MS Windows
briani 27239
antal samtidige downloads i vista
Fra : Ukendt

Dato : 07-09-08 12:50

hej sidder og downloader her og der og er lidt fustreret over at jeg ikke
kan starte mere end 2 downloads af gangen mener at jeg havde samme problem i
xp men fik lidt hjælp, nuu kan jeg ikke huske hvordan det var, er der også
hjælp til vista her ?

hvorfor er der egentlig den begrænsning ?

mvh Niels

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-09-08 13:49

- skrev:
> [...]
> ikke kan starte mere end 2 downloads af gangen mener at jeg havde samme
> problem i xp men fik lidt hjælp, nuu kan jeg ikke huske hvordan det var,

Du kan downloade en lille reg-fil, der ændrer antallet på
denne side:
http://kimludvigsen.dk/libris/ie7/index.php#downloads

> hvorfor er der egentlig den begrænsning ?

Det er en standard.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
35 tips & tricks til Internet Explorer.

Fra : Bo

Dato : 07-09-08 11:30

On 7 Sep., 15:49, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Du kan downloade en lille reg-fil, der ændrer antallet på
> [...]

Der er "snavs" i den fil se her:
Windows Registry Editor Version 5.00਀
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]਀∀䴀愀砀䌀漀渀渀攀挀琀椀漀渀猀倀攀爀匀攀爀瘀攀爀∀㴀搀眀漀爀搀㨀      ㄀
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:0000010

vh Bo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-09-08 19:00

Bo skrev:

> [...]
> Settings]??????????????????????????????????
> "MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:0000010

Hm, ja den ser vist speciel ud. Jeg mener ikke, at den så
sådan ud, da jeg havde den liggende på min egen server.
Måske den er overført forkert mht. binær/text, da jeg
overførte den til webhotellet?

Tilsyneladende virker den som den skal - jeg har lige
afprøvet den i min XP.

Er der nogen der har tjek på reg-filer, der kan se, om det
er en fejl i filen eller blot en visningsfejl, når den åbnes
i Notesblok?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Red slettede filer med PC Inspector.

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-08 19:30

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der har tjek på reg-filer, der kan se, om det
> er en fejl i filen eller blot en visningsfejl, når den åbnes

Sådan ser filen ud i noteblok:

Windows Registry Editor Version 5.00?
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]?????????????????????????????????????????
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:0000010

Den bør vel se sådan ud:

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000100
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000100

Fra : Dr.Xerox

Dato : 07-09-08 22:12

<Just> skrev i en meddelelse news:48c41d93$0$23420$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com...

> [...]
> Settings]
> "MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000100
> "MaxConnectionsPerServer"=dword:00000100

Ja, og skal du have 25 conect, bør den se sådan ud.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000019
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000019

Fra : Carl Drud

Dato : 07-09-08 19:19

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> writes:

> Hm, ja den ser vist speciel ud. Jeg mener ikke, at den så sådan ud, da
> jeg havde den liggende på min egen server. Måske den er overført
> forkert mht. binær/text, da jeg overførte den til webhotellet?

Er det noget med at Notepad gemmer i Unicode og måske da den har vendt
på hotellet er blevet til iso-8859-1.

--
Carl

Fra : Rado

Dato : 07-09-08 21:04

On Sun, 07 Sep 2008 20:18:35 +0200, Carl Drud <carl.drud@gmx.com>
wrote:

>Er det noget med at Notepad gemmer i Unicode og måske da den har vendt
>på hotellet er blevet til iso-8859-1.

Windows og Unix/Linux servere er også forskellige m.h.t. hvordan de
behandler filoverførsler. Generelt bør man altid bruge binær
overførsel både til og fra en Windows server, ellers kan visse filer
(f.ex. PHP filer) blive korrupte.

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.
- Tacitus

Fra : N/A

Dato : 07-09-08 23:19

Fra : N/A

Dato : 07-09-08 19:00

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 07-09-08 19:12

søn, 07 09 2008 kl. 20:00 +0200, skrev Kim Ludvigsen:

> [...]
>
> Er der nogen der har tjek på reg-filer, der kan se, om det
> er en fejl i filen eller blot en visningsfejl, når den åbnes

Når jeg hiver den ned så er det en binær fil og ganske ulæselig. Sider
dog på en Ubuntu og har jo som sådan ikke brug for filen, men ville da
lige tjekke den.

/a

Fra : N/A

Dato : 07-09-08 23:19

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 07-09-08 19:54

søn, 07 09 2008 kl. 20:24 +0200, skrev Kim Ludvigsen:

> Måske det er fordi du åbner den i Linux?

jo, men de andre .reg filer er helt fine. Og det skulle jo vel være
ligegylduigt hvilket OS jeg sider på. Det er jo tekst filer det hele.

/andreas

Fra : Bo

Dato : 07-09-08 13:33

On 7 Sep., 21:24, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Måske det er fordi du åbner den i Linux?
>
> Jeg har lige selv eksperimenteret lidt. Det ser ud som om,
> filen skal overføres som en binær fil til webhotellet. Er
> der nogen med forstand på reg-filer, der gider at tjekke, om
> de to reg-filer nu er, som de skal være?
>
> Det er filerne "forbindelser16.reg" og "forbindelser2.reg"
> på denne side:http://kimludvigsen.dk/libris/ie7/index.php#downloads
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Sammenlign dagens pc med en pc i 1986, og gys over datidens
> priser.http://kimludvigsen.dk

Begge filer er helt OK nu ! TAK vh Bo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-09-08 23:19

Bo skrev:

> Begge filer er helt OK nu ! TAK vh Bo

Tak, så behøver jeg ikke eksperimentere videre. Jeg har en
fornemmelse af, at det er en blanding af
binær-/tekst-overførsel og så forskelle i tegnsættet, som
Carl Drud var inde på, der har drillet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder,

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-08 08:45

jeg siger i alt fald tak for svaret