MS Windows
briani 27239
wgaTray.exe
Fra : hamselv

Dato : 20-08-08 14:41

hvad gør lige ovenstående fil ?

Min pcér kommer nemlig efterhånden meget jævnligt med en fejl ang. denne
exe.fil

henrik

Fra : Ole C

Dato : 20-08-08 14:54

hamselv skrev blandt andet:

> hvad gør lige ovenstående fil ?
>
> Min pcér kommer nemlig efterhånden meget jævnligt med en fejl ang.
> denne exe.fil

WGA = WindowsGenuineAdvantage - kontrollerer at du ikke bruger en
piratudgave af Windows

Er det længe siden du har været på Windows Update?
Microsoft har redigeret WGA-systemet nogle gange undervejs, så en opdatering
vil formentlig (forhåbentlig) rette problemet.

--
vh
Ole C

Fra : hamselv

Dato : 20-08-08 15:16

Mange tak for det hurtige svar.
surfede lige forbi windows update, men får nu denne fejl istedet:

"iexplore.exe har fundet en fejl og afsluttes."

ØØhhh, hvad nu ?

henrik

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-08 16:09

hamselv wrote:
> Mange tak for det hurtige svar.
> surfede lige forbi windows update, men får nu denne fejl istedet:
>
> "iexplore.exe har fundet en fejl og afsluttes."
>
> ØØhhh, hvad nu ?

Linux :)

Fra : Ole C

Dato : 20-08-08 18:28

hamselv skrev blandt andet:

> Mange tak for det hurtige svar.
> surfede lige forbi windows update, men får nu denne fejl istedet:
>
> "iexplore.exe har fundet en fejl og afsluttes."
>
> ØØhhh, hvad nu ?

Tja, hvis det sker hver gang du forsøger, er der vel næsten kun en af disse
to muligheder:
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no22
eller:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4