MS Windows
briani 27239
Understregning af genvejsbogstaver?
Fra : Martin Ploug

Dato : 22-08-08 17:23

Hej

Hvor og hvordan er det man i XP (og i Vista) får vist den der understregning
der er under de pågældende bogstaver der bruges til genvejs-
taster sammen med Alt-tasten i f.eks. Internet Explorer.

Eksempel:

Hvis man i Internet Explorer 6 taster Alt + V + E får man funktionen
tekststørrelse. Der er altså streg under V'et i Vis og under E i
Teskstørrelse
(i 7'eren er det hhv. S og T)

Men disse understregninger er ikke altid vist, hvordan får man dem vist
- det samme gør sig vist gældende i Word og andre programmer.

Imens jeg sidder og skriver dette, har jeg måske svaret på mit eget
spørgsmål.
Kan det passe, at man får vist / skjult understregningerne ved at trykke på
Alt-tasten?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 22-08-08 17:31

Martin Ploug skrev:

> Kan det passe, at man får vist / skjult understregningerne ved at trykke på
> Alt-tasten?

Ja.

--
Niels