Følg med i hvor "godt" det går i den nye a~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 18:10

http://overskrift.dk/tag/autonome

Hus og nærmiljø har allerede lidt under den massive bølge af hærværk de
autonome har medbragt.

Fra : /Peter

Dato : 24-07-08 18:20

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://overskrift.dk/tag/autonome
>
> Hus og nærmiljø har allerede lidt under den massive bølge af hærværk
> de autonome har medbragt.

Det kan vel IKKE overraske andre end
politikerne, de bliver altid overraskede over deres egne beslutninger,
- mareRitt bliver rask væk "overrasket"!

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 18:20

/Peter udtrykte præcist:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan vel IKKE overraske andre end
> politikerne, de bliver altid overraskede over deres egne beslutninger,
> - mareRitt bliver rask væk "overrasket"!

Ritt er direkte farlig for københavn og socialdemokratiet.

Fra : /Peter

Dato : 24-07-08 19:16

> /Peter udtrykte præcist:

> Ritt er direkte farlig for københavn og socialdemokratiet.

Det er vel kun københavneren selv der har stemt hende ind, eller ?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 19:19

/Peter formulerede torsdag:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel kun københavneren selv der har stemt hende ind, eller ?

Jo.

Fra : N_B_DK

Dato : 24-07-08 19:14

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> wrote in message

> Ritt er direkte farlig for københavn og socialdemokratiet.

Hun er det bedste der er sket, takket være folk som hende holdes de ude
af regeringen.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Kim2000

Dato : 24-07-08 19:23

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://overskrift.dk/tag/autonome
>
> Hus og nærmiljø har allerede lidt under den massive bølge af hærværk de
> autonome har medbragt.

Vi fik i hvert fald set under rundvisning med tvavisen at de allerede har
ødelagt væggene med grafitti.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 19:27

Kim2000 tastede følgende:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Vi fik i hvert fald set under rundvisning med tvavisen at de allerede har
> ødelagt væggene med grafitti.

Ja, det er rigtigt trist.

Fra : vvv

Dato : 24-07-08 19:37

> Kim2000 tastede følgende:

> Ja, det er rigtigt trist.

Hvorfor? Det er jo ikke dit hus, du behøver ikke se på det.
En væg er ikke "ødelagt" fordi der er grafiti på den. Tag jeg dog sammen!
Det er et ungdomshus, ikke et alderdomshjem.

vv

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 19:50

vvv har bragt dette til os:
> Tag jeg dog sammen!

Du har helt ret, det skulle du gøre.

Fra : vvv

Dato : 24-07-08 20:01

> vvv har bragt dette til os:
>
> Du har helt ret, det skulle du gøre.

Uha, der var du skarp i replikken. Kaster mig mig straks i støvet,
overmandet af din bidende retorik!

vv

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-07-08 20:05

Følgende er skrevet af vvv:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kaster mig mig straks i støvet

Er du tvilling, eller er der bare ekko?

Fra : Kim2000

Dato : 24-07-08 19:58

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> En væg er ikke "ødelagt" fordi der er grafiti på den. Tag jeg dog sammen!
> Det er et ungdomshus, ikke et alderdomshjem.

Det er et hus de har _lånt_, man behandler et _lånt_ hus pænt.

Fra : vvv

Dato : 24-07-08 20:03

> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Det er et hus de har _lånt_, man behandler et _lånt_ hus pænt.

Nu er det jo lånt for at de skal bruge det, og dermed indrette det som de
lyster.
Skulle jeres våde drømme gå i opfyldelse så de bliver sat ud, er det hurtigt
malet over igen.
Men I VIL jo have ondt i røven over dem, og så skal I jo nok finde på noget.

vv

Fra : '@

Dato : 25-07-08 14:41

On Thu, 24 Jul 2008 21:02:49 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

>Nu er det jo lånt for at de skal bruge det, og dermed indrette det som de
>lyster.

hvor har du det sludder fra?

og hvad har indretning med ødelæggelse at gøre?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-07-08 15:01

'@ wrote:
> hvor har du det sludder fra?
> og hvad har indretning med ødelæggelse at gøre?

Hvad er det NU du mener der er gået i stykker?

// Hans

Fra : news.tele.dk

Dato : 25-07-08 01:27

"vvv" <?@?> wrote in message

> [...]
> En væg er ikke "ødelagt" fordi der er grafiti på den. Tag jeg dog sammen!
> Det er et ungdomshus, ikke et alderdomshjem.

Helt nede på jorden, hvor du og jeg bor, viser det dog, hvilken elendig
opdragelse de møgunger har fået.

/Tim

Fra : Ralph

Dato : 24-07-08 20:30

> Vi fik i hvert fald set under rundvisning med tvavisen at de allerede har
> ødelagt væggene med grafitti.

Jeg har også ødelagt mine vægge med off-white, glans 10, plastmaling.

Vil du også bestemme hvordan jeg skal male mine vægge?

--
Ralph

Fra : Kim2000

Dato : 24-07-08 20:29

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har også ødelagt mine vægge med off-white, glans 10, plastmaling.
>
> Vil du også bestemme hvordan jeg skal male mine vægge?

Hvis du ikke havde deposition så ja. Men det kan da også være de har gjort
det?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 24-07-08 21:51

On Thu, 24 Jul 2008 21:29:42 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>Jeg har også ødelagt mine vægge med off-white, glans 10, plastmaling.
>
>Vil du også bestemme hvordan jeg skal male mine vægge?

Hvad du gør med DINE vægge, må du selv om, men hvis du havde lånt MIT
hus, så skulle du sgu ikke komme med dit grimme off-white maling....

Fra : N_B_DK

Dato : 25-07-08 00:43

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har også ødelagt mine vægge med off-white, glans 10, plastmaling.

Ja DINE vægge, begynder du også at male din nabos vægge, hvis du er på
besøg hos dem ?

Fra : news.tele.dk

Dato : 25-07-08 01:29

> [...]
>
> Jeg har også ødelagt mine vægge med off-white, glans 10, plastmaling.
>
> Vil du også bestemme hvordan jeg skal male mine vægge?

Det er sgu' ikke deres vægge. Københavns befolkning har betalt hele gildet,
og de små bavianer tværer Ritt's uduelighed ud i ansigtet på dem.

/Tim

Fra : vvv

Dato : 24-07-08 19:35

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://overskrift.dk/tag/autonome
>
> Hus og nærmiljø har allerede lidt under den massive bølge af hærværk de
> autonome har medbragt.

Så længe vi er ude hvorvidt rygeloven bliver overholdt, eller at der hænger
bannere i vinduerne, så er det vist bare almindeligt ondt i røven! De folk
sidder jo og håber på rigtige problemer. Totalt latterlige mnnesker uden
liv, tænk at gide gå og holde øje med det.

vv

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-07-08 09:19

Mr.Larsen wrote:
> http://overskrift.dk/tag/autonome
> Hus og nærmiljø har allerede lidt under den massive bølge af hærværk de
> autonome har medbragt.

Det er simpelthen mærkværdigt at naboerne dels ikke vil have larm
fra koncerter, men samtidlig ikke vil have normale vinduer i
underetagen.. Man kan ikke få begge dele samtidlig.

Pladerne i underetagen er en del af den lydisolering, der skal sørge
for at naboerne ikke bliver udsat for støjgener i forbindelse med
koncerter.

(At de så også beskytter mod genstande som visse lokale og ikke
lokale typer finder på at kaste mod bygningen er noget andet)

// Hans

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-07-08 09:26

Hans Joergensen skrev den 25-07-2008:

> [...]
>
> (At de så også beskytter mod genstande som visse lokale og ikke
> lokale typer finder på at kaste mod bygningen er noget andet)

Jaja, selvfølgelig er det de autonome som er ofrene.