MS Windows
briani 27239
Min kone er den skyldige
Fra : ODS

Dato : 01-09-08 19:08

Pludselig var lyden væk på min kones computer.
Jeg kunne se, at stikket til højttaleren ikke var på sin plads, men det
kunne jeg nemt ordne - troede jeg.
Det viste sig, at min kone har knækket stikket, og jeg kan ikke få
stumpen ud, hvor stikket skal sidde.
Hvad kan man gøre?

Mvh Otto

Fra : Max

Dato : 01-09-08 19:14

Hej Otto

> Hvad kan man gøre?

Hvis det ikke er en bærbar, ja så kan du være så heldig
at stikket er forsynet med et lille plastskjold på siden som
kan listes af og så kan stumpen presses bagud og fjernes.

--
Mvh Max

Fra : ODS

Dato : 01-09-08 19:46

Max skrev:
> Hej Otto

> Hvis det ikke er en bærbar, ja så kan du være så heldig
> at stikket er forsynet med et lille plastskjold på siden som
> kan listes af og så kan stumpen presses bagud og fjernes.

Jeg prøver, men det ligner noget kompakt plast, som ikke lader sig rokke.

Fra : Max

Dato : 02-09-08 06:55

Hej Otto

> Jeg prøver, men det ligner noget kompakt plast, som ikke lader sig
> rokke.

Ja, så er det jo ikke nemt, måske du kan finde en meget tynd
og lille skrue du kan skrue lidt ind i stumpen og trække i den.

--
Mvh Max

Fra : Rado

Dato : 02-09-08 09:29