Muslimer udsat for bombeterror i Indien
Fra : Mohammad Islam

Dato : 26-07-08 18:20

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1037499.ece

Dagens eksplosioner skete i Ahmedabads tætpakkede gamle bydel, hvor der bor
mange muslimer. Lokale tv-stationer viste billeder af en bus, som havde fået
sprængt den ene side væk.

Fra : /Peter

Dato : 26-07-08 18:33

"Mohammad Islam" <islam@is.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> der bor mange muslimer. Lokale tv-stationer viste billeder af en bus,
> som havde fået sprængt den ene side væk.

2 dræbte!
Men det er jo slet slet ikke nok til at jeg gider starte bilen og køre
hujene gennem gaderne,
der skal da mindt ryge 100 i luften, alle muhamedanere naturligvis, før
jeg gider det.

Et lille hura blev det dog til.

Fra : John

Dato : 26-07-08 18:44

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> 2 dræbte!
> Men det er jo slet slet ikke nok til at jeg gider starte bilen og køre
> hujene gennem gaderne

De er vist ikke helt færdige med at tælle:

"At least 15 people have been killed and dozens more wounded after a series
of explosions struck the western Indian city of Ahmedabad"
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/7527004.stm

John

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 26-07-08 18:38

On Sat, 26 Jul 2008 19:19:40 +0200, "Mohammad Islam" <islam@is.ok>
wrote:

> [...]
>mange muslimer. Lokale tv-stationer viste billeder af en bus, som havde fået

Mon ikke de skyldige var andre muslimer...???

Det er det jo i 99,99% af tilfældene...

Fra : John

Dato : 26-07-08 18:51

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke de skyldige var andre muslimer...???

Det skulle såmænd ikke undre nogen:

"In the Ahmedabad blasts, one TV report said intelligence authorities had
received a warning from a group calling itself Indian Mujahideen"
http://www.upi.com/Top_News/2008/07/26/Ahmedabad_blasts_kill_15_says_report/UPI-59311217086926/

"As in past bombings in India, suspicion for both sets of explosions quickly
fell on Muslim militants"
http://ap.google.com/article/ALeqM5jCzOX2kTl3McYb4IhVF9ERzTQ7JwD925LGMG0

John

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 26-07-08 19:44

"Mohammad Islam" skrev i en meddelelse

Snip:

Ja Mohammad det gælder om at stå på det rigtige Islam tog , når de gode
Muslimer smider bomber i hovedet på hinanden.

Jeg har aldrig rigtig forstået hvordan i ser forskel på hinanden ? , jeg
mener ............ hvordan ved man hvem man skal bombe ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : /Peter

Dato : 26-07-08 19:49

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:488b705e$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg har aldrig rigtig forstået hvordan i ser forskel på hinanden ? ,
> jeg mener ............ hvordan ved man hvem man skal bombe ??

De gør nærmest hinanden en tjeneste
Man ser ikke på døden på samme måde, islam er dødens ideologi
tænk du får 72 evige jonfruer ++ hvad du måtte ønsker når du er død,

Fra : christian

Dato : 26-07-08 20:10

/Peter skrev:

> tænk du får 72 evige jonfruer ++ hvad du måtte ønsker når du er død,

så uanset hvormeget du bøvler med at oplære dem lære de aldrig :P

Fra : /Peter

Dato : 26-07-08 20:14

"christian" <christian@nejtaktilspamditkooereeaf.dk> skrev i en
meddelelse news:488b7671$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

> så uanset hvormeget du bøvler med at oplære dem lære de aldrig :P

Hvad skal de lære?

Deres månegud har fortalt den pædofile landevejsrøver alt hvad der er
værd at vide,
de skal blot læse i koranen.

Problemet er de det kun er ganske få der kan læse, og resten kan intet
som helst!

Fra : christian

Dato : 26-07-08 20:13

/Peter skrev:
> [...]
> værd at vide,
> de skal blot læse i koranen.
>
> Problemet er de det kun er ganske få der kan læse, og resten kan intet

tænkte på jomfruerne.....

Fra : /Peter

Dato : 26-07-08 20:19

"christian" <christian@nejtaktilspamditkooereeaf.dk> skrev i en
meddelelse news:488b7740$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> tænkte på jomfruerne.....

Blev du liderlig?
Eller hvad mener du med "Hvad skal de lære"?

De skal sgu ikke lære noget de skal kneppes, men unger føder de vel
næppe,
det er kun i det jordiske liv den slags forekommer, og
mødoms-genskabelser
er højt udviklet i allahs himmel.

Fra : christian

Dato : 26-07-08 21:16

/Peter skrev:
> [...]
> næppe,
> det er kun i det jordiske liv den slags forekommer, og

suk

Fra : /Peter

Dato : 26-07-08 21:28

"christian" <christian@nejtaktilspamditkooereeaf.dk> skrev i en
meddelelse news:488b8607$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...

Jeg er altså ikke tankelæser, hvad mente du med "Hvad skal de lære"?
Hvem skal lære hvad???

Fra : Sten Schou

Dato : 26-07-08 20:14

"Mohammad Islam" <islam@is.ok> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Dagens eksplosioner skete i Ahmedabads tætpakkede gamle bydel, hvor der
> bor mange muslimer. Lokale tv-stationer viste billeder af en bus, som

En selvmordsbus?

Hilsen Sten

Fra : '@

Dato : 26-07-08 23:58

wrote:

> [...]
>mange muslimer. Lokale tv-stationer viste billeder af en bus, som havde fået

amatører

hele bussen skulle da have været blæst i smadder

de muhamedanere KAN da heller ikke finde ud af noget som helst

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-08 04:30

"'@" <1.@invalid.net> skrev i en meddelelse

> amatører
>
> hele bussen skulle da have været blæst i smadder
>

> de muhamedanere KAN da heller ikke finde ud af noget som helst

De fandt ud af at erobre det meste af Indien før briterne kom

Briterne efterlod det så muslimerne fik lov at beholde erobret indisk land.
Det er fejlen.
Hinduer er ikke så ondskabsfulde som muslimer - undtagen når i krig med fx
pakistanere for man er altid nødt ttil at være så ond som en modstander

Selv de humane jøder er i Israel blevet tvungen til mod-terror.

Serberne har også ret til gammelt serbisk land, så frikend Karadzic

Fra : hanzen

Dato : 27-07-08 08:03

"'@" <1.@invalid.net> skrev i en meddelelse

> amatører
>
> hele bussen skulle da have været blæst i smadder
>

> de muhamedanere KAN da heller ikke finde ud af noget som helst

Det er nok svært at finde erfarne selvmordsbombere.
Det er lidt i retning af de tidligere meget kendte "engangspakistanere"

--
hilzen
hanzen

Fra : '@

Dato : 27-07-08 10:20

On Sun, 27 Jul 2008 09:03:04 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

>"'@" <1.@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Det er nok svært at finde erfarne selvmordsbombere.

tjae

når de endelig har lært af deres første fejl er det lissom for sent

>Det er lidt i retning af de tidligere meget kendte "engangspakistanere"

var det dem som svejsede indersiden af benene på olieboreplatformene?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : hanzen

Dato : 27-07-08 10:22

> tjae
>
> når de endelig har lært af deres første fejl er det lissom for sent

> var det dem som svejsede indersiden af benene på olieboreplatformene?

Noget i den retning
--
hilzen
hanzen