Lad de døde begrave de døde, sir Jesus
Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-08 08:08

Men Israel udveksler farlige massemordere med lig - hvorfor?

For at give terroristerne en triumf?

Fordi Israel behøver farlige fjendebilleder ?

Er USA gået ind i Irak for at få militær-JOBskabende fjendebillede? Måske
men det er stormagtpolitik og vi skal blot følge trop i lille magtesløse DK
og vore soldater er ligeglade hvad de slås for eller om de omkommer pr
friendly fire -

Radikale vil uddanne fængselsfanger. Fordi lærere har brug for job.

Fra : Lyrik

Dato : 17-07-08 23:12

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> Men Israel udveksler farlige massemordere med lig - hvorfor?
>
> For at give terroristerne en triumf?
>
> Fordi Israel behøver farlige fjendebilleder ?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er så dumt det de gør! Og de bliver beskyldt for at være kloge?

Jeg tror de gør det i ren hybris.-Overmod og megalomani. Jeg forestiller mig
at de tænker:"En død jøde er mange filistre værd!" Det er non-sense!
Alle mennesker har lige værdi i verdens øjne i dag. Dette viser man respekt
imod ved at udveksle én fange med én anden fange! Aldrig én fange med 2
andre fanger-A!-A!- Mennesker er lige meget værd 1 for 1!

Nu foregår det som efter et arabisk marked. Jøden bryster sig og finder at
jøden er meget mere værd end araberen og araberen er handelsmand og siger
til sig selv:"Jeg kan kræve mange arabere for en enkelt jøde, de regnes for
mere værd!"

Nu kan araberen ovenikøbet få levende arabere for døde jøder! Det bliver
mere og mere vandvittigt!
Jeg synes at jøderne skal kravle ned af deres høje hest og se at et menneske
er et menneske!

Hilsen
Jens

Fra : David Konrad

Dato : 17-07-08 23:52

Lyrik wrote:
> [...]
> bliver mere og mere vandvittigt!
> Jeg synes at jøderne skal kravle ned af deres høje hest og se at et

Jeg forstår dig så inderligt. Er faktisk enig i stort set alt du skriver,
pånær det sidste. Jeg synes også denne byttehandel er lidt af en
pyrrhus-sejr, hvis det overhovedet er en sejr, endsige det man kan kalde
diplomati. Jeg tror det er Ehoud Olmert der udnytter sin position i håb om
lidt goodwill, nu hvor hans dage er talte.

Og det allermest forargelige er da de løsladte terroristers reaktion. F.eks
ham der smadrede kaniet på en 4 åriig pige, slog faren ihjel osv. Nu er han
på rundrejse som en anden rockstjerne, og han fortryder ikke sine
handlinger, siger han. "Jeg står ved mine politiske holdninger". Ergo - det
er hans politik at slå forsvarsløse børn ihjel med sine bare næver.

Jeg ved ikke - jeg forestiller mig da at man gennem 30 års fængsel og lidt
mere modenhed måske ikke kan angre at man slog en politimand ihjel, men da i
hvert fald angre at man i ungdommens politiske "kådhed" slog børn ihjel. Men
det gør denne morder ikke. Han angrer intet.

Israel har virkelig lavet en dårlig aftale der.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-08 03:58

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men det gør denne morder ikke. Han angrer intet.
>
> Israel har virkelig lavet en dårlig aftale der.

Meget afhænger af PR og af USA-præsidentvalget.

Begge kandidaterne vil tvinges til at melde klart ud imod Islam, pga det
frigivne monster.

Obamas anti-atomvåben udspil igår kan kun være vendt imod Iran der
finansierer terrorister og selvmordsbomber, der er vendt mod det uskyldige
Israel.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-07-08 10:37

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ungdommens politiske "kådhed" slog børn ihjel. Men det gør
> denne morder ikke. Han angrer intet.
>
> Israel har virkelig lavet en dårlig aftale der.

