Når tale kan slå ihjel
Fra : Joakim

Dato : 19-07-08 15:49

Nedenstående artikel er intet mindre end fremragende.

Forfatteren retter en sønderlemmende kritik mod den
eftergivenhedspolitik, som skræmte vestlige nationer
har valgt at føre vis-a-vis den arabiske verden i almindelighed og
Iran i særdeleshed.

Hvis man ønsker at blive klogere på MØ og på den igangværende
opbygning af Eurabia, så er denne artikel absolut en læsning værd.

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1215330965998&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

Fra : Lyrik

Dato : 20-07-08 13:40

> [...]
>
> Hvis man ønsker at blive klogere på MØ og på den igangværende
> opbygning af Eurabia, så er denne artikel absolut en læsning værd.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

En artikel skrevet af en kvinde som ønsker konfrontation på bedste GT vis.

Vesten er ledet af tankerne i NT. Judas fik lov at vandre med mesteren, men
endte med at hænge sig.

Obama ønsker ATOMVÅBENFRI VERDEN! Hvilket sætter en stopper for Iran!
NT vil at ALLE MENNESKER skal frelses,-også persere eller iranere.

Vesten er som Muhammed beskriver den:"Det kan ikke nytte at være venner med
de kristne, de holder alligevel sammen tilsidst!"

Vestens KRISTNE fundament består i at DER SKAL VÆRE ET ISRAEL! Det er
nødvendigt for at NT og kristendommen kan bestå! Forsvinder jøderne, braser
vestens kultur sammen og forsvinder i dens kølvand! Kristendommen er en
jødisk kultur med messianisk forventning!
So:"You damn better hope that christianity has a leading role in the west!
Ateism can survive without jews!"

Hilsen
Jens

Fra : Joakim

Dato : 20-07-08 13:59

Jeg kan ikke rigtigt følge dig. Men jeg synes i hvert fald det er
beundringsværdigt, at du har taget dig tid til at læse artiklen.

Fra : Lyrik

Dato : 20-07-08 18:10

>"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg kan ikke rigtigt følge dig. Men jeg synes i hvert fald det er
> beundringsværdigt, at du har taget dig tid til at læse artiklen.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tak for rosen.

Jeg forstår ikke "Ghettomentalitet", for jeg har ikke mosaisk kulturel
oprindelse. Her er jeg et stort ikkeforstå spørgsmålstegn.

Men du forstår ikke "kristenmentalitet" for du har ikke kristne rødder. Du
forstår ikke hvorfor "vi" gør som vi gør.

Israel og Vestens kristenhed er forlovet i en ensidig forlovelse set fra
vestens side. Israel føler sig ikke forlovet, men det spiller ingen rolle!
Vesten er som en gammel libertiner der har en ung jødisk forlovet der ikke
elsker ham, men han er sikker på at hun vil elske ham tilsidst. Derfor
overøser han hende med gaver og kærlighedsforsikringer.
Hvis hun skulle dø vil han begå selvmord!! Faktisk behøver han ikke engang
det, for 14 dage efter hun er død, dør han af sorg, ensom og forladt af Gud.

Hvad tror du han vil gøre for at der ikke skal ske hende noget? Han vil gøre
alt hvad der er nødvendigt!

Det kan du være helt sikker på..

Hilsen Jens

Fra : Joakim

Dato : 20-07-08 13:49

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Nu ser det ud til at også Søren Pind deler samme holdninger som
journalisten fra JPost.

I hvert fald kan man se ham uddele drøje hug til den førte
eftergivenhedspolitikog endeløse dialog i dagens formidable kronik
i JP:

[Uddrag]

"Voltaire sagde engang, at det bedste ofte var det godes værste
fjende. Burke bemærkede, at det eneste der skulle til, for at det
onde vandt, var at det gode intet gjorde.

Disse to dikta synes fuldstændig glemt i debatten om Irak-krigen.
Det er, som om den eksisterer i et tomrum, et selvstændigt moralsk
vakuum, hvor alt andet er borte. Argumentet om, at en blodig
diktator er fjernet, bider ikke.

Argumentet om at irakerne flere gange har været ved valgurnerne
og demokratisk tilkendegivet folkets vilje ej heller: Irak-krigen
er udtryk for den aktivistiske udenrigspolitiks lavpunkt, den er
ond, der er intet godt at sige om den, og en sådan krig må aldrig
gentages. Punktum.

Sandheden er, at som i så mange andre af livets forhold må man
også her sammenligne med alternativerne. Og alternativerne til en
krig som Irak-krigen ser vi i rigt mål demonstreret i denne tid:

Lad os starte med Iran. Dette et af verdens mest olieproducerende
lande er i færd med at udvikle en atombombe. Dette land, hvis
præsident direkte har sagt, at han vil udslette den israelske
nation fra landkortet.

Lad os dernæst fremdrage Zimbabwe. I sidste uge udstilledes endnu
engang, hvor moralsk fordærvet og forældet og uholdbart,
FN-systemet har udviklet sig. To stater, den ene en kleptokratisk
diktaturstat, den anden en autoritær demokratisk tvivlsom af
slagsen, Kina og Rusland, nedlagde veto mod ganske beskedne
sanktioner fra den øvrige verden rettet mod Mugabes absurde og
ondsindede regime.

Lad os erindre os Burma - det Burma, der stadig i dag beherskes
af et nederdrægtigt militærregime, hvis undertrykkelse af sin
befolkning vi kun alt for godt har set resultaterne af.

Efter naturkatastrofen tidligere i år nægtede regimet udenlandske
hjælpearbejdere adgang. Nødhjælp kunne heller ikke komme ind, og i
det omfang, det gjorde, lød svaret, at det skulle ompakkes, så det
var med hilsen fra regimet.

Nogle kræfter talte for, at man simpelthen landsatte styrker og
nødhjælp direkte uden om regimet. Atter lød det moralsk tomrums
røst: Fortsat dialog.

Oven på alt dette tegner der sig efterhånden et klart billede. Et
billede af at det moralske tomrum ikke eksisterer. At den holdning,
om intet at gøre og bare fortsætte dialogen hver gang uagtet hvor
forbryderisk, korrupt og krænkende et regime man har med at gøre,
koster liv. Og den koster mange liv. I Irak sad Saddam Hussein og
myrdede i hundrede tusinder af sine landsmænd. I Zimbabwe, i Iran,
i Burma, ja adskillige steder sidder sådanne mennesker, der myrder,
hærger og ødelægger - og det eneste svar, FN og modstanderne af
Irak-krigen har til disse mennesker, er fortsatte cocktailpartys
med disse moderne svar på Hitler og Stalin.

Vel, dette svar er ikke godt nok. Svaret er en løgn. Og er
medvirkende til at holde disse regimer længere ved magten.

Der var engang, hvor verden var låst fast i en trussel om en
altødelæggende atomkonflikt mellem to verdensherskere. Og derfor
havde begge parter en politik om af geopolitiske årsager at
samarbejde med skiftende tvivlsomme diktatorer kloden over. Denne
fare eksisterer ikke længere. I stedet er den vestlige verden truet
af et islamistisk fanatisk sammenrend, der - godt understøttet af
Kina - søger at tvinge den vestlige verden i knæ ved hjælp af
terror, kaos og anarki.

Der vil blive hårde valg. Og lad mig være fuldstændig klar i
mælet: Den vestlige verden kan ikke leve med, at Iran får
atomvåben. Så hellere krigen. Mine børn skal ikke opleve den
knugende skræk for det atomare ragnarok, jeg selv måtte vokse op
under."

Kronikken kan læses i sin helhed her:

http://jp.dk/meninger/kronik/article1394238.ece

Fra : Lyrik

Dato : 20-07-08 17:54

> [...]
> lande er i færd med at udvikle en atombombe. Dette land, hvis
> præsident direkte har sagt, at han vil udslette den israelske
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg er nødt til at dele dine udsagn op.
Israel tiltuskede sig atombomber fra Frankrig ved lidt snyd o.s.v. de havde
ikke selv teknologien. Hvor mange har de?-500?

Hvor mange har den meget større stat Iran der tidligere var et persisk
storrige der havde en alieret imod Ægypterne som hed Israel? Ikke nogen
endnu! Men de udvikler ca. et kilo beriget uran om dagen. Så om ET ÅR!!! kan
de have et styks bombe!

Du skriver Ahmadinejad har udtalt at Israel skal udslettes af verdenskortet.
Hvor har du et citat på den udtalelse, vel at mærke ikke et citat der er
fusket med?..jeg venter...

