Nu igen
Fra : Malene P

Dato : 19-07-08 07:55

Man tænder et bål og sætter sig til at vente. Når brandvæsenet så kommer,
angriber man dem med sten i håb om at slå nogen ihjel eller i det mindste
såre nogen. Hvem er det nu lige, der plejer at opføre sig sådan?
http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080718/AAS/168502258/1002

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 19-07-08 08:50

Malene P wrote:
> [...]
> kommer, angriber man dem med sten i håb om at slå nogen ihjel eller i
> det mindste såre nogen. Hvem er det nu lige, der plejer at opføre sig

Tror du kun at det er somaliere som truer bus chauffører?

--
/ Thomas

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 08:48

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> angriber man dem med sten i håb om at slå nogen ihjel eller i det mindste
> såre nogen. Hvem er det nu lige, der plejer at opføre sig sådan?

Man kan gætte på hvem de brandfolk stemmer på næste gang, og hvad de skræmte
beboere stemmer på.

Fra : Thomas M

Dato : 19-07-08 09:07

Kim2000 wrote:

> Man kan gætte på hvem de brandfolk stemmer på næste gang, og hvad de
> skræmte beboere stemmer på.

Man kan gætte på om det hjælper, at de stemmer på dem du tror de stemmer på.

Kig lidt på virkeligheden i Danmark.

--
/ Thomas

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 09:10

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Man kan gætte på om det hjælper, at de stemmer på dem du tror de stemmer
> på.
>
> Kig lidt på virkeligheden i Danmark.

Tja i 2000 kom der 30000 muslimer hvert år, altså 29900 problemer. Sidste år
kom der et par hundrede og det er fordi de er forfulgte (ja det er de vel
når de laver kriminalitet). Stod det til mig opsagde vi bare de
internationale konventioner og lukkede grænserne hermetisk til Mellemøsten
og Afrika, hvis man vil finde en udenlandsk kone må man finde hende i EU. DF
skal såmænd nok ende med at få endnu mere magt, venstrefløjen gør alt hvad
de kan for at give den fra sig.

Fra : Hauge

Dato : 19-07-08 09:17

Kim2000 wrote:
> Tja i 2000 kom der 30000 muslimer hvert år,

Hvor mange år er der i år 2000?

/Hauge

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 09:22

> Hvor mange år er der i år 2000?

hehe

Fra : Thomas M

Dato : 19-07-08 09:25

Kim2000 wrote:

> [...]
> man finde hende i EU. DF skal såmænd nok ende med at få endnu mere
> magt, venstrefløjen gør alt hvad de kan for at give den fra sig.

Så alle der kommer til Danmark, er altså kriminelle? Flot, Kim.

Den aller yderste venstrefløj, kan vi godt blive enige om, ikke er de
sprødeste kiks i pakken.

--
/ Thomas

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-08 09:39

> Så alle der kommer til Danmark, er altså kriminelle? Flot, Kim.

Du kan selv se på tallene. Ikke alle er kriminelle, men det er fan.... tæt
på (eller det er det ikke, men det er fan... godt nok mange, 23% af alle fra
Mellemøsten i Danmark er DØMT for kriminalitet)

> Den aller yderste venstrefløj, kan vi godt blive enige om, ikke er de
> sprødeste kiks i pakken.

Jeg synes slet ikke vi har en opposition, det er ikke helt ved siden af når
jeg sider det mest regeringskritiske parti er DF, og det er ikke sådan de
ligefrem vælter sig i kritik mod regeringen.

Nu er der fx sagen om undlændingestyrelsens administration af loven. Ja, det
er noget svineri at bedrage folk, og nej, det flytter intet. DF-V-K vælgere
er komplet ligeglad, måske nærmere rosende i det skjulte over at loven blev
administreret som den blev, resten af flokken er imod hele loven. Sagen
flytter næppe en dyt rundt på noget som helst. Tværtimod, så kan vi andre nu
sige, "se hvad vi sagde, socialdemokraterne og Radikale vil have åbnet en
ladeport for indvandring fra 3. verdenslande".

Iøvrigt kan jeg slet ikke se hvorfor vi er bundet af den regel, vi har jo de
fire forbehold, et af dem er retsforbeholdet.

Fra : Michael Weber

Dato : 19-07-08 10:58

Kim2000 wrote:
> Iøvrigt kan jeg slet ikke se hvorfor vi er bundet af den regel, vi har jo
> de fire forbehold, et af dem er retsforbeholdet.

Fordi arbejdskraftens frie bevægelighed er én af grund-pillerne ved EU
og det har vi ikke forbehold for.

Michael Weber
Mod humor kæmper selv Guderne forgæves.