Den islamiske kultur...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 21-07-08 10:52

Her er lidt om den islamiske kultur:

http://avisen.dk/10-aarig-skilt-efter-voldtaegt_14038.aspx

Grufuldt, at vi også har islamisme i vores land, Danmark.

Fra : Ivannof

Dato : 21-07-08 11:17

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i meddelelsen
> Her er lidt om den islamiske kultur:
>
> http://avisen.dk/10-aarig-skilt-efter-voldtaegt_14038.aspx
>
> Grufuldt, at vi også har islamisme i vores land, Danmark.
Fra artiklen:

Han havde lovet Nujood Alis far, at han ikke ville lægge hånd på datteren,
før hun blev 20 år.

Derfor turde forældrene godt lade deres 10-årige pige gifte sig med manden,
der er i 30'erne, i et arrangeret ægteskab.

Det er ikke usædvanligt i Yemen, at unge piger bliver gift. Men det er
usædvanligt, at de står frem og fortæller deres historie.
Jeg har fået at vide fra Uffe Ellemann og andre velmenere at jeg skal
respektere andre landes kultur. Skal vi virkeligt det?

Læg lige mærke til at det ikke var en 10-årig dreng, der blev giftet væk!

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 21-07-08 15:26

On Mon, 21 Jul 2008 12:17:19 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:
>Jeg har fået at vide fra Uffe Ellemann og andre velmenere at jeg skal
>respektere andre landes kultur. Skal vi virkeligt det?

der hvor jeg kommer fra og er opdraget er respekt noget folk gør sig
fortjent til

hvilke fortjenstfulde handlinger har Muhammed-dyrkerne foretaget som
gør at de bør respekteres?

bare start med at remse op til den lange liste ---

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : /Peter

Dato : 21-07-08 15:50

" @" <1.@invalid.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> gør at de bør respekteres?
>

> bare start med at remse op til den lange liste ---

De har alrdig foretaget sig noget som helst, der har gavnet
menenskeheden

De påstår at *alt* står i koranen, men problemet er dem der kan læse,
kan ikke forstå, og dem der ikke kan læse kan intet fortage sig,
så der er aldrig sket nogen som helst udvikling i de muhamedenanske
lande.

En dag vil de sikkert påstå at vi, i den udviklede del af verden, har
tyvstjålet alle ideerne
til den teknologiske udvikling, og brugt den uden at spørge
muahmedanerne om lov.