MS Windows
briani 27239
Jeg skal have fat i indhold på private map~
Fra : Kim Larsen

Dato : 29-08-08 01:20

Vi har en computer som er stået helt af. På harddisken som tilhører den er
der mapper som er private, altså der skal login til at komme i kontakt med
dem men hvordan får jeg dem låst dem op på en anden maskine. Jeg har
login/password til mapperne. Hvordan gør man?

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 29-08-08 07:43

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> dem men hvordan får jeg dem låst dem op på en anden maskine. Jeg har
> login/password til mapperne. Hvordan gør man?

Sæt hardisken over i en anden maskine som et sekundært drev så kan du tappe
alle de filer du vil.

Mvh
Allan

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-08-08 07:51

"Allan S. Kristiansen" <ask@ SLET ask-service.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
>>
> Sæt hardisken over i en anden maskine som et sekundært drev så kan du
> tappe alle de filer du vil.

Også selv om mapperne er låst i forhold til password ? I så fald har du
lige netop reddet hele min dag.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Poul Madsen \(7250\)

Dato : 29-08-08 09:01

> [...]
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Sæt hardisken over i en anden maskine som et sekundært drev så kan du

Hvis det ikke virker, er der måske lidt hjælp her.
http://support.microsoft.com/kb/810881/da

Mvh.
Poul

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-08-08 11:13

"Poul Madsen (7250)" <poulhmtagvæk@mailtagvæk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse news:48b79a74$0$93682$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Hvis det ikke virker, er der måske lidt hjælp her.

Tak for info

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com