MS Windows
briani 27239
Undgå at der automatisk åbnes et nyt vindu~
Fra : Steffen

Dato : 31-08-08 16:46

Når jeg isætter min memory-flash, åbnes der automatisk et nyt vindue. Kan
jeg undgå dette? Under "Egenskaber / Automatisk afspilning" har jeg eller
valgt "Foretag intet" for Musikfiler m.m.
Hilsen
Steffen

Fra : Ole C

Dato : 31-08-08 18:58

Steffen skrev blandt andet:

> Når jeg isætter min memory-flash, åbnes der automatisk et nyt vindue.
> Kan jeg undgå dette? Under "Egenskaber / Automatisk afspilning" har
> jeg eller valgt "Foretag intet" for Musikfiler m.m.

Du skriver ikke hvilket styresystem du bruger, men hvis det er XP, så hent
TweakUI her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
Der kan du nemt koble Automatisk afspilning fra - og det virker

--
vh
Ole C

Fra : Steffen

Dato : 01-09-08 05:24

Jo, det er XP. Tak for hjælpen!
Steffen

Fra : Ole C

Dato : 01-09-08 08:22

Steffen skrev blandt andet:

> Jo, det er XP. Tak for hjælpen!

Selv tak.

--
vh
Ole C

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 01-09-08 08:27

Du kan godt slå automatikken fra også på den måde Ole beskriver. Jeg tror
bare at så snart du tager din memory-flash ud, så glemmer computeren alt om
de indstillinger du har lavet for det pågældende drev. Du skal altså starte
forfra hver gang du sætter din flash i. Den eneste brugbare løsning jeg kan
se er at du holder "shift-tasten" nede medens du sætter din flash i. Om det
er en brugbar løsning for dig må jo komme an på en prøve.
mvh
Kurt