Hvad skal jeg være særligt obs. på?
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-08-08 20:27

Jeg skal til Jylland i morgen!!

Firmaets årlige sommerfest.

Lad os opdatere hvad jeg har gjort:

Fodret navi med korrekt adresse.

Indstillet klima på recirc. p.gr.a. gyllelugten.

Knojern, baseballbat og tåregas i bagagerummet, hvis de vil slås.

Lommeparlør i handskerum.

Nationalitetsmærke monteret. (Måske uklogt)

Vekslet til rigelig kontanbeholdning, således at udskrivning af
kvitteringer ikke skal gøre det pinligt for de lokale.

Hvad har jeg glemt/overset?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-08-08 20:29

Folmer Rasmussen skrev:

> Hvad har jeg glemt/overset?

Pas!?

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-08-08 20:34

On Fri, 8 Aug 2008 21:28:55 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Pas!?

>--

Jeg har, for at være på den sikre side ovenikøbet fået visum.
Personligt afhentet på Den Jyske Ambassade. (Læs Politiskolen)

Nu kommer jeg jo lige i tanker om, at min bil ikke er udstyret med
"jydekrog". Det vil sikkert vække en del opsigt, at man sådan falder
udenfor. Tror du det kan være for risikabelt, og at jeg hellere må
leje en bil med denne feature?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-08-08 20:42

Folmer Rasmussen skrev:

> [...]
> "jydekrog". Det vil sikkert vække en del opsigt, at man sådan falder
> udenfor. Tror du det kan være for risikabelt, og at jeg hellere må

Sælger de ikke sådanne sorte plastic-træk-atrapper på Dj*vleøen sådan at
dens indvånere kan færdes uden førstehjælpskasse i Jylland!?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-08-08 20:48

On Fri, 8 Aug 2008 21:41:31 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Sælger de ikke sådanne sorte plastic-træk-atrapper på Dj*vleøen sådan at
>dens indvånere kan færdes uden førstehjælpskasse i Jylland!?

>--

Jeg er bange for, at ordet attrap normalt vil blive henført til andre
sysler på de her kanter.

Jeg må dog indrømme, at i den sidste uges tid har "De Nattergale"
rumsteret i baghovedet med "Der blæste en stiv vind fra vest".

Det ender vist med et law tæsk. )

Nå, men A prøwwer s'gu. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kent Glerup

Dato : 08-08-08 20:53

> Jeg må dog indrømme, at i den sidste uges tid har "De Nattergale"
> rumsteret i baghovedet med "Der blæste en stiv vind fra vest".

Pas å!
Tror du bliver mødt af en velkomstkommite ved Lillebælt... Det er IKKE
populært herovre at fejlcitere De Nattergale!

> Det ender vist med et law tæsk. )

Præcis

> Nå, men A prøwwer s'gu. )

Dumt

/Kent Glerup

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-08-08 21:02

On Fri, 08 Aug 2008 21:52:37 +0200, Kent Glerup
<kent@glerupYEAH-olesenRIGHT.dk> wrote:

>Pas å!
>Tror du bliver mødt af en velkomstkommite ved Lillebælt... Det er IKKE
>populært herovre at fejlcitere De Nattergale!

>--

Nej, det er stærkt beklageligt.

>--

>Præcis

>--

Mangler der en smiley, eller står du og venter på mig?

>--

>Dumt

>--

Så er det ikke første gang det er sket, at jeg har rodet mig ud i
noget alternativt begavet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kent Glerup

Dato : 08-08-08 21:11

> Mangler der en smiley, eller står du og venter på mig?

Har ikke lige tid til et uddybbende svar, der er hektisk aktivitet i
Operations Center...

/Kent Glerup

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-08-08 20:52

Folmer Rasmussen skrev:

> Jeg er bange for, at ordet attrap normalt vil blive henført til andre
> sysler på de her kanter.

Hvad er forskellen på alm. batterier og Duracell? *

> Det ender vist med et law tæsk. )

"A hår kastrer' fler' gris' en' do hår spiest ærter!"

> Nå, men A prøwwer s'gu. )

Uh ha da da!

