MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
videoer er væk
Fra : hamselv

Dato : 06-09-08 11:55

Hej med jer (igen)

Jeg fik i sidste uge installeret windows SP3 på dyret , men derefter kunne
jeg ikke se videoer på youtube, eller for den sags skyld andre former for
flash.
Jeg installerede både flashplayer og active-x men lige lidt hjalp det.

Sad også og rodede lidt i ie, under indstillinger, men intet held.
Jeg har jeg gendannet min puter til for 14 dage siden, og pi.... virker med
både flash og active-x m.m..

Hvad er der lige der går galt med SP3 ?

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-08 12:14

hamselv wrote:
> [...]
>
> Sad også og rodede lidt i ie, under indstillinger, men intet held.
> Jeg har jeg gendannet min puter til for 14 dage siden, og pi....

Hvorfor bekymre sig om det, men du kunne jo spørge
Microsoft. Jeg har den pc politik at når noget nyt kommer
venter jeg flere positive tilbagemeldinger på at det virker
før jeg installerer og disse meldinger jeg jeg ikke set endnu

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-09-08 12:28

hamselv skrev:

>Hvad er der lige der går galt med SP3 ?

Intet, det er et lokalt problem på din computer

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jens G

Dato : 06-09-08 15:04

On Sat, 6 Sep 2008 12:55:10 +0200, "hamselv" <nomail@mail.com> wrote:

> [...]
>flash.
>Jeg installerede både flashplayer og active-x men lige lidt hjalp det.

Du skal først afinstallere den gamle flashplayer. se:
http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_14157&sliceId=1

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Lyrik

Dato : 07-09-08 00:38

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> Du skal først afinstallere den gamle flashplayer. se:
> http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_14157&sliceId=1
Det kan jeg bakke op for jeg har lige haft problemet. Det løstes ved at køre
"uninstall_flashplayer.exe" fra den side Jens linker til. Derefter ind og
installere flashplayer igen og så var den der.

Hilsen
Jens