Kyst fiskeri ved Gl. Skagen
Fra : Jesper

Dato : 23-07-01 03:33

Hej

Jeg håber at der er nogle af jer der kan hjælpe mig, jeg skal i denne uge
til Gl. Skagen hvor jeg har tænkt mig at prøve fiskeriet af, nu vil jeg lige
høre om der er nogle gode råd eller lignende.

Er det muligt at bruge surf-cast udstyr der oppe eller kan det ikke betale
sig at slæbe det med i toget (4 timers transport)?

For lige at blive ved surf-fiskeri, kender I da til nogle steder hvor det er
muligt at købe udstyr i nærheden af Århus eller måske i Skagen?

På forhånd tak
Jesper

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 23-07-01 08:05

Hej Jesper

Jeg er Skawbo men har aldrig hørt om surf-cast ved Gl.Skagen. Men en ting er
sikkert køb IKKE dit udstyr i Skagen. Det er alt alt for dyrt.

Et godt sted at fiske er ved ydermolen. Hvis alt andet glipper så tag
ydermolen, hehe. Det gør vi.

Der er altid, og jeg mener altid fisk ved ydermolen. Rødspætter, småtorsk,
skrubber, sej. Er man heldig kan en makrel og en hornfisk også hives med op.
Det mest mærkelige jeg fangede for 1 måneds tid siden var en tunge på 0.4
kg. PÅ BLINK. hehe.

Knæk og bræk

Rab