Rønnebærene er sure...
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-08 08:48

http://news.yahoo.com/s/ap/20080812/ap_on_en_mu/blues_kid

8-årig blues-dreng blæser de store af scenen

Fra : Sv-e

Dato : 13-08-08 10:49

iSteen skrev:
> http://news.yahoo.com/s/ap/20080812/ap_on_en_mu/blues_kid
>
> 8-årig blues-dreng blæser de store af scenen

Det er jo det som gør musik så fantastisk, hvem der er bedst afhænger jo
i høj grad af ørene som høre og ikke hvad der står i avisen, den
ultimative musikalske oplevelse kommer jo ikke sjældent fra en helt
uventet kant.

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-08 12:24

On 2008-08-13 11:49:00 +0200, Sv-e <sv-e@nonsense.not> said:

> [...]
> jo i høj grad af ørene som høre og ikke hvad der står i avisen, den
> ultimative musikalske oplevelse kommer jo ikke sjældent fra en helt

Rigtigt, jeg var vildt imponeret af en lille knægt der spillede
mundharpe - tror der var noget i et program der hed America's Got
Talent. Han var knap nok teenager, men for dælen hvor kunne han spille
en heftig harpe

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 13-08-08 14:03

On Wed, 13 Aug 2008 13:23:30 +0200, iSteen wrote:

> [...]
>mundharpe - tror der var noget i et program der hed America's Got
>Talent. Han var knap nok teenager, men for dælen hvor kunne han spille

Ham her:
http://www.youtube.com/watch?v=7VkuT2ToVr0&fmt=18

http://www.youtube.com/watch?v=kyF-9nAucDc&fmt=18

http://www.youtube.com/watch?v=h96jWgEfVG0&fmt=18

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-08 09:03

On 2008-08-13 15:02:30 +0200, Poul Erik Lindaa <poulerik@lindaa.cykeldk> said:

> Ham her:
> http://www.youtube.com/watch?v=7VkuT2ToVr0&fmt=18

Lige præcis - endnu et familieband, men denne gang er det noget med substans

Fra : Per*

Dato : 14-08-08 04:56

<iSteen>
> 8-årig blues-dreng blæser de store af scenen

Han blæser de fleste 8.årige af scenen:

http://www.youtube.com/watch?v=N8DdNj8O5to

http://www.youtube.com/watch?v=9rsdD_ae768&feature=related

Per

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-08 14:50

"iSteen" wrote in message news:2008081309473411272-@news.nordit.dk...
> http://news.yahoo.com/s/ap/20080812/ap_on_en_mu/blues_kid
>
> 8-årig blues-dreng blæser de store af scenen

Det er jo fuldstændigt vildt. Prøv at checke det her klip af den her knægt
og selveste Buddy Guy

http://www.youtube.com/watch?v=ix4TNJvVk8M&feature=related

mvh.
Kim Frederiksen