Fascister eller ej ?
Fra : ab©

Dato : 17-07-08 08:19

De medlemmer af denne NG, der ikke er i tvivl / ikke stiller sig selv
nuancerede spørgsmål vedr. rigtigheden af egen fremfærd, burde klikke på /
gennemføre "Take the test" på denne side
http://www.politicalcompass.org/index

Når resultatet så viser en placering side om side med Hitler, burde der være
grundlag for visse overvejelser ...

- For øvrigt kan det vel ikke være en overraskelse, at en stor del af
verdens ledere er på samme hold.

ab©

- der gerne bekender at have en score på 8.9 - ved siden af Gandhi

Fra : Peter

Dato : 17-07-08 08:42

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> De medlemmer af denne NG, der ikke er i tvivl / ikke stiller sig selv
> nuancerede spørgsmål vedr. rigtigheden af egen fremfærd,

JEG er ikke i tvivl:
Danmark er IKKE et indvandrerland!
Danmark skal IKKE være vært for og brødføde
erklærede medlemmer af totalitære ideologier, herunder muhamedanere.
Danmark skal IKKE lave særregler for at tækkes erklærede
medlemmer at totalitære ideologier.

Fra : @

Dato : 17-07-08 12:02

On Thu, 17 Jul 2008 09:42:22 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:

> [...]
>erklærede medlemmer af totalitære ideologier, herunder muhamedanere.
>Danmark skal IKKE lave særregler for at tækkes erklærede

den slags nuancer er der slet ikke plads til i spørgsmålene i "testen"
på ovenstående link

folk som kan ansættes hos Statoil gider ikke spilde deres tid på den
slags plat

gad vide om ab@ kan få job hos Statoil?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Guds udsending

Dato : 17-07-08 20:39

@ <1@invalid.net> skrev

>den slags nuancer er der slet ikke plads til i spørgsmålene i "testen"
>på ovenstående link

Jeg svarede ærligt og havnede lige i midten. Altså er jeg
radikal.

>folk som kan ansættes hos Statoil gider ikke spilde deres tid på den
>slags plat
>gad vide om ab@ kan få job hos Statoil?

Hvad går det ud på?

Fra : @

Dato : 18-07-08 00:12

On 17 Jul 2008 19:38:33 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>@ <1@invalid.net> skrev

>Jeg svarede ærligt og havnede lige i midten. Altså er jeg
>radikal.

prøv at læs spørgsmålene og tænkt lidt over dem, den test er intet
værd

>Hvad går det ud på?

nådada

den kunne du ikke selv regne ud,

så du kan ikke bruges hos Statoil

det firma driver nemlig TANKE-virksomhed

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @

Dato : 17-07-08 11:59

On Thu, 17 Jul 2008 09:18:53 +0200, " ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

> [...]
>nuancerede spørgsmål vedr. rigtigheden af egen fremfærd, burde klikke på /
>gennemføre "Take the test" på denne side

og der er så lige slet ingen ende på tåbelighederne i spørgsmålene i
den såkaldte test

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 17-07-08 16:12

On Thu, 17 Jul 2008 12:59:03 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>og der er så lige slet ingen ende på tåbelighederne i spørgsmålene i
>den såkaldte test

LOL...

Jeg havnede sgu på venstrefløjen (og lidt under midten)... )

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-08 20:22

S . A . Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev:

>LOL...
>
>Jeg havnede sgu på venstrefløjen (og
>lidt under midten)... )

Softwarefejl

Fra : vvv

Dato : 19-07-08 17:38

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> LOL...
>
> Jeg havnede sgu på venstrefløjen (og lidt under midten)... )

Så kan du lære det..
Jeg landede midt i den nederste venstre firkant.

vv

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 18-07-08 10:38

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> og der er så lige slet ingen ende på tåbelighederne i spørgsmålene i
> den såkaldte test

Du skal IKKE tænke over spørgsmålene, det er det, der er essensen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-07-08 15:39

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> - der gerne bekender at have en score på 8.9 - ved siden af Gandhi

Flot, jubelidiot.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-07-08 16:41

> [...]

>nuancerede spørgsmål vedr. rigtigheden af egen fremfærd, burde klikke på /
>gennemføre "Take the test" på denne side

Yikes!!!

Tallene var vist -3.12 og -0,87.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 17-07-08 18:40

On Thu, 17 Jul 2008 09:18:53 +0200, ab© wrote:

> [...]
> verdens ledere er på samme hold.
>
> ab©
>
> - der gerne bekender at have en score på 8.9 - ved siden af Gandhi

Economic Left/Right: -8.50
Social Libertarian/Authoritarian: -4.97

--
MVH
Bruno

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-08 20:20

> [...]
>nuancerede spørgsmål vedr. rigtigheden
>af egen fremfærd, burde klikke på /
>gennemføre "Take the test" på denne side

Gandhi drak sin egen morgenurin

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-08 20:54

Peter Bang (slet UN0Y0) wrote:

> Gandhi drak sin egen morgenurin

Måske fordi han ikke kunne få fat i Profetens, den var der jo stor
efterspørgsels efter iflg haditter.

Gandhi var også et fjols på mange måder, og patriarkalsk så det skingrede i
den uklare luft nær Ganges indløb eller udløb.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 18-07-08 10:36

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in message

> - der gerne bekender at have en score på 8.9 - ved siden af Gandhi

Your political compass
Economic Left/Right: -0.88
Social Libertarian/Authoritarian: -0.21

http://www.politicalcompass.org/printablegraph?ec=-0.88&soc=-0.21