* 3 orgasmer!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-08-08 21:05

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> [...]
> "jydekrog". Det vil sikkert vække en del opsigt, at man sådan falder
> udenfor. Tror du det kan være for risikabelt, og at jeg hellere må

Du kan tage det roligt så længe du kan overbevise den du står overfor at du
har aftageligt træk - det er også godkendt herovre ;)

"Det ligger nede ved reservehjulet" siger du bare, "jeg regnede ik med at
skulle bruge det nu jeg er til sommerfest med firmaet" og så kan du jo
afslutte med "jeg kører rigeligt trailerkørsel til daglig så det er jo ik
fordi jeg ik kan finde ud af det" ;) Sidste skal du dog passe lidt på med,
du risikerer at skulle stå til ansvar for det - men hvis du har knojernene
og baseballbattet indenfor rækkevidde klarer du det muligvis alligevel ;)

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 10-08-08 21:43

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og baseballbattet indenfor rækkevidde klarer du det muligvis alligevel ;)

Netop der begår Folmer en hidtil overset fejl; knojern, tåregas, basball-bat
o.l. er IKKE ved hånden når de ligger i bagagerummet.
Så er det ikke længere forsvarsvåben - muligvis kan han senere bruge dem til
en gengældelses-aktion.
Men det kræver jo at 1. omgang ikke tar for hådt på ham

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Tom

Dato : 08-08-08 20:46

> Pas!?

Gavner ikke noget, når han ikke har ansøgt om visum til jylland mindst 3 mdr
før afrejsen

--
Tom

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-08-08 20:37

On Fri, 08 Aug 2008 21:27:12 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...et godt spørgsmål>
>Hvad har jeg glemt/overset?

Du skal huske registreringsattesten til den der koreanske bunke rust

Og iøvrigt - du må hellere gå hen i bunken af gamle "Rapport" og grave
dit styrebrev frem )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-08-08 20:55

On Fri, 08 Aug 2008 21:37:04 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

> [...]
><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
><...et godt spørgsmål>
>
>Du skal huske registreringsattesten til den der koreanske bunke rust

Pas du bare din pizzaautomat, så skal jeg nok vinke når du holder i
nødsporet med en el-fejl. )

>--

>Og iøvrigt - du må hellere gå hen i bunken af gamle "Rapport" og grave
>dit styrebrev frem )

>--

Det har de allerede nede på politistationen. For flere år siden var
der en betjent der tog det i forvaring, og jeg går da ud fra at de véd
hvor de har det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-08-08 21:12

On Fri, 08 Aug 2008 21:54:35 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Pas du bare din pizzaautomat, så skal jeg nok vinke når du holder i
>nødsporet med en el-fejl. )

pizza-automaten har fået ferie ) og iøvrigt må den til din
bedrøvelse meddele at den bare brummer derudaf med sådan en 23-25
km/l. Skide italienske svagpissere, de lover 20.4 km/l og så går
lortet op mod 20% længere - håber det samme for IC4, når det endeligt
kører )

Tænkte det nok - men (slettet)........)

Fra : Kåre

Dato : 08-08-08 21:19

> Hvad har jeg glemt/overset?
> Venlig hilsen
> Folmer

Blå overalls. De må gerne være rene, det er jo weekend...

Træsko UDEN hæl. Det skulle jo nødig se ud som du kommer og skal gøre dig
til over for vores piger!

Kåre

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-08-08 21:23

On Fri, 8 Aug 2008 22:19:13 +0200, "Kåre" <kaare@megajam.dk> wrote:

>Blå overalls. De må gerne være rene, det er jo weekend...
>
>Træsko UDEN hæl. Det skulle jo nødig se ud som du kommer og skal gøre dig
>til over for vores piger!

Nu tror jeg ikke Folmer tør den slags, så vidt jeg læste skulle han
have kranen med på tur )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-08-08 21:26

>Blå overalls. De må gerne være rene, det er jo weekend...

>--

Jeg har netop lagt et par nyvaskede frem.

>--

>Træsko UDEN hæl. Det skulle jo nødig se ud som du kommer og skal gøre dig
>til over for vores piger!