Det er interessant at man vælger at fremstille det som en sejr
for palæstinenserne at de får 5 udleveret i bytte for to døde,
medens man undertoner at man faktisk også udleverede 199 døde
palæstinensere - og hvis man bemærker hvad den pågældende
person sagde, så var det at han ikke havde fortrudt sin
politiske overbevisning - det siger intet om hvorvidt han
skulle have fortrudt at have slået et barn ihjel. Men det er
vel ikke værre end når man fra Israels side skyder med
raketter fra helikoptere ned blandt en gade fyldt med
civilister og dræber kvinder, børn og andre uskyldige blot for
at få ram på en formodet gerningsmand.

Det er naturligvis ikke i orden at man eksplicit går efter
børn- men man skal passe på at et barn ikke får lov til at
dominere billedet. Desuden er det jo kun Israel og vestlige
medier der hævder at han har gjort det - og det er en israelsk
domstol der har hævdet det. Det betyder jo ikke at det er
sandt, vel?

Det minder lidt for meget om sagen da WTC blev ødelagt, hvor
man så klippede over til et billede af jublende
palæstinensere. Her var forargelsen stor. 'Siden viste det sig
at det var et falsum.
Men det gik medierne let hen over -

Derfor: spis brød til og lad være med at tro på alt hvad
medierne fortæller. Det er ikke sundt eller altid klogt.

Fra : Joakim

Dato : 19-07-08 12:52

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det er naturligvis ikke i orden at man eksplicit går efter børn-
> men man skal passe på at et barn ikke får lov til at dominere
> billedet.

Ikke et barn, men to børn. Det ældste barn på 4 år, fik hovedet
knust med kolben fra Samir Kuntars våben,- men først fik hun lov
til at se sin far blivet mejet ned. Det yngste barn på 2 år, blev
kvalt af sin egen mor.

De gemte sig på et loftsrum, moren holdt barnet om munden,
hårdt, af frygt for at barnet skulle give den mindste lyd fra sig
og overvældet af dødsangst for at blive opdaget, det endte som sagt
katastrofalt.

> [...]
>
> Derfor: spis brød til og lad være med at tro på alt hvad medierne
> fortæller. Det er ikke sundt eller altid klogt.

Kors, hvor er du dum at læse. Du burde skamme dig.

Fra : Joakim

Dato : 19-07-08 15:37

> [...]

> politimand ihjel, men da i hvert fald angre at man i ungdommens
> politiske "kådhed" slog børn ihjel. Men det gør denne morder

Nej, naturligvis angrer han intet, for hans forbrydelser er jo
netop ikke resultatet af hans ungdoms politiske kådhed, vel?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-08 03:55

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere og mere vandvittigt!
> Jeg synes at jøderne skal kravle ned af deres høje hest og se at et

Måske de tænker at Israels overlevelse ikke afhænger af antal
palæstinensere - de føder som rotter så en frigivet terrorist fra eller til
gør ingen forskel

Israels overlevelse afhænger af USA hvor Obama netop har krævet atomvåbenfri
verden dvs han er parat til at angribe Iran - kan man håbe.

Irak er borgerkrig men Iran bliver storkrig som USA er god til. Og mon ikke
truslen om raketangreb vil være nok til at Irans helligkrigere afvikler
atmvåben.

Fra : Joakim

Dato : 19-07-08 12:46

> [...]
> handelsmand og siger til sig selv:"Jeg kan kræve mange arabere
> for en enkelt jøde, de regnes for mere værd!"

Næh, den famøse fangeudveksling er snarere udtryk for en jødisk
ghetto-mentalitet og vil i sidste ende komme til at koste israelske
borgere dyrt.

Fra : Lyrik

Dato : 20-07-08 13:20

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Næh, den famøse fangeudveksling er snarere udtryk for en jødisk
> ghetto-mentalitet og vil i sidste ende komme til at koste israelske
> borgere dyrt.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvordan er denne tankegang? Er det noget med at føle sig omringet og at købe
hver sjæl uansét prisen?

Hilsen
Jens

Fra : Joakim

Dato : 20-07-08 14:05

> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvordan er denne tankegang? Er det noget med at føle sig omringet
> og at købe hver sjæl uansét prisen?

Ja, sådan kan man godt udtrykke det.