MS Windows
briani 27239
virus?
Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 30-08-08 17:33

Jeg har googlet dette problem og set flere slås med det, men uden at
finde en løsning for mig.

Jeg har overført nogle småfilm fra mobilen til en mappe på min WinXPpro
SP3. Filmene hedder MVInnn.AVI. Blot jeg åbner mappen, hvori de er lagt,
får jeg følgende fejlmeddelelse:

---
explorer.exe - Programfejl
Instruktionene ved "0x03bd415b"refererede hukommelse ved "0x00000000".
Hukommelsen kunne ikke "written".
---

Filtypen AVI er tilegnet Windows Media Player 11.0.5721.5146

Hverken Free-AVG antivirus, Ad-Aware eller PC-Doctor har haft nogen
gavnlig indflydelse på problemet. Måske er det slet ikke virus e.l.
snavs? Så hvad gør jeg nu?

mvh
Niels

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-08-08 17:40

Niels U. Kristiansen skrev:

> Jeg har overført nogle småfilm fra mobilen til en mappe på min WinXPpro
> SP3. Filmene hedder MVInnn.AVI. Blot jeg åbner mappen, hvori de er lagt,
> får jeg følgende fejlmeddelelse:

Mit gæt er, at det er funktionen til at vise et
miniaturebillede fra filmen, der kikser. Sikkert fordi
codec'et ikke er understøttet i din XP.

> Filtypen AVI er tilegnet Windows Media Player 11.0.5721.5146

Avi er reelt kun en beholder for forskellige filmformater,
der bruger forskellige codec. Så du kan sagtens risikere at
kunne se nogle avi-film, mens andre ikke vil virke.

Prøv at åbne Windows Media Player => klik på Filer => find
og vælg en af de pågældende filer. Kan den afspilles?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sammenlign dagens pc med en pc i 1986, og gys over datidens

Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 30-08-08 18:46

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>
> Prøv at åbne Windows Media Player => klik på Filer => find
> og vælg en af de pågældende filer. Kan den afspilles?

Jeg kan sagtens åbne og afspille omtalte filer inde fra WMP.

mvh
Niels

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-08-08 19:48

Niels U. Kristiansen skrev:

> Jeg kan sagtens åbne og afspille omtalte filer inde fra WMP.

Ok, så ved jeg ikke, hvad der går galt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på dine downloads med det gratis og spywarefri