>--

Nej, det kunne være øndigt.

Havde ellers tænkt mig et par udtrådte hyttesko, og hvide
tennissokker, men det bliver nok for avanceret.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-08 21:42

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Vekslet til rigelig kontanbeholdning, således at udskrivning af
> kvitteringer ikke skal gøre det pinligt for de lokale.

1) Husk at rulle vinduet ned, så du kan have dit store kloge hoved i bilen.

2) En Wunderbaum med lugten af bil os og beton, så du kan føle dig hjemme.

3) En takketale til din boss for ikke at fyre dig og ansætte en jyde, som
gider at arbejde.

God fest og nyd nu, at du har fået udgangstilladelse fra "djævleøen" )))
Venligst
Lasse K.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-08-08 07:57

On Fri, 8 Aug 2008 22:41:31 +0200, "Lasse K." <lasse> wrote:

> [...]
>gider at arbejde.
>
>God fest og nyd nu, at du har fået udgangstilladelse fra "djævleøen" )))

Du har vel hørt om vendingen: Den fortabte søn vender hjem?? )

Det er det, der er tale om.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-08 08:57

+

> Du har vel hørt om vendingen: Den fortabte søn vender hjem?? )
>
> Det er det, der er tale om.

Ahh ok. Det var ellers et meget sjovt indlæg du lavede, så jeg måtte jo lige
gi' tilbage af samme skuffe
Venligst
Lasse K.

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 08-08-08 21:54

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Jeg skal til Jylland i morgen!!

tillykke

> Fodret navi med korrekt adresse.
> Hvad har jeg glemt/overset?

gammeldags kort - du risikerer nemt at komme så langt ud at GPS systemet
ikke dækker eller kortleverandøren ikke har valgt at tegne kort..

--
vh, Erik BH

Fra : Allan F

Dato : 14-08-08 14:40

"Erik B. Hansen" <erik@børstingMedOEistedetforø.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> gammeldags kort - du risikerer nemt at komme så langt ud at GPS systemet
> ikke dækker eller kortleverandøren ikke har valgt at tegne kort..

Nej, derovre har de ikke GPS, men deres eget system AFSV

Allan F

(aaaa finder sjelw vaj)

Fra : Claus Frørup

Dato : 08-08-08 21:55

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

Ramper til færistene?
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-08-08 07:55

On Fri, 08 Aug 2008 22:54:32 +0200, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Ramper til færistene?

>--

Dem holdt jeg med vilje lav profil overfor, da man allerede møder den
første på sjællandssiden af Storebæltsbroen. ,-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 09-08-08 09:34

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>Dem holdt jeg med vilje lav profil overfor, da man allerede møder den
>første på sjællandssiden af Storebæltsbroen. ,-)

Den kender jeg godt..... den kaldes også 1.ste bastion

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 10-08-08 21:49

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

> Den kender jeg godt..... den kaldes også 1.ste bastion
>
> --
> Dette er en signatur.
>
> Læs den ikke.

Tænkte det nok - i tæller dem da helt forkert.
Færistene her på Sjællandssiden er 3. bastion - dem på Fynssiden er 2.
bastion - og Fyn er 1. bastion

Fra : Ivan Madsen

Dato : 10-08-08 21:52

On Sun, 10 Aug 2008 22:49:16 +0200, "Jesper Hedegaard" <skrub@af.nu>
wrote:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

>Tænkte det nok - i tæller dem da helt forkert.
>Færistene her på Sjællandssiden er 3. bastion - dem på Fynssiden er 2.
>bastion - og Fyn er 1. bastion

Og Lillebæltsbroens riste er så 0. og -1. bastion...og fæstningen ved
Frederica -2. )

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-08-08 13:58

Isang tao pinangalanan, Jesper Hedegaard nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
klip<færiste>

>Tænkte det nok - i tæller dem da helt forkert.
>Færistene her på Sjællandssiden er 3. bastion - dem på Fynssiden er 2.
>bastion - og Fyn er 1. bastion

Næh..... talrækken er skam god nok.
Anden bastion er Valbybakke og tredie bastion er rulletrappen på
Hovedbanegården.....
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-08-08 22:21

Folmer Rasmussen skriver:

> Fodret navi med korrekt adresse.

