Arvehygiejne
Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 19:15

For at få børn skal man bestå en slags prøve, ligesom man
skal til køreprøve, før man må køre bil.

Prøven skal bestå i en intelligenstest, en psykologisk test,
samt en fysiologisk bedømmelse. Hvis man består, da skal et
panel bedømme, om de kommende forældre har en egnet
arvemasse, blandt andet om de er bærere af flere uønskede
genetiske sygdomme, eller om de er ordentlige.

Dertil skal der være et skattefradrag per familie på 200.000
kr per barn. Dertil skal der ydes kontingenter til højt
begavede, for at få dem til at yngle tidligere i deres liv,
for hvert barn der sættes i verden.

Det er denne måde hvormed man bedst bekæmper både
overbefolkning og vestens fordærv.

Fra : /Peter

Dato : 13-07-08 19:28

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
> begavede, for at få dem til at yngle tidligere i deres liv,
> for hvert barn der sættes i verden.
>

> Det er denne måde hvormed man bedst bekæmper både

Man kunne også bare lære muahemdanerne fødselskontrol.

Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 19:36

/Peter <nospam@no.mail> skrev
>"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

>Man kunne også bare lære muahemdanerne fødselskontrol.

På dansk område, ja, der burde de formenes børnefødsler i et
vist omfang. På deres egne områder der kan vi jo bare
lade være at sende nødhjælp og know-how ned .

Fra : Bo Warming

Dato : 13-07-08 21:11

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

> Man kunne også bare lære muahemdanerne fødselskontrol.

Umuligt

Imamerne forbyder kvinderne at ophøre at bruge babybomben til at føre hellig
krig mod EU

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 13-07-08 21:48

On 13 Jul 2008 18:15:11 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

> [...]
>begavede, for at få dem til at yngle tidligere i deres liv,
>for hvert barn der sættes i verden.
>

>Det er denne måde hvormed man bedst bekæmper både

Var den idé ikke oppe og vende for 60-70 år siden...???

Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 21:55

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev

>Var den idé ikke oppe og vende for 60-70 år siden...???

Det er rigtigt. Faktisk vedtog socialdemokraterne en
arvehygiejnisk lov, som skulle forhindre alkoholisme. Jeg
tror dog, at alkoholisme i højere grad er betinget af
miljøårsager. Vi kan tage ved lære af datidens mange
fejlagtige opfattelser af arvelighed og genetik.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 13-07-08 21:59

On 13 Jul 2008 20:55:20 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

> [...]
>miljøårsager. Vi kan tage ved lære af datidens mange
>fejlagtige opfattelser af arvelighed og genetik.

Har du overvejet at tage antabus...???

Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 22:03

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev

>Har du overvejet at tage antabus...???

Læs indlægget igen, "Sturm Abteilung" Thomsen.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 13-07-08 22:38

On 13 Jul 2008 21:02:36 GMT, Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote:

>Læs indlægget igen, "Sturm Abteilung" Thomsen.

Hold kæft Wilstrup.... )))

Fra : Guds udsending

Dato : 13-07-08 22:40

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev

>Hold kæft Wilstrup.... )))

Hold kæft Kim Larsen

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-07-08 10:50

Guds udsending skrev:
> [...]
> begavede, for at få dem til at yngle tidligere i deres liv,
> for hvert barn der sættes i verden.
>

> Det er denne måde hvormed man bedst bekæmper både

Hvorfor stoppe der... Hvad med øjeblikkelig aflivning af borgere, i det
øjeblik de har kostet samfundet 10% mere end man forventer at de kan nå
at indtjene før de dør af naturlige årsager.
På den måde slipper man også for de evige diskussioner om
overførselsindkomster.
På den anden side er der selfølgelig en fjern, men dog eksisterende,
mulighed for at det vil virke hæmmende på indvandringen af arbejdskraft,
men det ophæves forhåbentlig af den faldende søgning af offentlige
serviceydelser.

