Sølle 30 gram stof - og 13 bitte-små moské~
Fra : Peter

Dato : 14-07-08 10:10

Ref.:Dansk Folkepartis Ugebrev -

"v. Folketingets 2. næstformand, gruppesekretær Søren Espersen

- mandag den 14. juli 2008

Sølle 30 gram stof - og 13 bitte-små moskéer...

At danske soldater ude i Afghanistan bruger lidt af deres tid og nogle
hundredtusind kroner på at renovere 13 bitte-små moskéer - er det da
virkelig noget at beskæftige sig med, og er det ikke bare udtryk for, at nu
er det for alvor agurketid i Danmark?

Og når man så tilmed får at vide, at soldaterne derude som sidegevinst
bliver lidt mere populære, ja, så burde der da ikke være noget at betænke
sig på - det må da selv Dansk Folkeparti kunne forstå. Sådan er vi netop
blevet belært. Det blev i pressen ved samme lejlighed også afsløret, at vore
protester over at danske jenser er kommet i moské-byggeri-branchen, ikke var
andet end Dansk Folkepartis sædvanlige opgør med islam.

Ikke en særlig genial afsløring. Man kunne bare have spurgt os, så havde vi
bekræftet, at netop sådan forholder det sig lige præcis: Ja, det er blandt
vort partis væsentligste opgaver igen og igen at advare mod islam som
politisk system - hele tiden at gøre opmærksom på, når Danmark som samfund
tager endnu et lille skridt mod islamiseringen - "Mod Mørket", som
forfatteren Helle Merete Brix i sin seneste bog præcist benævner den rejse,
den vestlige civilisation blåøjet har begivet sig ud på.

I bogen skildres den metode, der elegant anvendes af de mørkets kræfter, som
har til hensigt at føre den vestlige civilisation i den islamiske retning.
Den slags kaldes "salamimetoden": Med små nøk at høvle mere og mere af
substansen - den vestlige civilisation, således at den til sidst ikke
længere eksisterer, og vi en skønne dag slår øjnene op i et, til
ukendelighed, forandret samfund.

De små nøk er altid næsten umærkelige. Og hvert af dem har ingen særlig
betydning for os i vor hverdag, hvor vi jo har mere end nok at gøre med at
nå alle vore gøremål.

En tidligere borgmester i København sagde det så rammende, da han skulle
forklare, hvorfor københavnske børneinstitutioner gik over til halal-kød:
"For de muslimske familier har det jo stor betydning, mens det for os andre
jo ingen som helst betydning har...."

Manden har jo ret. Dyrevenner kan måske nok have lidt problemer med selve
slagtemetoden, men bortset fra det er det sådan, at vi, som er vokset op i
et oplyst samfund, jo generelt set er gabende uinteresserede i, hvilke
bønner, der er blevet bedt over den ko, der bliver slagtet, bare maden
smager godt. Så den normale, imødekommende danske reaktion vil jo så være:
"Så skidt, da - når det nu betyder så meget for de dér muslimer..."

Og bortset fra, at det altså er slut med frikadellerne, med pølser og med
flæskesteg - så går det jo nok. Og det var jo alligevel ikke særlig sundt
med al den flæskesvær...

På samme måde, da det første badeforhæng blev hængt op, således at muslimske
piger kunne undgå, at de ufrivilligt fungerede som seksuel inspiration for
drengebørnene... Jamen, hvad betød da det lille forhæng? Jo i virkeligheden
ingenting - og det var da det mindste, man kunne gøre.

Eller da den første muslimske pige ikke måtte komme med på lejrskole. Tjah,
det var godt nok synd for hende og for alle de andre børn, for det kunne jo
have været såvel hyggeligt og godt for sammenholdet at have hele klassen
med - men man kunne da godt vise lidt forståelse for hendes forældres kultur
og traditioner.

Eller da den første lille pige i 2. klasse mødte frem med sharia-tørklæde og
at hendes forældre dermed overfor alle de andre piger i klassen fik sendt
det signal, at de var urene - ja, så måtte man jo bære over med forældrene -
og det var jo bare sølle 30 gram stof, og hvad i alverden kunne det da
betyde.

Eller da den første virksomhed besluttede, at nu var det slut med
personale-julefrokosterne - for dén dér årlige, hammerfede snapsefestival
kunne de muslimske medarbejdere ikke være med til.

