Muslimer er gode mennesker
Fra : Guds udsending

Dato : 18-07-08 11:34

Den muslimske terrororaganisation Al Kvajda er faktisk ikke
den aggressive part i konflikten mellem USA og Mellemøsten.

USA har helt uretmæssigt anmaset sig militært i mellemøsten
gennem mange år. Formentligt blot for at lave deres
food-for-oil salgstrick.

Det er åbenlyst at tiden med skyttegravskrige er forbi, og
at der er nye spidsfindigheds scenarier, hvor de stridende
kæmper. De teknologisk primitive terrorister benytter sig af
simple selvmordsbomber og andre angrebsmetoder, men ikke
desto mindre er der tale om krigshandlinger.

Faktisk vil USA denne krig, og de kunne blot stoppe med
deres krigshandlinger i mellemøsten, hvis de ville have
fred.

Nu er det blot det, at muhammedanerne sidder på store
olieresurser, og det er dem, som USA er ude efter. Desuden
blev det i 73 aftalt mellem EU og Saudiarabien, at muslimer
skulle have fri ret til at bosætte sig i Europa. Det var et
led i de forhandlinger man havde med mellemøsten under den
store oliekrise.

Hele vor økonomi er bygget op på lerfødder af olie, og den
højkonjunktur, som der generelt har været, kan nemt vise sig
at vende sig til fattigdom, da der netop ikke findes nogen
reel industri, som er uafhængig af politiske forhold udadtil
mod olielandene.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 18-07-08 13:05

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> wrote in message

> [...]
> at vende sig til fattigdom, da der netop ikke findes nogen
> reel industri, som er uafhængig af politiske forhold udadtil

Olie er en alt for vigtig ting at overlade muslimen.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-08 13:10

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> wrote in message >

> Olie er en alt for vigtig ting at overlade muslimen.

Ganske korrekt observation.

/Kim

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 18-07-08 13:11

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> wrote
in message news:488087f4$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-08 13:15

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> wrote in message

> Det var faktisk Henry Kissinger der sagde det :)

Det bliver det ikke mindre korrekt af ... dog kommer det ikke til at gøre
nogen forskel i forhold til Peak Oil. OPEC har ikke ret meget skyld i den
igangværende oliekrise.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 19-07-08 11:20

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> wrote
in message news:4880892c$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...

> Det bliver det ikke mindre korrekt af ... dog kommer det ikke til at gøre
> nogen forskel i forhold til Peak Oil. OPEC har ikke ret meget skyld i den
> igangværende oliekrise.

Det er jo ikke nogen krise. Nogen ting stiger (mad, olie etc) og andre
falder (aktier, huse etc).

Det som åbenbart kommer bag på mange, er at det i informationsalderen er
med et helt andet tempo, end vore gamle og grå politikere har været vant
til.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-08 13:09

> [...]
> at vende sig til fattigdom, da der netop ikke findes nogen
> reel industri, som er uafhængig af politiske forhold udadtil

Du har helt ret i ovenstående.

/Kim

Fra : '@

Dato : 18-07-08 13:46

On 18 Jul 2008 10:34:02 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>Nu er det blot det, at muhammedanerne sidder på store
>olieresurser, og det er dem, som USA er ude efter.

igen skal der lyves og fordrejes

USA hvade lavet oliekøbskontrakter med en masse lokale ledere i det
der i dag kaldes Saudi Arabien,

men som sædvanlig kom nogle muhamedanere og ødelagde idyllen og stjal
olien fra USA

Saudi-Arabien blev udråbt som kongedømme 23. september 1932, da Abd
al-Aziz brutalt havde udraderet al modstand

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Guds udsending

Dato : 18-07-08 18:56

'@ <1@invalid.net> skrev

>igen skal der lyves og fordrejes

Jeg lyver ikke. Det kan dog ske, at jeg er uvidende.

> [...]
>Saudi-Arabien blev udråbt som kongedømme 23. september 1932, da Abd
>al-Aziz brutalt havde udraderet al modstand

OK. Det skal ikke være for min skyld, du undlader at bombe
Saudiarabien og tage deres olie med magt. Jeg synes blot man
bør følge en bæredygtig vej. Man kunne indtage hele
mellemøsten for at sikre sig kontrol over olieresurserne,
men det ville jo være en noget overilet ting, synes jeg, da
olie nok ikke er så vigtigt igen, i forhold til de
omkostninger der er ved en sådan krig.

Fra : @

Dato : 18-07-08 18:59

On 18 Jul 2008 17:55:44 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>'@ <1@invalid.net> skrev

>Jeg lyver ikke. Det kan dog ske, at jeg er uvidende.

>OK.

netop

USA og en masse beduiner havde en aftale

det er ikke USA's skyld at en grådig muhamedansk røver med kongedrømme
kom og ødelagde idyllen

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/