Tag nu det kort med.

> Indstillet klima på recirc. p.gr.a. gyllelugten.

Ignorante tåbe. Det er ikke på den her tid af året!
Det hedder Jylland og ikke Gylland for tiden - lærer de da ikke jer
Kjuenhaunere noget om landbrug inden de slipper jeg løs i smogtågene så
i kan slå jeg på asfalten i har over det hele?

> Knojern, baseballbat og tåregas i bagagerummet, hvis de vil slås.

Forkert, du skal have en stor svensknøgle - rigtig stor. Bassballbat er
jo alligevel kun for bøsser der ikke kan løfte en ordentlig svensknøgle
og knojern er for dem der har svage fingre. Men jeg kan forstå på valget
af værktøj at du vil vise dig som en rigtig byrotte - i stedet for at
falde lidt mere naturligt ind.

> Lommeparlør i handskerum.

Jydsk for begyndere
http://www.barnholt.dk/

> Nationalitetsmærke monteret. (Måske uklogt)

Nej, dit "S" vil nok alligvel blive fejlfortolket til at du er Svensker
og ikke kun "halvsvensker".

> Vekslet til rigelig kontanbeholdning, således at udskrivning af
> kvitteringer ikke skal gøre det pinligt for de lokale.

Husk at krøl sedlerne lidt - ellers bliver vi lidt mistænkelige. Nye
sedler duer ikke. "Swot pæeng" i rimelige mængder giver "street credit",
med sådanne penge har været i cirkulation i årevis uden at have set en
bank, eller en skattemedarbejde, så de er krøllede.

> Hvad har jeg glemt/overset?

Ikke så meget - pas på du ikke overser Fyn på over til hovedlandet. I en
tidligere debat var en af dine lidelsesfæller inde på at han efter
lillebælt så et betalingsanlæg - har overså vidst Fyn...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tom Jensen

Dato : 08-08-08 22:46

> [...]
> Kjuenhaunere noget om landbrug inden de slipper jeg løs i smogtågene så
> i kan slå jeg på asfalten i har over det hele?

ahhh , folmer er ikke helt ved siden af , der bliver altså også kørt gylle
ud nu, men du har ret i at det ikke er højsæsonen nu.

jeg snakkede med en chafut på sådan et gyllekøretøj igår ( 25 tons gyllevogn
med nedfælder og fendt traktor med ca 350 hk) og han sagde at de havde
rimelig godt gang i gyllekøretøjerne nu .
mvh
tom jensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-08-08 22:51

Tom Jensen skriver:

> ahhh , folmer er ikke helt ved siden af , der bliver altså også kørt gylle
> ud nu, men du har ret i at det ikke er højsæsonen nu.

Nej tak, lad dem lige få høstet først.

Og med den mængda vand vi fik i nat, går der lige et par dage, inden de
er færdige....

Fra : Finn Guldmann

Dato : 08-08-08 23:06

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Ikke så meget - pas på du ikke overser Fyn på over til hovedlandet. I en
> tidligere debat var en af dine lidelsesfæller inde på at han efter
> lillebælt så et betalingsanlæg - har overså vidst Fyn...

Det er jo heller ikke såsvært.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-08-08 23:07

"Folmer Rasmussen" <> skrev i meddelelsen

> Hvad har jeg glemt/overset?

At høsten er i gang. Dvs. her bruges alternative vigepligtsregler.
Sådan en hundaj taber stort ved mødet med en John Deer.

Ellers glæder vi os til besøget.

mvh
Henning

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-08-08 08:00

On Sat, 9 Aug 2008 00:06:37 +0200, Henning Præstegaard
<onkelhenning@not.vallid> wrote:

>At høsten er i gang. Dvs. her bruges alternative vigepligtsregler.
>Sådan en hundaj taber stort ved mødet med en John Deer.

>--

Det var vigtig info. )

Du har helt ret. Mod sådant et grønt uhyre kæmper selv en jundai
forgæves.

>--

>Ellers glæder vi os til besøget.

>--

Rart at høre. Det er gensidigt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : N/A

Dato : 09-08-08 10:08

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-08-08 10:08

Møller skrev:
> Det hedder altså "hum dig"

Det hedder "Min er størrere end din", og Folmer kender den i forvejen.

Han er, mod sædvane, blot i den situation at nu er det ikke ham der er
den største. Og det accepterer han.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : N/A

Dato : 09-08-08 11:34

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-08-08 11:34

Møller skrev:
> Nu var det Folmers karet bemærkningen gik på, ikke det der store
> kornædende uhyre, John rådyr:
> hundaj -> hum dig

Sorry skulle lige gribe den pointe.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Claus Frørup

Dato : 09-08-08 11:54

Isang tao pinangalanan, Møller nagsulat:

>Det hedder altså "hum dig"

Ikke hvis det er: en hundej med hår på, og fødder den går på

Kilde:

Shubi duah
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-08-08 12:02

Claus Frørup skrev:

> Shubi duah

De har sparet "h"et væk...

Fra : Claus Frørup

Dato : 09-08-08 18:32

Isang tao pinangalanan, Hans Paulin (6310) nagsulat:

>De har sparet "h"et væk...

Så var det s´gi godt jeg havde et ekstra

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Sode

Dato : 08-08-08 23:09

At Stutgardt komfurer kun må føres i transit....

VH/Torinovibratoren

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-08-08 08:02

On Sat, 9 Aug 2008 00:08:50 +0200, "Sode" <sode@xxxhas.dk> wrote:

>At Stutgardt komfurer kun må føres i transit....
>
>VH/Torinovibratoren

>--

Årrrrhhh, din stakkel. .o))

Ingenting Virker Efter Chaufførens Overbevisning.

Eller i daglig tale IVECO! )

Husker du at få dit IVECO-tillæg udbetalt??

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Niels Munk

Dato : 09-08-08 05:41

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
> [...]

<snip en masse fordomme, krydret med smiley'er>

*suk*

/Niels Munk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-08-08 08:05

On Sat, 9 Aug 2008 06:40:51 +0200, "Niels Munk"
<spam*sletdette*@sejeniels.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
>
><snip en masse fordomme, krydret med smiley'er>
>
>*suk*

>--

Du skal ikke sukke så tungt.

Hvis du havde den fornødne baggrundsviden, ville du vide at jeg er
jyde (vendelbo), og kun udsendt som missionær, for at få sat
nogenlunde skik på de vantro. .o))

Altså Niels: "Kun for sjov, fordi det er agurketid"

Husk det nu!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Niels Munk

Dato : 09-08-08 10:11

> Husk det nu!

/me husker.

- og vidste det faktisk også godt. Så dog lige rødt et øjeblik, og så glemte
jeg alt :)

/Niels Munk

Fra : Mr@

Dato : 09-08-08 12:06

Jeg skal til Jylland i morgen!!

Firmaets årlige sommerfest.

Lad os opdatere hvad jeg har gjort:

Fodret navi med korrekt adresse. navnet på føde gården?

Indstillet klima på recirc. p.gr.a. gyllelugten. Det er ikke gyllelugt
men duften af penge som du ved er der penge i skidtet.

Knojern, baseballbat og tåregas i bagagerummet, hvis de vil slås.
Tøsedreng

Lommeparlør i handskerum. er den ikke fuld af stoffer?

Nationalitetsmærke monteret. (Måske uklogt) Danefæ

Vekslet til rigelig kontanbeholdning, således at udskrivning af
kvitteringer ikke skal gøre det pinligt for de lokale. . kvitteringer
bruger vi ikke, kun sorte penge

Hvad har jeg glemt/overset? Ja betalingsanlæget ved broen, der
er en grund til at det er på sjællandssiden og det er at vi vil være
sikker på at i kun kommer hvis i har betalt

Venlig hilsen
Folmer

--
\!/
(@@)

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 09-08-08 14:25

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg skal til Jylland i morgen!!
> Hvad har jeg glemt/overset?

Du har overset at alle jyder er flyttet til KBH :)
Men ellers så husk at få monteret jydekrog...