MS Windows
briani 27239
Lyd fra web-sider forsvinder efter brug af~
Fra : BRSF-DK

Dato : 05-09-08 14:36

Hej

Jeg har et lille problem med lyd.

Normalt er der ingen problemer med at høre lyd hverken fra web-sider eller
via WMP

men
hvis jeg har afspillet en midi lydfil direkte i WMP, forsvinder herefter al
lyd fra websider.

Jeg har kontrolleret under internetindstillinger at der er flueben i afspil
lyd på web-sider og i kontrolpanel lyde og lydenheder at der ikke er flueben
i slå alt fra.

Synes jeg har prøvet alle muligheder her under genstart, men kun ved brug af
gendannelsespunkt til før afspilning af midi fil direkte i WMP, kommer lyd
tilbage på web-sider.

Jeg bruger WIN XP PRO SP3 fuldt opdateret og WMP 11

Håber på godt råd, så det ikke er nødvendigt at lave et gendannelsespunkt
før afspilning af midi filer i WMP

Bjarne
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk