Et eksempel på en kriminel DF'er
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-07-08 11:18

http://epn.dk/erhverv_samfund/article1393385.ece
http://epn.dk/erhverv_samfund/article1229690.ece

"Den 27-årige Per Ulrich Karpf, alias Per Ulrich Andersen, blev ved
Københavns Byret idømt fire års fængsel for forbrydelser begået, mens den
tidligere ungdomspolitiker afsonede en dom på tre og et halvt års fængsel
for bedrageri og forsøg på bedrageri."

"I offentligheden er Karpf bedst kendt for to begivenheder forbundet med
politik. Den ene stammer tilbage fra 2001, hvor Dansk Folkepartis Ungdom
indrykkede en grov annonce rettet mod indvandrere i et ungdomsblad. Den
kostede Per Ulrich, Morten Messerschmidt og to andre medlemmer af DFU's
hovedbestyrelse 14 dages betinget fængsel for overtrædelse af
racismelovgivningen."

Fra : Peter

Dato : 18-07-08 11:31

> [...]
> kostede Per Ulrich, Morten Messerschmidt og to andre medlemmer af DFU's
> hovedbestyrelse 14 dages betinget fængsel for overtrædelse af

Det må være DET enkeltstående tilfælde, der findes!
Og hvad så?

Fra : Thomas M

Dato : 18-07-08 11:52

Peter wrote:

> Det må være DET enkeltstående tilfælde, der findes!
> Og hvad så?

Alene det at du er nødt til at spørge, får mig til at ryste på hovedet.

Menneske synet i det "parti" er så utroligt langt ude, at det er
hovedrystende. De og deres "trosfæller", kan bare ikke li' folk som ikke er
hvide. Længere er den ikke.
--
/ Thomas

Fra : Peter

Dato : 18-07-08 12:12

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Menneske synet i det "parti" er så utroligt langt ude, at det er
> hovedrystende. De og deres "trosfæller", kan bare ikke li' folk som ikke

Underligt nok er det "folk som ikke er hvide" der er årsagen til de mange
forbrydelser der sker i danmark og resten af europa,
ja hele verden, derfor kan menneskesynet kun blive foaragt for "dem som ikke
er hvide".
Men det er sikkert en lidt for lang historie for dig at fatte.

Fra : Peter

Dato : 18-07-08 12:21

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> [...]

Bare for en ordens skyld:
DF har aldrig brug udtrykket "folk som ikke er hvide",
over for forbrydere, røvere, mordere, knivstikkere, af anden etnisk herkomst
end dansk,
-for det er vel det du mener med det.

Fra : Thomas M

Dato : 18-07-08 12:16

Peter wrote:

> [...]
> som ikke er hvide".
> Men det er sikkert en lidt for lang historie for dig at fatte.

Tværtimod, så er det ret elementært, Peter. DF hader OGSÅ kriminelle
indvandrere. Disse indvandrere er jeg heller ikke glade for. Men DF tager
det lige et skridt videre, og erklærer at de hader ALLE indvandrere og ALLE
mennesker som ikke er hvide. Det er utroligt tydeligt at høre, når man hører
dem snakke.

Det er deres generelle menneskesyn som er forrykt, og folk som deler samme
forrykte menneskesyn, flokkes om det "parti" i stride strømme. Det er sygt.

--
/ Thomas

Fra : Peter

Dato : 18-07-08 12:26

> [...]
> Det er deres generelle menneskesyn som er forrykt, og folk som deler samme
> forrykte menneskesyn, flokkes om det "parti" i stride strømme. Det er

Generelle menneskesyn?
Definer venligts "deres generelle menneskesyn" gerne dokumenteret med
henvisninger, tak

Fra : Thomas M

Dato : 18-07-08 12:32

Peter wrote:

> Generelle menneskesyn?
> Definer venligts "deres generelle menneskesyn" gerne dokumenteret med
> henvisninger, tak

Denial.

Not just a river in Egypt.

--
/ Thomas

Fra : Peter

Dato : 18-07-08 12:29

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Det er deres generelle menneskesyn som er forrykt, og folk som deler samme
> forrykte menneskesyn, flokkes om det "parti" i stride strømme.

Ja underligt ikke, det er danmarks 3.største parti!

> Det er sygt.
Nej, det er kuren, i et sygt samfund!

Fra : N_B_DK

Dato : 18-07-08 12:44

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> [...]
> indvandrere. Disse indvandrere er jeg heller ikke glade for. Men DF
> tager det lige et skridt videre, og erklærer at de hader ALLE

Jeg har nu aldrig set eller hørt DF sige at de ønsker kinesere, osv ud,
men det har du kan jeg forstå ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ivannof

Dato : 18-07-08 16:12

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Jeg har nu aldrig set eller hørt DF sige at de ønsker kinesere, osv ud,
> men det har du kan jeg forstå ?

Jeg har heller aldrig hørt at man ville have velintegrerede muslimer med
fast arbejde ud af landet!? Jeg har kuns hørt det i forbindelse med folk,
der ikke ønsker at passe ind i Danmark - som øsker at forblive fremmede!

Hilsen Ivan

Fra : Barney Gumble

Dato : 19-07-08 01:25

Ivannof skrev:

> [...]
> fast arbejde ud af landet!? Jeg har kuns hørt det i forbindelse med
> folk, der ikke ønsker at passe ind i Danmark - som øsker at forblive

Det er jo nøjagtig som det altid foregår i denne gruppe.

Velmernerne (aka. de frelste, der nægter at se sandheden i øjnene)
ØNSKER at tro, at flertallet er imod SAMTLIGE indvandrere (ellers ville
deres verdensbillede jo falde fuldstændigt fra hinanden). Sandheden er,
at flertallet er imod de indvandrere, som ikke vil tilpasse de danske
forhold. Og det kan vel næppe betegnes som andet end helt naturligt?

Det er utrolig svært for en velmener at acceptere, at faktum er, at
harmen går på folk der ikke VIL de danske forhold, og derfor bliver det
altid til en patetisk beskyldning om, at kritik af *kriminelle
indvandrere* er en racistisk bemærkning rettet mod *samtlige
indvandrere*. Velmernerne om det.

Og for lige at understrege, at jeg ikke er imod samtlige indvandrere,
men kun dem som ikke kan finde ud af, at opføre sig civiliseret efter
danske forhold, så kan jeg komme med dette link, som viser, at det også
er almindelige danskere (her almindelige århusianere) der kan finde på
at opføre sig stupidt efter danske forhold:

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080718/AAS/168502258/1002

Det er en ældgammel dansk tradition, at man forhindrer uskyldige
brandmænd i at udføre deres arbejde...

Fra : '@

Dato : 18-07-08 13:51

On Fri, 18 Jul 2008 13:15:45 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

> [...]
>mennesker som ikke er hvide. Det er utroligt tydeligt at høre, når man hører

så må du jo nemt kunne komme med ganske konkrete beviser på din
påstand??

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Barney Gumble

Dato : 19-07-08 01:36

'@ skrev:

> Men DF tager
>

> så må du jo nemt kunne komme med ganske konkrete beviser på din
> påstand??

Naturligvis findes der personer i Danmark, der finder glæde i, at tage
en hvid kegleformet hætte på, men problemet for "velmernere" er, at
disse er så få, at "velmenerne" i stedet bliver nødt til at rette deres
"velmerner"-skyts mod dem, som har indset, at problemerne med de
KRIMINELLE indvandrere er så stort, at det er blevet et af de største
problemer i Danmark. En "velmener" bliver derfor nødt til at kalde dem,
som HAR indset problemet, for racister for at få deres
"velmener"-retorik til at gve mening. Det er ærlig talt en smule
patetisk at høre på, men som med folkene med de hvide kegleformede
hætter. så er "velmenerne" en forsvindende gruppe i Danmark.

BG

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-07-08 05:39

On Sat, 19 Jul 2008 02:36:18 +0200, Barney Gumble <nope@nospam.com>
wrote:

> [...]
>patetisk at høre på, men som med folkene med de hvide kegleformede
>hætter. så er "velmenerne" en forsvindende gruppe i Danmark.

Helt enig...

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-08 08:41

Barney Gumble wrote:

> [...]
> patetisk at høre på, men som med folkene med de hvide kegleformede
> hætter. så er "velmenerne" en forsvindende gruppe i Danmark.

Velmenerne tæller adskillige offentlige personer, og næste alle kunstnere og
"kunstnere", så de har stor indflydelse.

Fra : David Konrad

Dato : 18-07-08 15:19

Thomas M wrote:

> [...]
> Menneske synet i det "parti" er så utroligt langt ude, at det er
> hovedrystende. De og deres "trosfæller", kan bare ikke li' folk som

Det er vel også fair nok, sålænge man ikke begår kriminalitet.

Fra : Barney Gumble

Dato : 19-07-08 01:41

David Konrad skrev:

> Det er vel også fair nok, sålænge man ikke begår kriminalitet.

Hvis ikke det var 'fair nok' ville man vel med rette kunne kalde de
"velmenere", der får ondt i røven hver gang en person udtrukker sig
negativt om problemerne med den høje indvandrekriminallitet og smider om
sig med det ene skældsord efter det andet efter disse, for racister?

Og så langt ville en RIGTIG velmener vel ikke gå (med mindre
selvfølgelig, at en velmener rent faktisk var håbløst dobbeltmoralsk)?

BG

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-07-08 19:40

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Menneske synet i det "parti" er så utroligt langt ude, at >det er
> hovedrystende. De og deres "trosfæller", kan bare ikke li' >folk som ikke
> er hvide. Længere er den ikke.

