Unge danskere er begyndt.....
Fra : Malene P

Dato : 15-07-08 15:37

.... at lade sig kulturberige. Det var søreme godt at vi igennem 25 år nu har
samlet så meget skidt og deres yngel sammen, at de nu er begyndt at lære
danske unge at begå sig i det multikulturelle samfund.
http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080714/AAS/730023904/0/FORSIDE

Malene P

Fra : /Peter

Dato : 15-07-08 16:17

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lære
> danske unge at begå sig i det multikulturelle samfund.

Jeg synes snart det kan være nok,
men de fortjener efterhånden deres helt egen nyhedsgruppe:

f.eks.:
dk.invandring.forbrydere
dk..indvandring.muhamedanere

da politik ikke har meget at gøre med disse møgdyr at gøre.

Fra : Malene P

Dato : 15-07-08 16:27

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> >

> Jeg synes snart det kan være nok,
> men de fortjener efterhånden deres helt egen nyhedsgruppe:

Hvorfor dog ikke? Problemerne med de fremmede kan da kun løses gennem
politik og politisk vilje. Nævn bare ét eneste ministerium, der ikke er
berørt af problemerne med de fremmede og som ikke må være med til at løse
dem. Selvfølgelig er fremmedspørgsmålet politisk og skal ikke isoleres i en
affaldsspand, bare fordi, der er nogle, der helst vil gå med skyklapper.

Malene P

Fra : /Peter

Dato : 15-07-08 18:11

> [...]
> i en
> affaldsspand, bare fordi, der er nogle, der helst vil gå med

Men alt det lort de fremmede gør, kan der skrives i dagevis om,
jeg tro efterhånden alle er klar over det, undtgaen folkeskoleelever,
de bliver stadig bildt ind at muhamedanerne tror på "fredens religion",
men politiske løsningsforslag kommer der kun få af. lad os dreje
dk.politik ind på løsningsforslag også de mere radikale, og opfordre til
at gøre noget ved det i stedet for at bare lade stå til.

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-08 20:41

Malene P skrev:

> [...]
> affaldsspand, bare fordi, der er nogle, der helst vil gå med skyklapper.

Gå ind i politik, malene, og tag dine links med i Folketinget.

Det nytter ikke at du spammer Usenet hver dag. Den politiske vilje,
findes ikke herinde.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 15-07-08 21:23

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> en
> affaldsspand, bare fordi, der er nogle, der helst vil gå med skyklapper.

Hej Malene

Men hvad gør du ved det? Andet end at spamme denne gruppe næsten hver dag.

Med venlig hilsen

Thomas Hansen

Fra : Malene P

Dato : 16-07-08 06:09

"Thomas Hansen" <thansen@fjern.it.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hej Malene
>
> Men hvad gør du ved det? Andet end at spamme denne gruppe næsten hver dag.

Det lader faktisk til at være nødvendigt overfor de idioter her i gruppen,
der ikke tror, at problemerne findes. Iøvrigt har jeg svært ved at forstå,
at mit "spammeri" er værre end de fremmedes forbrydelser. Men det kan du
måske forklare?

Malene P

Fra : Thomas Hansen

Dato : 16-07-08 07:05

> [...]

> at mit "spammeri" er værre end de fremmedes forbrydelser. Men det kan du

Jeg synes også det er et stort problem at nogen ikke kan finde ud af opfører
sig ordentligt, og som jeg skrev i tidligere indlæg mener jeg også at
udlæninge der ikke kan sig holde på den rigtige side af loven skal ud af
landet, men for mit vedkommende gælder det også Danskere der ikke ved hvad
der er rigtigt og forkert.
Men du svarede ikke på mit spørgsmål, desuden synes jeg ikke du er rimelig
når du kalder mig idiot, jeg vil meget gerne debaterer med dig og alle andre
så længe det gøres i en god tone.

Med venlig hilsen

Thomas Hansen

Fra : Malene P

Dato : 16-07-08 07:11

> [...]
> Men du svarede ikke på mit spørgsmål, desuden synes jeg ikke du er rimelig
> når du kalder mig idiot, jeg vil meget gerne debaterer med dig og alle

Det er ikke dig, jeg kalder idiot -lad os lige få det på plads.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-08 08:15

Malene P skrev:

> [...]
> at mit "spammeri" er værre end de fremmedes forbrydelser. Men det kan du

Du er en simpel spammer, og så stiller du - sjovt nok - flere spørgsmål
end du besvarer, når du direkte bliver spurgt. Det er tydeligt at se, at
du ikke evner at besvare endda simple spørgsmål.

Gå ind i politik, malene, hvis du vil se ændringer. Dit spam på Usenet
ændrer intet. Du vil jo så gerne ha', at der sker ændringer, vil du
ikke? Eller vil du? Er du sikker på at du ikke bare vil ha' noget at
sidde og skrige op over? Jeg tror dit liv ville blive uendeligt
kedeligt, hvis du ikke kunne spamme Usenet med links til indvandrer
kriminalitet.

Vi VED godt at der er problemer med indvandrer kriminalitet, malene, men
hvis du vitterligt VIL se ændringer, malene, så spilder du din kostbare
tid her på Usenet. Du fatter det ikke, gør du? Måske fatter du det bare
LIDT bedre nu.

Hvis du vitterligt intet fatter, så er det heldigvis kun dit eget
problem. Gør noget ved det.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-07-08 09:08

"Thomas M" <niks> skrev i meddelelsen

> [...]
> LIDT bedre nu.
>
> Hvis du vitterligt intet fatter, så er det heldigvis kun dit eget problem.

Det er jo dig der er sinke Thomas M. Det er dig og dine venner der bliver
ved med at ignorere problemerne. Du burde være lykkelig for at nogen hjælper
dig.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-08 10:02

Martin Larsen skrev:
> [...]
>

> Det er jo dig der er sinke Thomas M. Det er dig og dine venner der
> bliver ved med at ignorere problemerne. Du burde være lykkelig for at

Læs hvad jeg skriver fjols, i stedet for at fyre dine sædvanlige
floskler af.

Sjovt som du altid farer herind, når malene ikke evner at svare for sig
selv. Knepper du hende?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-07-08 10:07

> Sjovt som du altid farer herind, når Malene ikke evner at
> svare for sig selv. Knepper du hende?

Det er jeg sikker på at han gør - og derpå råber han "Endnu en
muslim down!" og Malene skriger "Åh, sig det igen!"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-07-08 11:40

Arne H. Wilstrup wrote:
> Det er jeg sikker på at han gør - og derpå råber han "Endnu en
> muslim down!" og Malene skriger "Åh, sig det igen!"

Sikke i begge to lige har bekræftet at i er idioter.

// Hans

Fra : Malene P

Dato : 16-07-08 11:09

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas M" <niks> skrev i meddelelsen

> Det er jeg sikker på at han gør - og derpå råber han "Endnu en
> muslim down!" og Malene skriger "Åh, sig det igen!"

Skal du ikke snart indlægges igen, fjols?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-08 10:44

Malene P skrev:

> Skal du ikke snart indlægges igen, fjols?

Flygt fra virkeligheden, malene; Brug dit killfilter.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-07-08 10:37

> [...]
> af.
>
> Sjovt som du altid farer herind, når malene ikke evner at svare for sig

Det virker mere som om du er ophidset.

Mvh
Martin