Gør porten vid
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-08 09:19

Først skulle man arbejde 10 timer om ugen i to uger, for at få
familiesammenføring til DK, så kom det frem, at man kun behøvede *søge*
arbejde i et andet EU-land.

Og nu viser det sig, at enhver EU-borger i DK, kan invitere fætter eller
kusine til landet, - og uanset om de er illegale eller evt har valgt at søge
asyl i en uge, indtil giftermålet med EU-borgeren, - så får de ret til at
blive i Danmark, OG der er intet krav om at de skal kunne forsørge sig selv.
Det ligner det retskrav på at blive forsørget i Danmark, som vi indførte i
1983.

Her er store muligheder, i fx Pakistan tjener en familiefar 2-300 kr om
måneden, HVIS han kan få arbejde, og det vil naturligvis være som at vinde i
førstepræmien i Lotto at kunne komme på starthjælp i DK.

EU-dommerne helmer ikke før vort velfærdssystem, - og vores samfundsharmoni,
er fjernet.

Selv tjener de jo millioner skattefrit, og bor ikke der hvor problemerne vil
vise sig først. Mon ikke de vil vinke til os fra deres redningsflåde på
havet, mens vi i flyet er på vej ned?

Hvad er der galt med disse mennesker? er der mon tale om gruppepres, eller
tror de selv på, at hele verdens skal blive til EN vælling med alle verdens
folkeslag alle vegne? Naiviteten kender åbenbart *heller ikke* nogen
grænser.

Fra : Kim2000

Dato : 26-07-08 09:21

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig selv. Det ligner det retskrav på at blive forsørget i Danmark, som vi

For mig at se hedder den danske løsning at vi appelere disse afgørelser helt
til sidste instants, når vi har tabt der, så ændrer vi en lille smule i
reglerne, hvorefter cirkuset på 6-10 år kan starte forfra. Det bedste ville
selvfølgelig være EU's domstole fattede de er underlagt folkestyret og ikke
deres helt egen lille dimmi ideologi.

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-08 12:32

Kim2000 wrote:
> [...]
> starte forfra. Det bedste ville selvfølgelig være EU's domstole
> fattede de er underlagt folkestyret og ikke deres helt egen lille

Nu truer olielandene i Sydamerika, - senere vil olielande i Mellemøsten
sikkert true, og vi vil naturligvis være nødt til at opgive al modstand.

"Vi kan ikke acceptere, at man sætter immigranter i fængsel. Vi kan ikke
acceptere disse nye Guantanamo-baser i Europa. (...) Derfor vil vi i dialog
med vores ven Europa, men vi er også parate til at tage andre nødvendige
skridt, hvis der ikke lyttes," lød truslen fra Hugo Chávez, da han onsdag
mødtes med den portugisiske premierminister, José Sócrates.

Og selvom det kun er Venezuela og Bolivia, der direkte har truet de
europæiske interesser i Sydamerika - blandt andet ved at lukke for olie- og
gasleverancer, hvis immigrationsforslaget bliver lov - står de to lande lang
fra alene. I alt ni statsledere fra det sydamerikanske kontinent har
underskrevet en fælles erklæring mod det europæiske forslag, som de kalder
"xenofobisk".

Europas interesser
Og spørgsmålet om immigration er mere alvorligt, end de europæiske ledere
umiddelbart lader til at forstå. Det mener i hvert fald Guillermo Cornejo,
der er analytiker i den nordamerikanske tænketank, Council on Hemispheric
Affairs.

-------------

Ud af de op mod otte millioner illegale indvandrere, som ifølge den
EU-Kommisssion bor og arbejder i Europa, anslås tre millioner at komme fra
Latinamerika.

--------

Af samme studie fremgår det, at ud af de dengang 15 EU-lande er det kun
Irland, Finland og Frankrig, der målt over de seneste 10 år ikke har haft en
direkte økonomisk gevinst af indvandring, illegal som legal. Spanien ville
derimod have tabt 0,6 procent af deres BNP, hvis ikke landet havde modtaget
immigranter.

--------

Vi bliver åbenbart slet ikke regnet med, vi har jo haft en kæmpe udgift fra
indvandringen, - vel omkring 50 mia kr pr år.

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-07-08 13:08

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Vi bliver åbenbart slet ikke regnet med, vi har jo haft en kæmpe udgift
> fra indvandringen, - vel omkring 50 mia kr pr år.

Uanset om den undersøgelse er nonsens, som den slags ofte viser sig at være,
når kritiske øjne får studeret det nærmere, ville jeg da hellere end gerne
betale 1% mere i moms, hvis det kunne befri Landet for muhammedanere.
Udgifter til en stribe ting ville så rasle ned: boliger, forsikringer,
fængsler, terrorsikring etc, etc.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-08 18:03

> [...]
> tror de selv på, at hele verdens skal blive til EN vælling med alle
> verdens folkeslag alle vegne? Naiviteten kender åbenbart *heller ikke*

Du kan jo starte med, at finde ud af, hvad disse "mennesker" har tilfælles.

Da får du hele forklaringen.

Egon