Hvor mange kan blive danske statsborgere?
Fra : Kim2000

Dato : 23-07-08 12:50

http://www.bt.dk/article/20080723/tom2/80723020/

En solid blanding dansk viden, jeg tror næppe ret mange har problemer med
den, og for udlændinge er det bestemt til at lære, hvis man ellers gider
bruge energi på det land, der betaler ens bistandshjælp.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-08 13:34

Kim2000 wrote:
> [...]
> den, og for udlændinge er det bestemt til at lære, hvis man ellers gider
> bruge energi på det land, der betaler ens bistandshjælp.

Jeg var 4 år, da jeg fik dansk statsborgerskab.

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Fra : Ivannof

Dato : 23-07-08 13:51

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg var 4 år, da jeg fik dansk statsborgerskab.
>

> --
> Med venlig hilsen
> Michael Weber
> Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.

Så fik du nok den nemme prøve!

Hilsen Ivan

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-08 15:03

Ivannof wrote:

> Så fik du nok den nemme prøve!

Yep. Samme nemme prøve jeg vil få, hvis
jeg vil have mit oprindelige statsborgerskab tilbage.
:)

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-08 14:01

Michael Weber wrote:

> Jeg var 4 år, da jeg fik dansk statsborgerskab.

Jeg var åbenbart mere fremmelig, jeg var kun nul år

Jeg så iøvrigt i går på "Expressen" at forskellige pinger i Sverige ønsker
henholdsvis 30 millioner, 50 mio, 80 mio og fra bladet "Proletaren" - tror
jeg det var - 160 millioner borgere i Sverige.

Hvorfor man så skulle kalde det Sverige, melder disse herlige person ikke
noget om, - man kunne evt omdøbe til "Sværdrige"

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-07-08 14:09

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hvorfor man så skulle kalde det Sverige, melder disse herlige person ikke
> noget om, - man kunne evt omdøbe til "Sværdrige"

Sikke brede alléer de skal have lavet, når der skal holdes 1.maj-parade.
Gud bevare os fra de røde sataner.

Mvh
Martin

Fra : Ivannof

Dato : 23-07-08 14:15

> [...]
>
> Hvorfor man så skulle kalde det Sverige, melder disse herlige person ikke
> noget om, - man kunne evt omdøbe til "Sværdrige"

Lad os sprænge broen!

På den anden side, hvis de alle vil herop (90% siger rundspørger), så må der
være nogle lande dernede, der bliver tømt. Umiddelbart kunne jeg godt tænke
mig at bo i et bedre klima.

hilsen Ivan

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-08 15:00

Knud Larsen wrote:

> [...]
> henholdsvis 30 millioner, 50 mio, 80 mio og fra bladet "Proletaren" - tror
> jeg det var - 160 millioner borgere i Sverige.

Og ?

> Hvorfor man så skulle kalde det Sverige, melder disse herlige person ikke
> noget om, - man kunne evt omdøbe til "Sværdrige"

Vel nærmere "Sværtrige".
De klare det nu meget godt derovre.

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-08 20:14

Michael Weber wrote:

> Og ?

> Vel nærmere "Sværtrige".
> De klare det nu meget godt derovre.

Hvad klarer de godt? Langt højere kriminalitetsrate end her, og lavere
tilknytning til arbejdsmarkedet for indvandrere.

Påsatte brande næsten hver dag, og andet godt fra de varme lande, - er det
godt?

De er jo også røget fra en toplacering blandt de rige lande og langt ned i
rækken. Det er flere år siden Indvandrerværket kom til at publicere prisen
på indvandringen, da var den på 100 mia kroner om året, - siden blev fjernet
efter en uge på Nettet, den skulle nok ikke have været ude blandt
"masserne".

Men du tror de bliver rige, hvis de importerer alle Karachis indbyggere,
plus hele Lagos og Nairobi ?

Jeg troede det var umuligt at være SÅ rystende naiv, men intet er umuligt
for en teori-drømmer.

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-07-08 20:55

> [...]
> plus hele Lagos og Nairobi ?
>
> Jeg troede det var umuligt at være SÅ rystende naiv, men intet er umuligt

Jeg er desværre ret sikker på at det er et gespenst, som du kunne kalde det
store røde broderskab af globale proletarrøve, som hygger sig i de
infantil-psykotiske velmenerhoveder. I dette samfund forestiller velmenerne
at deres store humanitet endelig vil blive retmæssigt beundret og påskønnet.

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-08 16:58

Knud Larsen wrote:

> Hvad klarer de godt? Langt højere kriminalitetsrate end her, og lavere
> tilknytning til arbejdsmarkedet for indvandrere.

Langt højere kriminalitet ifølge hvem ?

> Påsatte brande næsten hver dag, og andet godt fra de varme lande, - er det
> godt?

Hvem siger der er påsatte brande næsten hver dag ?

> [...]
> "masserne".
>
> Men du tror de bliver rige, hvis de importerer alle Karachis indbyggere,

Nej.
Jeg tror Sverige klare sig godt fordi de er dygtige.
Det viser f.eks. en Benckmark-analyse af IT-ledelse i Norden :
http://www.computerworld.dk/art/46420

Vi, Danmark, er heldige at have en så dygtige en konkurrent da
det tvinger os til at være endnu dygtigere :)

> Jeg troede det var umuligt at være SÅ rystende naiv, men intet er umuligt
> for en teori-drømmer.

Naiv ?

http://www.visionofhumanity.org/gpi/results/denmark/2008
http://www.visionofhumanity.org/gpi/results/norway/2008

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-07-08 14:54

On Wed, 23 Jul 2008 13:50:11 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
>den, og for udlændinge er det bestemt til at lære, hvis man ellers gider
>bruge energi på det land, der betaler ens bistandshjælp.

Hmmm... 38 rigtige er vel OK, men min familie har også været dansk i
mindst 8 generationer tilbage, har vi efterhåndet fået gransket os frem
til.
Der var dog en enkelt "nordmand", så lidt fjeldabe er jeg dog.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-07-08 20:28

Den 23-07-2008, skrev Hr. Jensen:

> [...]
> til.
> Der var dog en enkelt "nordmand", så lidt fjeldabe er jeg dog.

Jeg fik kun 36, og jeg har ovenikøbet været medlem af DF
Jeg har dog også 2 forældre der stammer fra Jylland, så specielt dansk
er jeg jo heller ikke.
Kai

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-07-08 08:59

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i meddelelsen

> Jeg fik kun 36, og jeg har ovenikøbet været medlem af DF

Pinligt - hvad mon Pia siger til det? Blev du ekskluderet?

> Jeg har dog også 2 forældre der stammer fra Jylland, så
> specielt dansk er jeg jo heller ikke.

Du er altså udlænding? fydaføj! ud med sig - rejs hjem
hvor du kommer fra.

Fra : vvv

Dato : 23-07-08 16:59

> [...]
> den, og for udlændinge er det bestemt til at lære, hvis man ellers gider
> bruge energi på det land, der betaler ens bistandshjælp.
40 rigtige!
Og det kan de fleste danskere nok. For folk der skal til den prøve, må det
være muligt at lære det hele uden ad, så den er vist ikke meget værd.

vv