MS Windows
briani 27239
Windows update virker ikke
Fra : Tue

Dato : 02-09-08 09:20

Hej

Min søns PC har XP og når vi henter opdateringer bliver de hentet og forsøgt
installeret men den fejler installationen.
Hvis jeg så finder opdateringen på microsofts hjemmeside og installere den
er der ingen problemer.
Er der nogen der har et forslag.

med venlig hilsen

Tue

Fra : Lyrik

Dato : 02-09-08 10:26

> [...]
> forsøgt installeret men den fejler installationen.
> Hvis jeg så finder opdateringen på microsofts hjemmeside og installere den

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Der er en instruks fra MS her:
http://www.rm.com/Support/TechnicalArticle.asp?cref=TEC368206

Håber den kan hjælpe dig.

jens

Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 02-09-08 10:39

jeg har altid løst det ved at skrive disse 3 komandoer i en command prompt.
De kan bare gemmes i en .bat fil og så køres direkte

net stop wuauserv
regsvr32 %windir%\system32\wups2.dll
net start wuauserv

Fra : Tue

Dato : 02-09-08 11:33

"Kim M. Jørgensen" <kj-remove-@gidion.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prompt.
> De kan bare gemmes i en .bat fil og så køres direkte

Hej Jens og Kim

Den sidste løsning her hjalp, jeg bukker og takker

Tue