Tændnings forstærker
Fra : Ukendt

Dato : 26-08-08 22:44

Jeg søger en der ved noget om en Tændnings forstærker , og virkningen af
denne

Historien kort og godt

Mc der er bygget til dragracing , hvor der er bygget andet computer styrebox
(Megasquit) på , hvor denne ikke er indbygget , jeg har dog fået sådan en
bygget som ikke er stor nok , så en ny skal til
Har fået at vide at feks en fra en Toyota Camry med sprøjt skulle have en
der skulle kunne bruges
Er der andre biler der har sådan en løs monteret , og hvor på bilen er den
monteret , skal nok ud til en hugger og selv skrue den af :(((
Og hvis der lige skulle være en der på hylden ude i værkstedet kommer jeg og
henter den i morgen , da jeg gerne skulle køre Mosten Race Day her i
weekenden

www.kvikteam.dk
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Torben E

Dato : 27-08-08 15:06

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse

> www.kvikteam.dk
> PE
> x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Kig ind på powerpage, der er MS experterne, find eventuelt
Henrik Gm derinde.

Torben E

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-08 16:09

De er kontaktet , og måske er fejlen fundet , mere om nogle timer

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Sode

Dato : 28-08-08 00:42

Alle fordbiler har en sådan ting... det hedder et EDIS-modul. men det står
står da osse på squirt's side.
De fleste boxe har tændingsforstærker indbygget, men nu er mega'en jo osse
lidt af en selvbygger....så.

VH/Sode