Kaos på motorring3 til 2011 ???
Fra : Thomas H.

Dato : 28-08-08 14:30

Skal dette:
http://www.vejdirektoratet.dk/dokument.asp?page=document&objno=181998

forstås sådan, at nu har man udbygget med 3 spor hele vejen fra
sydmotorvejen til Lyngby, og så skal den flaskehals på 2 spor mellem
Roskildevej og Jyllingevej blokere trafikken i 3 år endnu??

Men der bliver da arbejdet for livet løs ved Ring3 stadig.

Fra : apollo14

Dato : 28-08-08 14:44

Thomas H. skrev:
> [...]
> Roskildevej og Jyllingevej blokere trafikken i 3 år endnu??
>
> Men der bliver da arbejdet for livet løs ved Ring3 stadig.

Det er jo snart gamle nyheder det der, men ja det er pisse trælst, godt
man kører der når folk slet ikke er vågnet op endnu, eller er på vej i
seng. Og så kører man også fra nord af, så ikke så megen trafik mere. Og
slet ikke nu hvor jeg har skiftet håndværkerfaget ud med en vagttjans
istedet for.

Og de arbejder der jo stadigvæk for at kunne åbne de tre spor, hvor det
er muligt, eller gør de nu det.

Fra : Thomas H.

Dato : 28-08-08 14:49

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> seng. Og så kører man også fra nord af, så ikke så megen trafik mere. Og
> slet ikke nu hvor jeg har skiftet håndværkerfaget ud med en vagttjans

Ok jeg havde kun hørt rygter om det, men da de stadig afbejde langt
Jyllingevej og ved Ring3 troede jeg at det var en misforståelse, men det er
det altså ikke

> Og de arbejder der jo stadigvæk for at kunne åbne de tre spor, hvor det er
> muligt, eller gør de nu det.

Ved det ikke.