MS Windows
briani 27239
Outlook Epress
Fra : AB

Dato : 05-08-08 11:44

Jeg har fået et problem, når jeg skal svarer i en nyhedsgruppe. 'Outlook
Express' kan ikke læse addresse kartoteket.
Jeg bruger Outlook (ikke Express) til mine nyhedsgrupper, så jeg forstår
ikke rigtigt hvorfor Outlook Express blander sig her.
Jeg har prøvet at fjernes Outlook Express i 'Tilbehør - oprydning' og
geninstalleret uden bedre resultat.
Har også fundet 'WAB' filer som jeg slettede, stadig uden resultat. Hvad kan
jeg gøre mere, borset fra en total installation ?

AB

Fra : AB

Dato : 05-08-08 11:47

B" <a.bruun@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har også fundet 'WAB' filer som jeg slettede, stadig uden resultat. Hvad
> kan jeg gøre mere, borset fra en total installation ?

Nu virker det lige pludslig ! Mystikken breder sig.

mvh
AB

Fra : Lars E. P.

Dato : 05-08-08 12:05

Tue, 5 Aug 2008 12:47:17 +0200, skrev "AB" <a.bruun@tiscali.dk> :

>B" <a.bruun@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

>Nu virker det lige pludslig ! Mystikken breder sig.
>
>mvh
>AB

Fint nok.

Men til din oplysning, så findes der ikke Nyhedsgrupper i Outlook, så
i stedet bruger den Outlook Express.

Og spørgsmålet burde nok have været stillet i:

eller

Hilsen Lars

Fra : AB

Dato : 05-08-08 20:22

--
"Lars E. P." <larsep@SLETnypost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i stedet bruger den Outlook Express.
>
> Og spørgsmålet burde nok have været stillet i:

Ok - tak for oplysningen

mvh
AB