Fremmede går på jagt...
Fra : Malene P

Dato : 14-07-08 19:34

.... efter våben. Hvem mon de skal bruges imod?

http://www.berlingske.dk/article/20080714/danmark/807140394/

Malene P

Fra : Thomas Hansen

Dato : 14-07-08 21:38

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ... efter våben. Hvem mon de skal bruges imod?
>
> http://www.berlingske.dk/article/20080714/danmark/807140394/
>
> Malene P

Skal du ikke snart på ferie?

Thomas Hansen

Fra : @

Dato : 15-07-08 01:28

On Mon, 14 Jul 2008 22:38:29 +0200, "Thomas Hansen"
<thansen@fjern.it.dk> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Skal du ikke snart på ferie?
>
>Thomas Hansen

tåler du ikke at få fakta serveret?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Thomas Hansen

Dato : 15-07-08 07:27

> nå
>
> tåler du ikke at få fakta serveret?
>
> --
> If you want to make peace, you don't talk to your friends.
> You talk to your enemies.
> /Moshe Dayan/

Jo selvfølgelig kan jeg tåle at få fakta serveret, jeg er selv af den mening
at hvis folk ikke kan opføre sig ordentligt uanset om det er danskere eller
folk af andet etnisk herkomst så skal de straffes for det de har gjort, og
for min skyld kan vi godt sende alle de kriminelle (inkl. Kriminelle
Danskere) ud af landet. Det er mere den måde Malene skriver sine indlæg, som
regel ikke andet end et link til en netavis. Hvis man er utilfreds med
hvordan tingene fungerer i vores lille land må man forsøge at ændre tingene
ad politisk vej. Der er jo ikke meget kontruktivt i Malenes indlæg, men ok
hvis hendes mål i livet er at scanne alle Danske netaviser for historier om
hvad hun kalder de "fremmede" så er det helt fint med mig, men hvorfor skal
vi belemres med hendes intetsigende indlæg, der er ihvertfald ikke meget
politik i hendes indlæg.

Med venlig hilsen

Thomas Hansen

Fra : N_B_DK

Dato : 15-07-08 08:41

"Thomas Hansen" <thansen@fjern.it.dk> wrote in message
> Der er jo ikke meget kontruktivt i Malenes indlæg,

Hvor er det konstruktive i dit "skal du ikke snart på ferie ?"

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Thomas Hansen

Dato : 15-07-08 09:36

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> --
> MVH. N_B_DK
> KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Hejsa.
Ja det har du selvfølgelig ret i, men jeg måtte bare ud med det, beklager.

Med venlig hilsen

Thomas Hansen

Fra : @

Dato : 15-07-08 11:53

On Tue, 15 Jul 2008 09:40:53 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Thomas Hansen" <thansen@fjern.it.dk> wrote in message
>
>Hvor er det konstruktive i dit "skal du ikke snart på ferie ?"

det er da vældig konstruktivt og venligt at ønske at folk skal have
ferie

der er tre uger til jeg skal have ferie - det er lææænge

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Thomas Hansen

Dato : 15-07-08 12:19

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen
> det er da vældig konstruktivt og venligt at ønske at folk skal have
> ferie
>

> der er tre uger til jeg skal have ferie - det er lææænge

Ja det kan du jo have ret i
God ferie når du når der til.

Med venlig hilsen

Thomas Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-08 08:59

Thomas Hansen skrev:

> [...]
> "fremmede" så er det helt fint med mig, men hvorfor skal vi belemres med
> hendes intetsigende indlæg, der er ihvertfald ikke meget politik i

Helt enig.

Jeg tror dog ikke du skal regne med, at malene evner at ændre strategi.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 15-07-08 09:41

"Thomas M" <niks> skrev i meddelelsen

> Helt enig.
>
> Jeg tror dog ikke du skal regne med, at malene evner at ændre strategi.

Hejsa.

Jeg tror desværre du har ret, nogen mennesker kan man på ikke nå ind til,
men i bund og grund tror jeg de har det rigtigt skidt med sig selv, hvor må
det dog værre trist at værre så negativ hele tiden.

Med venlig hilsen

Thomas Hansen.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-07-08 10:18

> Jeg tror desværre du har ret, nogen mennesker kan man på ikke nå ind
> til, men i bund og grund tror jeg de har det rigtigt skidt med sig
> selv, hvor må det dog værre trist at værre så negativ hele tiden.

Vi er bare nogen der ikke jubler hver gang en Dansker stikkes ned,
voldtages, skydes, eller udsættes for lignende ting.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 15-07-08 10:34

> [...]
>
> --
> MVH. N_B_DK
> KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Hejsa.

Tro mig, det gør jeg bestemt heller ikke og jeg ønsker
gerningsmanden/kvinden lang væk, men det er ligemeget om det er en dansker
er en udlænding der har gjort det. Desværre har vi jo set en stigning i
grove voldsager de seneste år. Jeg er enig i at de udlæninge der ikke
kan/vil tilpasse sig skal ud af landet hvis de ikke overholder den gældende
lovgivning, men hvad med danskerne der laver kriminalitet, hvis vi tager
rockerne jeg tror 90% af alle Hells Angels rockerne har været i fængsel af
den ene eller anden grund, de vil jo heller ikke tilpasse sig det danske
samfund. Vold i nattelivet er også et stort problem, jeg mener at straffen
for vold skal være lang højere end den er i dag, og straffen skal falde med
det samme og ikke først flere måneder senere, det kan måske gøre at folk
tænker sig lidt om.

Med venlig hilsen

Thomas Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-08 11:25

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> MVH. N_B_DK
> KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Forøvrigt kan det bemærkes, at staten gør, hvad den kan, for at forhindrer
gentagelser.
Ved hjælp af et skuffecirkulære er myndighederne stille og roligt ved at
afskaffe de mindrer våbenhandlere og bøssemagere.
Berufsverboot, for at undgå at tyve kan stjæle våben---
Samtidig med, at man styrker muligheden for yderligere monopoldannelser
blandt de få store aktører i brancghen.

Jo, det går fint med både grundlov og frihedsrettigheder---

Egon