Vis-Nummer via Zyxel Omninet Plus ISDN ada~
Fra : Brian Kristensen

Dato : 22-07-01 21:27

Hejsa.

Da jeg har problemer med at få ovenstående til at fungere vil jeg høre om
andre har oplevet problemer med dette.

Pft.
Brian Kristensen

Fra : Commander Keen

Dato : 22-07-01 20:26

On Sun, 22 Jul 2001 20:27:03 -0000, "Brian Kristensen"
<briangk@worldonline.dk> wrote:

> Da jeg har problemer med at få ovenstående til at fungere
> vil jeg høre om andre har oplevet problemer med dette.

Inga problem om det är CLID-modellen.
http://w1.857.telia.com/~u85704001/docs/isdn42se.html

--
+ Ken + ISDN-frågor?
Kolla här >>

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-07-01 22:55

Hej

"Brian Kristensen" <briangk@worldonline.dk> wrote:
>Da jeg har problemer med at få ovenstående til at fungere vil jeg høre om
>andre har oplevet problemer med dette.

Ja, det er desværre et kendt problem ! - Årsagen er at Zyxel har en for
lav spænding på porten hvortil du kobler telefon/nummerviser. Nu er det
længe siden jeg har puslet med den sag, men så vidt jeg husker er
spændingen på Zyxel kun omkring 18 - 20 volt, og de fleste nummervisere
kræver ca. 48 volt, som er den spænding der er på en normal PSTN
forbindelse.

Mig bekendt er der ingen løsning på problemet, ud over at udskifte Zyxel
med noget der overholder 'standarden', eller altirnativt forsøge sig med
forskellige nummervisere, indtil man måske finder en som vil fungere ved
den lave spænding.

--
M.v.h. Ole®