Betjent satte sit liv på spil og reddede p~
Fra : Kim2000

Dato : 13-07-08 22:36

Dejligt at vi har nogle modige betjente, bare der var flere der værdsatte
deres arbejde.

http://ekstrabladet.dk/ritzau_new/article1032583.ece

mvh
Kim

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-07-08 23:21

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> Dejligt at vi har nogle modige betjente, bare der var flere der værdsatte
> [...]

Og jeg citerer hermed den yderst elskelige, afsluttende kommentar fra
mandens overordnede:

"Så nu må vi se, om vi ikke kan finde et eller andet at hænge om halsen på
betjenten".

Tja, hvis nu han er en så stærkt samfundsforpligtigelsesbegavet svømmertype
og ikke har kæreste, endsige familie, i forvejen, vil jeg da umiddelbart og
straks foreslå noget i retning af et par søde, lokale strandpiger?

Dèt må Fandme da kunne siges at være velfortjent for en egentlig heroisk
/livredder/ af hans kaliber, "Baywatch & the Hoff" så'n ellers ganske
uanset?

Anders Peter Johnsen