Du og dine "trosfæller" kan jo bare ikke lide DF'er , men den er så til
gengæld lidt længere.
Jeres danskfolkeparti syn er så utroligt langt ude, at det er
hovedrystende.
Du erklærer andensteds i tråden , at DF hader ALLE indvandrere og ALLE
mennesker som ikke er hvide. Det er utroligt tydeligt at høre, når man hører
dem snakke siger du.
Er det her "antimuslimsk" du mener ? , eller har du flere eksempler på din
påstand ?.

Sjovt at skruen lige får en tand mere hver gang , først hader DF alle
Muslimer og alt var deres skyld .
Så lige med et hader DF alle ikke hvide og alle indvandrer , hvor mon det
ender ?.

DF partiet der hader alt og alle ! , kan du ikke selv se at der er noget der
halter her.

At du så også hader at "folk flokkes om det parti i stride strømme" ,
betyder måske bare at du dømmer lidt forkert .
Michael Weber plejer at beskylde mig for mangel på nuance og det er fair
nok , men den kan jeg så passende efterlyse lidt mere af når DF beskyldes
for både det ene og det andet.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim2000

Dato : 18-07-08 12:15

> [...]
> tidligere ungdomspolitiker afsonede en dom på tre og et halvt års fængsel

Det ville da være mærkeligt hvis ikke også Danmarks 3. største parti havde
sine banditter. Det har samtlige andre partier såmænd også.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-07-08 12:18

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Du er fyldt med løgn din forbandede nar!
Hvis du læste dit link, står der at han er venstremand.

Mvh
Martin

Fra : Kim2000

Dato : 18-07-08 12:21

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Du er fyldt med løgn din forbandede nar!
> Hvis du læste dit link, står der at han er venstremand.

Ja sørme ja, så tog Christian fejl.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-07-08 12:25

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja sørme ja, så tog Christian fejl.

Det var han ikke, da han begik sin kriminalitet - det var først senere.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-07-08 12:47

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Det var han ikke, da han begik sin kriminalitet - det var først
> senere.

Samme forår var den tidligere formand for Venstres Ungdom i Søllerød
sluppet med en dom på to års betinget fængsel for at indløse falske
rejsechecks for 70.000 kr.

Roder du lidt rundt i begreberne fortid, og fremtid ?

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 18-07-08 13:13

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message

> [...]
> rejsechecks for 70.000 kr.
>
> Roder du lidt rundt i begreberne fortid, og fremtid ?

CRL er ikke den stiveste pik i saunaen....

Fra : '@

Dato : 18-07-08 14:04

On Fri, 18 Jul 2008 13:24:57 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

>Det var han ikke, da han begik sin kriminalitet - det var først senere.

sludder og vrøvl CRL IGEN

de links du postede henviste til økonomisk kriminalitet begået mens
manden sad buret inde i Jyderup, og der sad han EFTER 2001

tror du selv han blev ansat i det job uden at være medlem af
Venstre???

<<<<<<<<
http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=6003
Per Ulrich Karpf ansat på Christiansborg
29. november 2001 15:24

Ung politisk engageret bornholmer ansat på Christiansborg.
Den unge politisk engagerede venstremand, Per Ulrich Karpf, er pr. 1
januar blevet ansat som politisk assistent for de nyvalgte MFér Anders
Møller og Flemming Damgaard Larsen - begge fra Venstre.
<<<<<<<

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : '@

Dato : 18-07-08 13:56

On Fri, 18 Jul 2008 13:21:22 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Ja sørme ja, så tog Christian fejl.

den fejl sætter CRL blot ind i en statistik og når der så er korigeret
for både dette og hint

så er fejlen pludselig ikke eksisterende

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-07-08 19:09

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

SNIP:

Nå gamle dreng , så er du ude med riven igen hva .

Hvor er oplægget til en debat ?
Hvad har du på hjertet med dit indlæg ?
Alle ved vel efterhånden hvor du placerer DF , fint nok.
Men også alle der følger lidt med i dansk politik kende sagen du beskriver ,
og de fleste kender også de andre sager fra andre partier der måtte have
været .

Jeg har det en smule svært med dit indlæg , agurke tid ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-07-08 08:23

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message
> Hvor er oplægget til en debat ?

Michael, hver uge postes der 20-30 indlæg af denne type her i gruppen, men
først når de handler om et medlem af Dansk Folkeparti, reagerer du. Hvorfor?

Fra : '@

Dato : 23-07-08 15:26

On Wed, 23 Jul 2008 09:23:22 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>først når de handler om et medlem af Dansk Folkeparti, reagerer du. Hvorfor?

det mest tåbelige i denne tråd er at den kriminelle er venstemedlem

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-08 19:42

Har du en pointe, eller troller du bare?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.