MS Windows
briani 27239
windows xp media center edition
Fra : Peter.P

Dato : 16-08-08 01:40

Kan En sådan installeres på en tom harddisk? Der medfølger vist CD*er..

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 16-08-08 10:14

Peter.P skrev:
> Kan En sådan installeres på en tom harddisk? Der medfølger vist CD*er.

Ja, det ville være sværere hvis harddisken var fuld.

--
Niels

Fra : KentBM

Dato : 16-08-08 12:15

Peter.P skrev:
> Kan En sådan installeres på en tom harddisk? Der medfølger vist CD*er.
XP MCE er en (engelsk) XP Pro i lidt formindsket udgave, så vidt jeg
ved. Og så kommer MCE funktionerne oveni samt eventuelt en dansk sprogpakke.

Nu er det et par år siden, at jeg installerede MCE på min computer, men
som jeg husker så er det vigtigt at installere MCE og sprogpakke CDerne
i korrekt rækkefølge.

Men du må prøve at søge i blandt andet denne gruppe efter indlæg. Der
blev skrevet ret meget om disse problemer på et tidspunkt.

Oprettelse/sletning af partitioner under installering fungere som
normalt under XP.

--

Kent

Fra : Janus

Dato : 16-08-08 17:30

Peter.P den 16-08-2008 09:40:
> Kan En sådan installeres på en tom harddisk? Der medfølger vist CD*er.

Mit svar er vist at gå udenfor dit spørgsmål - beklager

Men ellers så er der muligheden:
http://www.team-mediaportal.com/download.html

Bestem selv sproget

Fra : Peter.P

Dato : 17-08-08 01:15

On 16 Aug., 18:30, Janus <ja...@tekstfyldcontumacious.net> wrote:
> Peter.P den 16-08-2008 09:40:

> Mit svar er vist at gå udenfor dit spørgsmål - beklager
>
> Men ellers så er der muligheden:http://www.team-mediaportal.com/download.html
>
> Bestem selv sproget

Jeg kender og har prøvet Mediaportal, det er udmærket, men tak for
tippet.
Det fordi jeg får fat i et sæt gyldig installations CD'er med nøgle,
men ville vide om det skal installeres på en tom hardisk uden
styresystem?