Hvordan fik alfonser deres dårlige ry? For~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-08 03:28

Hvordan fik alfonser deres dårlige ry? Fordi andre mænd er misundelige.

Alle folk har klasseforskelle og i ulande kan sexhandel have lighed med
slaveri. Men de udlejede gudinder har stor magt og vil ikke sendes hjem fra
Danmark, hvor de kan tjene langt mere som glædespiger end de kan i
hjemlandet.

Danske kvinders magtfulde matriarkat ser en trussel i prostitution og deres
sladder bidrager til at sortmale konkurenterne og især deres mandlige
hjælpere - alfonserne.

Derfor sættes nu politi ind mod såkaldte handlede kvinder, og medierne gør
en fjer til fem høns om alfonsernes ondskab.

Hvis den prostituerede pige har børn og har sat dem i pleje hos nogen, der
kender pigens alfons-kæreste, så bliver det til, at alfonsen har børnene som
gidsler for at kontrollere pigen.

Journalister bringer historier, der kan forarge - men dobbelttjækker ikke om
det er sandt.

I dag havde jeg besøg af en journalist der interviewede mig, og som havde
dækket min første racisme-dom for otte år siden.

Han havde dengang fået straf for at nævne domsmændenes navne i sin artikel
om retssagen ved landsretten.

Dengang var internettet ret nyt, og man har nok set en risiko for at "racistisk"
debat kunne blive en stor sag, så man skulle statuere et eksempel vedr mine
glistrupismer.

Det er næsten til at blive paranoid af.

En stor mistillid til retssystemet fik jeg, da politiet og dermed dommerne
valgte at tro på en løgnehistorie fra en flygtningepige, om at jeg skulle
have været blufærdighedskrænkende, da hun beså rum, jeg havde til udlejning.

Jeg troede at når det står påstand mod påstand, så kan der ikke dømmes.

Men jeg tog fejl - i sexismesager er beviskrav ikke så stærke som ellers. Se
blot de mange justitsmord vedr pædofili.

Jeg tror alfonser er effektive forretningsmænd, som er gode venner til de
udenlandske prostituerede, men politi og medier skaber sladder-løgne om
disse misundte, sexede unge mænd.