Giv muslimerne eget område
Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 19:20

Man bør give muslimerne Gellerup, hvor de så kunne have
deres kalifat. Globalisterne vil gerne gøre de
mediterrane/islamiske til vestlige, selvom det er stik imod
deres natur.

Historien har vist, at multikulturelle samfund har den
tendens, at minoriteter bliver absorberet i majoriteten
etnisk set. Derfor er det en etnisk udrensning mod muslimer,
at man forsøger at integrere dem.

Fra : /Peter

Dato : 13-07-08 19:25

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
> tendens, at minoriteter bliver absorberet i majoriteten
> etnisk set. Derfor er det en etnisk udrensning mod muslimer,

De skal selvfølgelig afskæres totalt fra resten af samfundet,
ingen skat ingen goder, selv vand må de sgu selv finde.
Selvfølgelig skal afgrænsningen være ligesom andre steder
i verden hvor de vil have deres eget.

Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 19:45

/Peter <nospam@no.mail> skrev
>"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

>De skal selvf?lgelig afsk?res totalt fra resten af samfundet,
>ingen skat ingen goder, selv vand m? de sgu selv finde.
>Selvf?lgelig skal afgr?nsningen v?re ligesom andre steder
>i verden hvor de vil have deres eget.

At lave en sådan indhegning kunne virke som en mellemvej til
total hjemsendelse. Muslimer kunne passe de jobs som
rengøring og fabriksarbejde, som ingen rigtigt gider. Jeg
synes naturligvis ikke, de nogensinde skulle have været
hentet hertil, men dette er måske mere realistisk end total
hjemsendelse.

Fra : Kim2000

Dato : 13-07-08 20:06

> [...]
> synes naturligvis ikke, de nogensinde skulle have været
> hentet hertil, men dette er måske mere realistisk end total

Wow, så din løsning er at indhegne en flok mennesker uden drikkevand,
sanitet, medicin, mad osv osv. Hvad er det nu den løsning blev kaldt for 60
år siden, nåja endlösung. Ja, det var sørme en god ide - NOT

Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 20:12

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

>"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

>Wow, så din løsning er at indhegne en flok mennesker uden drikkevand,
>sanitet, medicin, mad osv osv.

Nej. Bestemt ikke, det er noget, som du finder på i dit
hoved.

> Hvad er det nu den løsning blev kaldt for 60
>år siden, nåja endlösung. Ja, det var sørme en god ide - NOT

Anden verdenskrig var en tragisk fejltagelse for Europa. Der
sker overilede ting i en krigssituation, har man måttet
erkende mange gange, som man har set barbari udført af
ellers ordentlige mennesker.

Fra : Kim2000

Dato : 13-07-08 20:21

> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

> Nej. Bestemt ikke, det er noget, som du finder på i dit
> hoved.

Du har lige medgivet en debattør at det kunne være en mellemvej til
hjemsendelse???

Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 21:29

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

>"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

>Du har lige medgivet en debattør at det kunne være en mellemvej til
>hjemsendelse???

Jeg beskrev netop hvordan muslimer kunne deltage i et
fællesskab som rengøringshjælp og som fabriksarbejdere.
Desuden må det vel være mig, som ved, hvad jeg mente.

Vand er billigt, og der er ingen grund til at nægte nogen
dette når der ikke er mangel på det.

Fra : Ivannof

Dato : 15-07-08 14:48

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> [...]
> ingen skat ingen goder, selv vand må de sgu selv finde.
> Selvfølgelig skal afgrænsningen være ligesom andre steder

En jysk Gazastribe med raketter og det hele?

Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-08 06:07

Årh, det kunne vel ligge sådan lidt over østpå, hvad med Nordsjælland?

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-08 11:29

<none> skrev i en meddelelse
> Årh, det kunne vel ligge sådan lidt over østpå, hvad med Nordsjælland?

Lige stedet

Egon

Fra : @

Dato : 16-07-08 12:23

On Wed, 16 Jul 2008 12:28:43 +0200, "Egon Stich"
<egonstregstichsnabelamail.dk> wrote:

><none> skrev i en meddelelse
>>

>Lige stedet
>
>Egon

Rungsted kyst

så kan de jo smide sten efer måger og svenske lystsejlere

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Guds udsending

Dato : 16-07-08 20:45

@ <1@invalid.net> skrev

>Rungsted kyst

>så kan de jo smide sten efer måger og svenske lystsejlere

Det var netop det, jeg tænkte på. Enten det eller i Gellerup
eller moske Vollsmose. Jeg synes det skal være nord for
København, da det allerede er der, mange af dem bor, og så
bor de radikale også i København meget.

Nu er problemet jo så bare, at de folkevalgte politikere
også hører til de radikale københavnere (sådan overordnet
set), og derfor bliver det nok lidt svært at få forslaget
igennem ad parlamentarisk vej. Det ville derfor være
nødvendigt,at der var nogen, som tog et initiativ til på een
eller anden måde at ændre tingene.

Jeg synes egentligt, at muslimerne skulle have København NV
som deres eget kalifat, og så skulle muslimer være tilladt
på hele Sjælland, hvor også de radikal og SFere kunne bo,
mens det I hvert fald i Jylland blev ulovligt at være
muslim.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 13-07-08 19:25

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> wrote in message
> Man bør give muslimerne Gellerup, hvor de så kunne have
> deres kalifat. Globalisterne vil gerne gøre de
> mediterrane/islamiske til vestlige, selvom det er stik imod
> deres natur.

Hvorfor da det? Der skal slet ikke være noget kalifat vores del af verden.

Fra : @

Dato : 13-07-08 20:43

On 13 Jul 2008 18:19:59 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>Man bør give muslimerne Gellerup, hvor de så kunne have
>deres kalifat.

hvad har muhamendanerne gjort at fortjenstfulde gerninger, siden de
pludeslig skal foræres noget som helst?

hvis muhamedanere skal behandles efter fortjeneste skal de retteligen
sparkes hele vejen ud i ørkenen mellem mekka og medina, det er det
eneste sted de med en lille smule ret kann gøre krav på

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/