MS Windows
briani 27239
Slette mapper?
Fra : Rado

Dato : 19-08-08 16:16

Jeg har lige installeret Office 2007 og Visual Studio 2008, efter
installation ligger der nogle mapper i roden af C: som jeg antager er
installationsfiler jeg kan slette igen, men jeg vil lige være sikker
inden jeg gør det.

Det drejer sig om mapperne:

8e4712f7141e50c0b426b7d51309cb
og
MSOCache

samt undermapper.

Se evt. screenshot her

http://zantra.dk/temp/mapper.gif

Er det OK at slette dem?

--
Shake The Olympic Hand
http://www.avaaz.org/en/handshake/97.php?cl_tf_sign=1

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-08-08 21:17

Ja, men så skal du bruge din Office CD næste gang du skal installere
en opdatering til Office. Personligt vil jeg hellere være fri for at
skulle lede efter CD'en i tide og utide.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Rado

Dato : 19-08-08 22:07

On Tue, 19 Aug 2008 22:17:11 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Ja, men så skal du bruge din Office CD næste gang du skal installere
>en opdatering til Office. Personligt vil jeg hellere være fri for at
>skulle lede efter CD'en i tide og utide.

Det skulle vel ikke være nødvendigt hvis man har lavet en fuld
installation?

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 22-08-08 16:42

Rado skrev:

> Det skulle vel ikke være nødvendigt hvis man har lavet en fuld
> installation?

Er det i hvertfald ikke mht. til Office 2003, når man har foretaget en
fuld installation af pakken.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Jens Peter Karlsen