Sikker parkering i Brabrand
Fra : Ukendt

Dato : 13-09-08 11:49

Hej,

Jeg skal til party på Skjoldhøj Kollegiet iaften, jeg tør bare ikke sætte
vognen på parkeringspladsen, der er så meget hærværk der oppe. Nogen der
kender et sikkert sted at parkere? Det må gerne koste, og eller være et par
kilometer derfra? (Spobjergvej 38)

Håber på lynhurtigt svar!

Søren

Fra : Broegger

Dato : 13-09-08 12:19

"Søren Jakobsen" <ingen> skrev

> [...]
> Nogen der kender et sikkert sted at parkere? Det må gerne koste, og
> eller være et par kilometer derfra? (Spobjergvej 38)

Parker inde i city og tag bussen. Der kører også natbusser. Alternativt
smide bilen på en villavej i Hasle eller Åbyhøj og gå/taxa/bus.

Jeg ved dog ikke hvor stor problemet er på selve P-pladsen ved Skjoldhøj.
Jeg tror jeg ville lade bilen holde der.

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-08 12:27

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved dog ikke hvor stor problemet er på selve P-pladsen ved Skjoldhøj.
> Jeg tror jeg ville lade bilen holde der.

Det er brormand der bor deroppe, og efter vi er kommet ud til en ret så ny
Golf, vendt om på taget en morgen!!
Er lysten til at stille min nye Toyota dér ekstrem lille Hvor kan jeg
sættet bilen i City? Kan man parkere natten over i Bruns?

Søren

Fra : Aslan

Dato : 15-09-08 16:12

"Søren Jakobsen" <ingen> skrev i en meddelelse
> [...]
> vognen på parkeringspladsen, der er så meget hærværk der oppe. Nogen der
> kender et sikkert sted at parkere? Det må gerne koste, og eller være et

Parker den ude foran Hessel (Mercedes) oppe i McDonald-krydset. Der vil den
nok være den mindst interessante bil, at gå efter (husk at parkere uden for
hegnet)

Aslan