Indvandrere overfaldet af folkedanskere
Fra : Mohammad Islam

Dato : 21-07-08 16:21

http://ekstrabladet.dk/112/article1035377.ece

Racismen i Danmarkkk kender ingen grænser heller ikke blonde polakker kan
længere føle sig sikre.

Fra : @

Dato : 21-07-08 16:24

On Mon, 21 Jul 2008 17:21:05 +0200, "Mohammad Islam" <Islam@is.ok>
wrote:

>http://ekstrabladet.dk/112/article1035377.ece
>
>Racismen i Danmarkkk kender ingen grænser

deri har du ret

de herboende muhamedaneres racisme kender slet ingen grænser

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ole

Dato : 21-07-08 16:27

Mohammad Islam wrote:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1035377.ece
>
> Racismen i Danmarkkk kender ingen grænser heller ikke blonde polakker kan
> længere føle sig sikre.

Racisme og Polakkere ?

Så du ved heller ikke hvad det stakkels nedslidte
misbrugte ord "Racisme" dækker ?

Jeg håber at de fanger gerningsmændene og smider dem
ud.. jeg mener bure dem inde og smider nøglen væk.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ivannof

Dato : 21-07-08 16:33

"Mohammad Islam" <Islam@is.ok> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/112/article1035377.ece
>
> Racismen i Danmarkkk kender ingen grænser heller ikke blonde polakker kan
> længere føle sig sikre.

Overfaldsmændene var sandsynligvis andre polakker. Under alle omstændigheder
bliver de lappet sammen på Danmarks foranledning og regning, polakker eller
ej. Gad vide om Saudi ville være lige så fremkommelig eller bare smide dem
på møddingen?

Ivan

Fra : @

Dato : 21-07-08 16:39

On Mon, 21 Jul 2008 17:33:26 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>ej. Gad vide om Saudi ville være lige så fremkommelig eller bare smide dem

gad vide hvad sauderne vil gøre den dag deres olie slipper op

anråbe den pædofile landevejsrøver om hjælp?

dø af sult?

eller overbevise nogle "velmenende" "humanister" om at de skal
forsøges til evig tid?

ærligt arbjede formår de nemlig ikke

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : /Peter

Dato : 21-07-08 16:41

"Mohammad Islam" <Islam@is.ok> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/112/article1035377.ece
>
> Racismen i Danmarkkk kender ingen grænser heller ikke blonde polakker
> kan længere føle sig sikre.

Polske mænd !
De er ikke indvandrere, hvor har du det fra?

Men de er ganske givet overfadet af en flok hyæne-muhamedanere.