Et clip for dem, som mener, kvinder ik' ka~
Fra : Mogens

Dato : 17-09-08 18:08

Fra : Anders Majland

Dato : 17-09-08 18:22

Og så endda en blondine

Men hun siger ordret at hun har "store hår på brystet"

Fra : Mogens

Dato : 17-09-08 19:04

> Og så endda en blondine
> Men hun siger ordret at hun har "store hår på brystet"

Eller måske big balls

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 17-09-08 19:06

[Default] On Wed, 17 Sep 2008 19:21:48 +0200, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

>Og så endda en blondine
>
>Men hun siger ordret at hun har "store hår på brystet"

Nåh, jeg var ikke den eneste der hørte det

But what a lass, ay?

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 17-09-08 20:09

Anders Majland skrev:
> Og så endda en blondine
>
> Men hun siger ordret at hun har "store hår på brystet"

Var det ikke "big hairy chest"? Det er da lidt noget andet :)

Var ellers ikke imponeret, hun kunne da ikke få den ud af den udskridning...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-09-08 20:19

On Wed, 17 Sep 2008 21:08:58 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen
<nospam0002@gmail.com> wrote:

>Var det ikke "big hairy chest"? Det er da lidt noget andet :)

>--

Det må man sige ja til.

>--

>Var ellers ikke imponeret, hun kunne da ikke få den ud af den udskridning...

>--

Naturligvis er det ikke imponerende hvis man kan gøre det bedre selv,
og det kan du, kan jeg forstå.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 17-09-08 21:52

Folmer Rasmussen skrev:

> Naturligvis er det ikke imponerende hvis man kan gøre det bedre selv,
> og det kan du, kan jeg forstå.

Naturligvis. Kunsten er at ramme et autoværn på den rigtige måde (så
man stopper og ikke flyver). I mangel af autoværn kan en bropille gøre
det. Det kan da ikke tage hele og halve timer som hun var om det.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-09-08 18:31

On Wed, 17 Sep 2008 17:07:47 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>www.youtube.com/watch?v=MoCYrtcF3mg

>--

Der er i hvert fald ikke tvivl om, at det er en kvinde. Munden står jo
ikke stille på hende i 2 sekunder.

Desuden har jeg altid haft stor, endog meget stor, respekt for de
kvinder der kan køre bil. Problemet er bare, at i min verden er det
ikke så mange som kan det.

Allerede da jeg startede med at køre lastbil, langt tilbage i forrige
århundrede, var der en finsk dame som kørte for Polar-Trans.

Hun kørte liniebil mellem Nord-Finland og Göteborg, og det var fanneme
skidt for moralen, hvis man på en barsk vinterdag skulle mod Stockholm
når man kørte fra borde hos Stena-Line, og hun tilfældigvis skulle
samme vej på samme tid. .o))

I Sverige findes der en hel del kvindelige førere, og de fleste af dem
har gået på gymnasiernes transportlinie. Det er ikke meget man kan
lære dem.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 17-09-08 19:03

> Der er i hvert fald ikke tvivl om, at det er en kvinde. Munden står jo
> ikke stille på hende i 2 sekunder.

Kender jeg ikke :)

> Desuden har jeg altid haft stor, endog meget stor, respekt for de
> kvinder der kan køre bil. Problemet er bare, at i min verden er det
> ikke så mange som kan det.

Også i min verden - derfor clippet

> [...]
> skidt for moralen, hvis man på en barsk vinterdag skulle mod Stockholm
> når man kørte fra borde hos Stena-Line, og hun tilfældigvis skulle

Hmm, dén forstår jeg ikke umiddelbart :)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-09-08 19:16

On Wed, 17 Sep 2008 18:03:16 GMT, "Mogens"

>Hmm, dén forstår jeg ikke umiddelbart :)

>--

Nej, det forstår jeg da så udemærket. .o)

Du ville selvfølgelig være helt græsk-katolsk samt tillige
fuldstændigt ligeglad, hvis et eller andet kvindfolk, nordfinsk eller
ej, en halv times kørsel fra Göteborg var forrest i rækken, uanset at
hun var mellem de sidste ved bygrænsen.

Den Scania LB 76 Super kørte bare for helt åben hane, uanset
vejrliget.

Jeg vil godt lige erindre om, at det var meget småt med motorvej på de
tider.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 17-09-08 19:50

> Den Scania LB 76 Super kørte bare for helt åben hane, uanset
> vejrliget.

OK - ville jég nok også have gjort

Fra : Morten

Dato : 17-09-08 18:56

Mogens skrev:
> www.youtube.com/watch?v=MoCYrtcF3mg

5:18 i klippet, utroligt, det ser ud som om hun ikke engang kan se over
rattet ;)

Fra : Mogens

Dato : 17-09-08 19:02

"Morten" <salg-FjernDette-@dyre-FjernDette-bjerg.dk> skrev i en meddelelse

> 5:18 i klippet, utroligt, det ser ud som om hun ikke engang kan se over
> rattet ;)

Nu er hun jo ikke særlig stor af statur. Desuden sidder man lavt i sån en
Lotus Omega - som "gammel" Opel-mand jeg har jo selvfølgelig prøvet een

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-09-08 21:10

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in news:DPaAk.2440$U5.5005
@newsb.telia.net:

Hehe... der er et par stykker derude der fortjener mere end respekt for
deres måde at håndtere automobiler på. F.eks den nærmest verdensberømte
taxi chauffør Sabine Schmitz.

Jeremy Clarkson (ham fra TopGear) klarede Nürburgring i en Jaguar S-Type
2.7D med 210 hk på 9:59 min, men Sabine Schmitz havde kun hån tilovers for
præstationen og påstod hun kunne gøre det i en Ford Transit TDCi med 135
hk. "I tell you somesing, I do sat lap time in a van".

Se om hun klarede det:
http://www.youtube.com/watch?v=m1pklvKKnd0

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-09-08 21:18

On 17 Sep 2008 20:09:45 GMT, "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote:

> [...]
>præstationen og påstod hun kunne gøre det i en Ford Transit TDCi med 135
>hk. "I tell you somesing, I do sat lap time in a van".

Ja, det har jeg gnækket en del af.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 17-09-08 21:23

Kent Oldhøj wrote:
> [...]
> præstationen og påstod hun kunne gøre det i en Ford Transit TDCi med 135
> hk. "I tell you somesing, I do sat lap time in a van".

Festligt......hun overhaler en motorcykel undervejs, og det er da også
blevet kommenteret: "It's gotta sting to pay ¤21 to have your bike
passed by a van on the Nürburgring." :)

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-09-08 22:44

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i
meddelelsen news:garouq$19f0$1@newsbin.cybercity.dk...

> Festligt......hun overhaler en motorcykel undervejs, og det er da også
> blevet kommenteret: "It's gotta sting to pay ¤21 to have your bike passed
> by a van on the Nürburgring." :)

Motorcyklerne - de fleste af dem - er faktisk dem der kører langsomst rundt
dernede - de ved godt hvem det først og fremmest går ud over, hvis de står
af. Desuden er der ikke mange motorcyklister der gider kører banen rundt i
simulatorer på Playstation 2 og 3 - det er jo biler man kører i der :)

--
Per

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 17-09-08 22:14

Mogens wrote:
> www.youtube.com/watch?v=MoCYrtcF3mg

Hun kan kraftedme ikke køre bil!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-09-08 22:45

"Master Fat Bastard" <master@fat_group.com> skrev i meddelelsen

> Hun kan kraftedme ikke køre bil!

Du skal huske at spørge din far om du må bruge hans computer - FØR du bruger
den.

Jeg mener - der må jo være en grund til at der altid kommer et eller andet
infantilt fra din fars tastatur ...

--
Per

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 18-09-08 07:12

Per Henneberg Kristensen wrote:

> "Master Fat Bastard" <master@fat_group.com> skrev i meddelelsen

> Du skal huske at spørge din far om du må bruge hans computer - FØR du
> bruger den.

Det er min egen computer jeg bruger.

> Jeg mener - der må jo være en grund til at der altid kommer et eller
> andet infantilt fra din fars tastatur ...

Du er et eksempel på infantil opførsel: Du er en troll der skriver at en
anden skribent (mig) har brugt sin (min) fars tastatur, fordi han (dig)
selv kun er et lille barn på 10 år og børn i den alder tror børn jo de
mærkeligste ting.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-09-08 23:03

Master Fat Bastard <master@fat_group.com> wrote in news:garrtr$1p7$3
@registered.motzarella.org:

> Hun kan kraftedme ikke køre bil!

Troll

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 18-09-08 07:13

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-09-08 08:26

wrote:

>www.youtube.com/watch?v=MoCYrtcF3mg

Vicki er for mig tættere på betegnelsen "drengerøv med bryster" end
"kvinde".

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Tom

Dato : 18-09-08 16:56

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> www.youtube.com/watch?v=MoCYrtcF3mg
>
> --
> /Mogens

Har set flere klip med hende i andre biler....jep hun er meget god til at
køre bil, men jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet, når jeg
ser at hun altid skal have stolen trukket så langt frem mod rattet :)

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 18-09-08 17:36

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Har set flere klip med hende i andre biler....jep hun er meget god til at
> køre bil, men jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet, når jeg
> ser at hun altid skal have stolen trukket så langt frem mod rattet :)

I gamle dage havde man fuld kontrol over bilen, når armene var strakte. Idag
er det god politik at mestre det modsatte - som kvinden her :)