Hilsen
Jens

Fra : @

Dato : 20-07-08 18:59

On Sun, 20 Jul 2008 18:54:07 +0200, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
wrote:

> [...]
>Hvor har du et citat på den udtalelse, vel at mærke ikke et citat der er

her er fra selve hestens mule "Død over Israel", mere autentisk kan
det næppe blive

og det kan vel ikke misforstås med mindre man absolut vil

http://www.youtube.com/watch?v=a5dFTmfVino

men ellers er der ikke mangel på dokumentation på at Irans nuværende
præsident gentager Khomeinis trusler

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1007636.ece

http://www.apologetik.dk/?p=113

http://da.wikipedia.org/wiki/%22Fjerne_Israel_fra_landkortet%22-_kontroversen

http://www.ordetogisrael.dk/artikler.php?action=laesartikel&id=200

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Lyrik

Dato : 20-07-08 20:00

" @" <1.@invalid.net> skrev i meddelelsen

> her er fra selve hestens mule "Død over Israel", mere autentisk kan
> det næppe blive
>
> og det kan vel ikke misforstås med mindre man absolut vil
>
> http://www.youtube.com/watch?v=a5dFTmfVino
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Men du lader stå åbent at det kan forstås anderledes, altså hvis man absolut
vil! Altså den jødiske regering. Og hvorfor lige den? Fordi den støtter
zionisme som er "dyret i Åbenbaringen for Ahmadinejad". Den gør Zion til
jødisk helligdom og udsletter islamiske "Al Aqsa og Al Qud-drømme!"

Ahmadinejad er en religiøs fanatiker som forventer åbenbaring af "Den
skjulte imam" der skal genoprette det islamiske imperium. Det gør ham
farlig.
Prøv at se denne video fremstillet af en Iraner for at latterliggøre
Ahmadinejad. Når man gør nar og er landsmand, så forstår man hvad man gør
nar ad. Ahmadinejads banner er hele tiden "Verden uden zionisme", så det er
hans projekt altså at være imod zionisme. Zionisme er at samle jøder på Zion
det hellige sted og tilkalde dem fra hele verden.:
http://ca.youtube.com/watch?v=b3U-STiob7A

Hilsen
Jens

Fra : @

Dato : 20-07-08 20:10

On Sun, 20 Jul 2008 21:00:19 +0200, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
wrote:

>" @" <1.@invalid.net> skrev i meddelelsen

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Men du lader

<klip>

du fik hvad du efterlyste

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-08 02:16

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
>" @" <1.@invalid.net> skrev i meddelelsen

Danmark behøver ikke tage stilling til nuancer i islamisk had mod jøder
AFgørende er at terror og anden vold er udvist af Islam mod VEsten og imod
uskyldige jøder og det viser at Islam står for verdenserobring og aldrig kan
integreres her.

Fejl hos zionister er en bagatelsag for os - de angriber ikke os.

Fra : Lyrik

Dato : 21-07-08 11:11

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan integreres her.
>
> Fejl hos zionister er en bagatelsag for os - de angriber ikke os.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvem siger at zionisme er en fejl? Nåh! jo! FN udtalte engang i en
resolution at: "Zionisme er racisme!" For hvis Gud havde et udvalgt folk, så
ville de andre ikke være lige så meget, hvilket tolkes som racistisk!))

Hvis disse havde særlig ret til at samles et sted så ville det tilsidestille
andre racers ret til at være der eller betvivle denne ret.

Det er noget hø og ren fejltænkning!
Muslimer har også særlig Gudgiven ret til at samles i Mekka hvor ingen andre
må komme! Så er det også racisme!
Muslimer er et særlig folk der står over andre folk. Så er det også racisme.

Alle kristne er brødre og søstre og udgør et særligt folk og så videre.

Næh! Hvorfor det lige er jøder der anklages for zionisme/racisme har en
anden baggrund! Nemlig den baggrund at alle andre folk inderst inde har en
sikker forvisning om, at jøderne ER/HAR VÆRET et af Gud udvalgt folk!
Islam og kristendom har jo deres fundament i GT hvor det jo netop er en
forudsætning for deres egen frelse at jøderne er/har været Guds folk!

Så skal de kanøfles som H.C. Andersen udtrykte det! Ren og skær misundelse
og brødnid!))

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik