MS Windows
briani 27239
Vista sort skærm efter logon
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-09-08 07:50

Har nogen herinde oplevet problemet med, at Vista går i sort skærm
efter logon, og aldrig når videre?

Jeg har fundet:
<http://exploringourmatrix.blogspot.com/2007/12/vista-black-screen-after-login.html>
- men problemet tyder ikke på at være helt det samme, som det jeg
oplever, for der er ingen markør. Skærmen går i strømbesparelse og
er derfor helt sort, og jeg kan ikke tænde den, da den åbenbart
ikke får noget signal.

Der kan bootes til fejlsikret tilstand både med og uden netværk,
men altså ikke normalt. Det drejer sig om Vista Ultimate x64 SP1.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-09-08 01:14

Så ville jeg først og fremmest mistænke grafikkort driveren. Prøv at
hente nyeste driver hos producenten.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-09-08 15:31

Jens Peter Karlsen skrev:

> Så ville jeg først og fremmest mistænke grafikkort driveren.
> Prøv at hente nyeste driver hos producenten.

Det er nyeste driver, og jeg tror ikke at det er årsagen.
Har rullet computeren et par dage tilbage fra før problemet
opstår, og nu booter den normalt igen. Pt. har jeg en Windows-
opdatering mistænkt, men er ikke helt sikker endnu.

--
Hilsen
Madsen