Tyverisikring af bil med GPS tracker ?
Fra : T. Uborg Christianse~

Dato : 19-08-08 10:38

Nogen der har en ide om , hvor man køber sådan noget GPS tyverisikring ,
komplet MED installation
und Alles ? Helst så billigt og effektivt som muligt Vist også noget med
en alarmcentral man skal betale
til ?

Fra : Henning

Dato : 19-08-08 14:23

On Tue, 19 Aug 2008 11:37:41 +0200, "T. Uborg Christiansen."
<hh@somprut.fut> wrote:

> [...]
>komplet MED installation
>und Alles ? Helst så billigt og effektivt som muligt Vist også noget med
Flyt forsikringen til Alka, sig ja til Den Sorte Box - så får du det
med helt gratis

Fra : Jens Andersen

Dato : 19-08-08 16:13

"T. Uborg Christiansen." <hh@somprut.fut> skrev i en meddelelse

> [...]
> komplet MED installation
> und Alles ? Helst så billigt og effektivt som muligt Vist også noget

Hej
Min GPS skal ikke tilmeldes nogen steder. Jeg skal sende en SMS på 2
bogstaver så kommer der omgående kordinater retur. Der er flere steder på
nettet de kan indtastes så dukker der et kort op med visning hvor den
befinder sig.
Under feks, højhuse virker den ikke.

Fra : martin bjerre

Dato : 19-08-08 16:50

> "T. Uborg Christiansen." <hh@somprut.fut> skrev i en meddelelse

www.globalfinder.dk kan varmt anbefales. Jeg har installeret 50-60 stk af
dem, og de virker altid. Alarmcentralen har også rigtig godt styr på bilen.
Desuden får du et login til en side hvor du kan se et map-trail, den
øjeblikkelige position, hastigheder osv.

Martin

Fra : OZ3BTO

Dato : 19-08-08 17:58

> [...]
> komplet MED installation
> und Alles ? Helst så billigt og effektivt som muligt Vist også noget

kik på www.spy.dk de har lidt af den slags under GPS sporing enda ikke så
dyrt igen fåes bla med SMS funktionen

div. GPS trackere virker dog ikke når de bliver lukket inde med selve SMS
køre via mobil som dækker lidt bedere, Den kan så sende sidste kendte
kordinater også ved man jo hvad område der skal ledes i

Hvis det er for at lure om sønnemand køre for stærkt har de også GPS
loggere som gemmes i bilen og aflæses på PCen når sønnemand har afleveret
bilen igen

Fra : Kaas

Dato : 20-08-08 20:22

http://www.topnet.dk/pdf/DF20054.pdf