- cep

Fra : Guds udsending

Dato : 14-07-08 12:11

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> skrev

> [...]
>mulighed for at det vil virke hæmmende på indvandringen af arbejdskraft,
>men det ophæves forhåbentlig af den faldende søgning af offentlige

Det var dog et komplet ukonstruktivt initiativ. Man kan ikke
stille tingene op på den måde, med at regne sig frem til, om
een person bidrager positivt til den samlede økonomi. Lad os
tage et eksempel: en ufaglært stiladsopstiller tjener ikke
så meget i løbet af en hel karriere, og hvis han nu skal
behandles på sygehuset og have efterløn, når han bliver
gammel, så kan han godt gå hen og blive en
"underskudsforretning", alligevel ville samfundet være helt
sat i knæ uden stilladsopstillere, mens de dyre
kræftbehandlingslæger sagtens kunne undværes. Det er nemlig
ikke penge, som afgør, om et samfund er velfungerende, men
derimod om infrastrukturen er effektiv.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-07-08 14:14

Guds udsending skrev:
> [...]
> kræftbehandlingslæger sagtens kunne undværes. Det er nemlig
> ikke penge, som afgør, om et samfund er velfungerende, men

Du siger noget. Det aspekt havde jeg ikke overvejet da jeg skrev.
Så må man nøjes med førtidspensionister, efterlønnere og
alderspensionister samt livstidsfanger, men det bliver vel også til en
slags penge, især da man vel kan påregne at de 3 social grupper ophører
med at eksistere.

- cep

Fra : Guds udsending

Dato : 14-07-08 16:48

> [...]

>alderspensionister samt livstidsfanger, men det bliver vel også til en
>slags penge, især da man vel kan påregne at de 3 social grupper ophører

Du er endnu en af de, som opgør verden i penge. Penge skaber
intet af ægte værdi.

Når du vil nedslagte disse, du henregner som ubrugelige i
din økonomiske dødsejler, så forkaster du det sociale
mønster, som vi netop bør forsøge at genoprette, hvor der i
lokalsamfundet er en følelse af samhørighed og ansvar
overfor hinanden.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 15-07-08 04:00

Guds udsending skrev:
> [...]
> mønster, som vi netop bør forsøge at genoprette, hvor der i
> lokalsamfundet er en følelse af samhørighed og ansvar

Hvilket socialt monster? Vi skal jo netop optimere samfundet jvf. dit
indledende indlæg, og konsekvensen er vel at fjerne de økonomiske og
sociale belastninger i det omfang den fagre nye verden giver
mulighederne for det, eller opfattede jeg dit indledende indlæg forkert?

Ikke produktive resourcekrævende enheder belaster samfundet, ergo skal
de vel fjernes, overordnet er de, uanset hvem der støtter dem, et dræn
af resourcer fra det omgivende samfund.

Man kan mene at der ikke er forskel på ultra liberalisme og kommunisme,
og jeg vil da heller ikke sige nogen imod på det punkt.

- cep

Fra : Guds udsending

Dato : 15-07-08 18:25

> [...]

>indledende indlæg, og konsekvensen er vel at fjerne de økonomiske og
>sociale belastninger i det omfang den fagre nye verden giver

Du ignorerer jo det, jeg skriver til dig. Hvorfor? Er det
svært at svare?

>eller opfattede jeg dit indledende indlæg forkert?

Det tror jeg, du gør.

>Ikke produktive resourcekrævende enheder belaster samfundet, ergo skal
>de vel fjernes, overordnet er de, uanset hvem der støtter dem, et dræn
>af resourcer fra det omgivende samfund.

Nu er det sådan, at det fællesskab, som binder mennesker
sammen i velfungerende samfund, bygger på en ansvarsfølelse
for noget fælles, og derfor er din individualistiske
tilgangsvinkel grundlæggende forkert, da du ignorerer nogle
basale værdier, som er naturlige for mennesker som sociale
væsner, og som dertil er nødvendige for overhovedet at have
et samfund.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 14-07-08 19:22

"Guds udsending" skrev i en meddelelse

> [...]
> arvemasse, blandt andet om de er bærere af flere >uønskede
> genetiske sygdomme, eller om de er ordentlige.

Helt i orden mand ! , du og din familie tager de første test's og så ser vi
ad .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Guds udsending

Dato : 14-07-08 22:45

Michael Meidahl Jensen <mmj@fjerndettetidsfaktoren.dk> skrev

>Helt i orden mand ! , du og din familie tager de f?rste test's og s? ser vi
>ad .

OK, det vil jeg da godt være med til