Eller da den første muslimske kvinde nægtede at trykke dig i hånden, fordi
du pr. definition var et liderligt mandfolk, som kun var ude på at rive ikke
alene tørklædet af hende, men også alt det andet tøj, hun havde på... Og i
øvrigt, Alahu Akbar!, måske gi´ hende selv lyster...

Eller da det første pengeinstitut afskaffede sparegrisen, for sådan et urent
dyr kunne muslimer ikke have stående.

Eller da den første mandlige læge brutalt blev sparket til side, fordi fru
Fatima kun måtte behandles af en kvindelig læge.

Eller da den første muslimske superstudine med topkarakterer - hende vi alle
sammen var så stolte af, hende, som var selve symbolet på en vellykket
integration - blev pakket i en kuffert og sendt til Anatolien for at blive
tvangsgift med sin analfabetiske fætter.

Eller da det første danske sygehus for første gang brugte ressourcer på at
genetablere en mødom på en giftefærdig muslimsk pige - for ellers ville hun
møde en grusommere skæbne...

Eller da... Ja, listen over de gange, Danmark lod stå til og bøjede sig lidt
mere for islam er alenlang - og fik altså i den forgangne uge endnu et
kapitel skrevet, da danske soldater for første gang gik ind i
moské-byggeri-branchen.

Og igen skulle man tro, at det var løgn.

Og igen er det Dansk Folkepartis skæbne at være røsten i ørkenen...

Med venlig hilsen
Søren Espersen

PS: Der er i hæren ved at brede sig den opfattelse, at det er officererne,
der bestemmer, hvilke opgaver soldaterne skal udføre og hvad der skal satses
på. Det er en ganske fejlagtig opfattelse, og Forsvarsminister Søren Gade
bør skrue bissen på og belære officererne om, at sådan hænger det ikke
sammen i et demokratisk samfund. Han kunne i den forbindelse citere
Frankrigs tidligere statschef, Georges Clemenceau, som tørt konstaterede, at
krig er alt for alvorlig en sag at overlade til generaler..."

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 11:08

Peter wrote:
> [...]

> inspiration for drengebørnene... Jamen, hvad betød da det lille
> forhæng? Jo i virkeligheden ingenting - og det var da det mindste,

Den er sgu morsom, Espersen tror gudhjælpemig at (muslimske) piger og drenge
nogensinde har stået og bruset nøgne ved siden af hinanden

Fra : Peter

Dato : 14-07-08 12:11

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Den er sgu morsom, Espersen tror gudhjælpemig at (muslimske) piger og
> drenge nogensinde har stået og bruset nøgne ved siden af hinanden

Det er da godt du kan se det morsomme i det tragiske.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 11:05

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse

> [...]
> citere Frankrigs tidligere statschef, Georges Clemenceau, som tørt
> konstaterede, at krig er alt for alvorlig en sag at overlade til

Det er en rigtig god ide, at have lokalbefolkningen på sin side i en krig.
Men hvor skal højrefjolser, der aldrig har læst Mao, eller iøvrigt kender
til krigsvæsen, vide det fra?

Citerede politiker er ofrøvrigt et glimrende exempel på en idiot, der tror
at vide bedre end fagfolk.
Gad vide, om han lod sig klippe hos en bager?

Egon

Fra : Peter

Dato : 14-07-08 13:08

"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at vide bedre end fagfolk.
> Gad vide, om han lod sig klippe hos en bager?

men hvorfor er det lige det at støtte ideologien som er årsagen til ufreden
er så godt,
ville de lokale mon ikke blive glade bare freden er sikret og der f.eks. er
vand?

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-08 12:49

> [...]
> ufreden er så godt,
> ville de lokale mon ikke blive glade bare freden er sikret og der f.eks.

Næppe.
For ikke direkte at sige nej.

Man kan ikke gøre sig begreb om, hvad religion kan gøre ved mennesker.
Men man bør heller ikke glemme, at selv religionsramte ganske godt er istand
til at skelne mellem forskellige grene og retninger af religionen.
Ligesom jeg ikke tåler indre missions mørkemænd, tåler en muhammedaner
sansynligvis heller ikke muhammedanske fanatikere.
Altså: To slags.

Hvorefter man kan spørge:
Skal man hjælpe sig selv, ved at hjælpe den fredelige, eller tvinge den
fredelige til at underkastre sig mørkemændene?

Skulle det være svært at udgrunde, hvad der er det kloge?
Og menneskeligt mest korrekte?

Egon