malte Runz

Dato : 28-07-08 11:19

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

(snip)

> Det er trist at nogle mennesker ikke magter at forholde sig til det det
> sker i den virkelige verden.

Hvordan har du tænkt dig, at forholde dig til sagen? Har du nogen forslag
til, hvad vi kunne gøre her i DK og resten af Europa? Du må gerne være
specifik.

--
Malte Runz

Fra : ' @

Dato : 28-07-08 16:15

On Mon, 28 Jul 2008 12:19:04 +0200, "Malte Runz" <glemdet@glemdet.dk>
wrote:

>"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
>(snip)

>Hvordan har du tænkt dig, at forholde dig til sagen?

ved at stemme på parti(er) som ønsker at stoppe den udvikling som går
i en helt gal retning

> Har du nogen forslag
>til, hvad vi kunne gøre her i DK og resten af Europa? Du må gerne være
>specifik.

lige nu er der desværre kun et at gøre stemme på DF

da mine andre løsningsforslag ganske sikkert er ulovlige

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 28-07-08 19:18

Malte Runz:
> [...]
>
> Hvordan har du tænkt dig, at forholde dig til sagen? Har du nogen forslag
> til, hvad vi kunne gøre her i DK og resten af Europa? Du må gerne være

Tag de problemer der _ikke_ er vores egne og hæld dem ud af landet på
røv og albuer.

Derefter kan vi koncentrere os om at opdrage vores _egne_

--
It's to late...