Libanesisk nazifacistisk voldspsykopat fri~
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-08 13:31

Frigivelsen er gammel nyhed, men billedet slår lige fast
hvad israelerne sagde!
http://www.danielpipes.org/pics/new/large/653.jpg
Hvad der virkelig forarger mig er arabernes reaktion.
Udover hele den arabiske verden bliver han hyldet????????
Plz, hjælp med et link til et sted, hvor bare een araber
fordømmer ham!

Øv, at jeg engang - for mange år siden - har ladet mig narre til
at sympatisere med disse facistiske voldspsykopater, satans!!!

Mer' læsning?
http://www.mfa.gov.il/MFA/Terrorism-+Obstacle+to+Peace/Terror+Groups/The+Kuntar+File+Exposed+-+Yediot+Aharonot+14-Jul-2008.htm
eller søg på;
The Kuntar File Exposed

Mvh
Eyvind

Fra : Mohammad Islam

Dato : 21-07-08 13:57

"Eyvind" <eyvind@eyvind.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad der virkelig forarger mig er arabernes reaktion.
> Udover hele den arabiske verden bliver han hyldet????????
> Plz, hjælp med et link til et sted, hvor bare een araber
> fordømmer ham!

Jamen hvorfor skulle de dog fordømme ham?, er der nogen her i gruppen blandt
de mange danske nazifacistiske voldspsykopater der har fordømt de snart
endeløse Israelske massakrer på uskyldige arabere? næppe.

Fra : hanzen

Dato : 21-07-08 14:07

"Mohammad Islam" <Islam@is.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> blandt de mange danske nazifacistiske voldspsykopater der har fordømt de
> snart endeløse Israelske massakrer på uskyldige arabere? næppe.

Uskyldige arabere?
Det findes vist ikke
--
hilzen
hanzen

Fra : Mohammad Islam

Dato : 21-07-08 14:20

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> "Mohammad Islam" <Islam@is.ok> skrev i en meddelelse
? næppe.

> Uskyldige arabere?
> Det findes vist ikke
> --
> hilzen
> hanzen

Og Uskyldige danskersvin? Det findes vist ikke

Fra : hanzen

Dato : 21-07-08 14:30

> "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> ? næppe.

> Og Uskyldige danskersvin? Det findes vist ikke

Vi ved vist godt hvem svinene er.i denne verden.
http://asya.rjews.net/photo/portraits/pig_by_soskina.gif

--
hilzen
hanzen

Fra : @

Dato : 21-07-08 15:41

On Mon, 21 Jul 2008 14:56:56 +0200, "Mohammad Islam" <Islam@is.ok>
wrote:

> [...]
>de mange danske nazifacistiske voldspsykopater der har fordømt de snart
>endeløse Israelske massakrer på uskyldige arabere? næppe.

hvilke uskyldige arabere plus efterkommere

de der invaderede jødernes land og førte sig frem med vold og mord?

de der invaderede Afrika og stadigvæk fører sig frem med vold og mord?

de der har invaderet Eurpa og fører sig frem med vold og mord?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mohammad Islam

Dato : 21-07-08 16:08

" @" <1.@invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> de der invaderede Afrika og stadigvæk fører sig frem med vold og mord?
>

> de der har invaderet Eurpa og fører sig frem med vold og mord?

Jøderne er lige som danskerne, de har ikke noget land. Verden tilhører
Islam, vi repræsenterer ham som skabte alt dvs i ejer intet.

Fra : @

Dato : 21-07-08 16:23

On Mon, 21 Jul 2008 17:07:38 +0200, "Mohammad Islam" <Islam@is.ok>
wrote:

>" @" <1.@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Jøderne er lige som danskerne, de har ikke noget land. Verden tilhører
>Islam, vi repræsenterer ham som skabte alt dvs i ejer intet.

den dag du kommer slæbende med nogle skinbarlige guder trolde alfer
nisser og lignende vil jeg overveje at tage sådant vås alvorligt-

-- ikke før

indtil den dag er ovennævnte ikke andet end fantasifostre i syge
hjerner

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-07-08 20:04

"Mohammad Islam" skrev i en meddelelse

> Jamen hvorfor skulle de dog fordømme ham?, er der >nogen her i gruppen
> blandt de mange danske nazifacistiske voldspsykopater der har >fordømt de
> snart endeløse Israelske massakrer på uskyldige arabere? >næppe.

Fordømmer du ham for mordet på et barn ? , lige som du fordømmer Israelske
massakre på uskyldige .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Mohammad Islam

Dato : 21-07-08 20:26

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4884dda2$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Fordømmer du ham for mordet på et barn ? , lige som du fordømmer Israelske
> massakre på uskyldige .

Nej for jeg tror ikke på at han har skudt et barn, det er bare et poåskud
for at bure ham inde.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-07-08 21:17

"Mohammad Islam" skrev i en meddelelse

> Nej for jeg tror ikke på at han har skudt et barn, det er >bare et poåskud
> for at bure ham inde.

Nogen har jo dræbt barnet , fordømmer du dem som du fordømmer Israelske
massakrer .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Mohammad Islam

Dato : 21-07-08 23:45

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4884eec4$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nogen har jo dræbt barnet , fordømmer du dem som du fordømmer Israelske
> massakrer .
> Venlig Hilsen
> Michael Meidahl Jensen

Nej for de er jo vantro ligesom jer.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 22-07-08 03:56

On Tue, 22 Jul 2008 00:45:21 +0200, "Mohammad Islam" <Islam@is.ok>
wrote:

>Nej for de er jo vantro ligesom jer.

Du mener altså at der er ok at slå små børn ihjel, så længe de ikke er
muslimer...

Du er endnu et bevis på at religiøsitet er et mentalt handikap...

Fra : hanzen

Dato : 22-07-08 07:11

> "Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
> meddelelse news:4884eec4$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nej for de er jo vantro ligesom jer.

Farvel
God rejse tilbage til elendigheden.
--
hilzen
hanzen

Fra : Ole

Dato : 23-07-08 15:42

Mohammad Islam wrote:
> [...]
> de mange danske nazifacistiske voldspsykopater der har fordømt de snart
> endeløse Israelske massakrer på uskyldige arabere? næppe.

+----------+
| PLEASE |
| DO NOT |
| FEED THE |
| TROLLS |
+----------+
| |
| |
.\|.||/..

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-07-08 07:56

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i meddelelsen

> +----------+
> | PLEASE |
> | DO NOT |
> | FEED THE |
> | TROLLS |
> +----------+
> | |
> | |
> .\|.||/..

Nå, det kunne du heller ikke svare på? Altså: når du ser et
relevant spørgsmål, som du ikke kan håndtere, så er det bare
fra en "Troll" - ikke sandt?

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-08 09:07

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Nå, det kunne du heller ikke svare på? Altså: når du ser et relevant
> spørgsmål, som du ikke kan håndtere, så er det bare fra en "Troll" - ikke
> sandt?

DON'T FEED THE STALINIST TROLL

----------------------
||__|| | Please don't |