Jeg kan kaldes ulykkesfugl
Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-08 09:30

fordi jeg ved mine fra aviserne kendte politiske holdninger, provokerer
nørrebroere til grov chikane mod mig, fx autonomes vold og hærværk.
Jeg har tidligere klaget og en kommunal chef har i Lokalavisens spalter
givet mig ret.
Så lod man en borger få optaget læserbrev hvor jeg nedgjordes med
personkritik som jeg ikke måtte svare på.
Mudderkasteren havde aldrig mødt mig, kun hørt om mig.
Jeg får det værste frem hos en chefredaktør!
I børnehavesag er lokalavisen tændt på ikke at skade børnehavens renome så
de afviser ethvert indlæg fra mig.
Sagen er demokratisk vigtig - dels at børnehaven pussede politiet på mig
uden at søge dialog med mig først - dels at man ikke besvarer breve, selvom
politiets øverste organer har fastslået at der ikke er noget ulovligt gjort
fra min side.
Sagens kerne er at APARTE KANØFLES og det sker for skatteydermidler.
At jøder er blevet kanøflet værre er uvæsentligt -
meningsløse hadefulde overgreb bør stoppes i tide.Principielt er det
vigtigt. I andre sammenhænge har vold og hærværk mod mig været resultatet af
lokalavis-holdningen og kommuynens holdning om at tage parti imod den
mobbede.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N