FP-extensions
Fra : Flemming Norman

Dato : 22-07-01 18:46

Hej!
Jeg er midt i et kursus i FP. Jeg skal have udgivet både tæller og formular,
og skal af den årsag ind på en server med fp-extensions, i dette tilfælde
WO, som jeg har tilmeldt mig, men noget går helt galt. Jeg går frem efter
bogen mener jeg ved at have en side oppe, gå ned på "Udgiv websted",
indtaste mit sted og "Udgiv". Men der ryger mere med fra min mappe, der ikke
optræder på siden.
Derefter har jeg prøvet igen med min adresse, trykket på gennemse, fundet
mappen med jobbet jeg vil have uploaded og så udgivet. Der sker så en masse
transmission, der dog hurtigt er overstået. Jeg bekræfter, jeg ønsker at se
resultatet og får så et index op med en masse muligheder at trykke på, men
intet fornuftigt.
Hvad gør jeg galt?

Hilsen
Flemming

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-07-01 18:47

"Flemming Norman" <flnorman@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ønsker at se
> resultatet og får så et index op med en masse muligheder at

Prøv at give et link til din side

Arne H. Wilstrup

Fra : Gevaldi

Dato : 22-07-01 22:20

"Arne H. Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at give et link til din side

Behøvede du virkelig at tage hele det oprindelige indlæg med for at skrive
de 8 ord?

For at lette overskueligheden af et indlæg, så klip det fra du ikke svarer
på.

Hilsen Gevaldi

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-07-01 20:35

"Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
at skrive
> de 8 ord?
>
> For at lette overskueligheden af et indlæg, så klip det fra du

behøvede du virkelig ofre så mange ord på at korrekse mig? du lider
måske af netpolititis? Jeg svarede såmænd på det hele.
--
Arne H. Wilstrup

Fra : David Jensen

Dato : 22-07-01 19:52

Hvis du bruger worldonline, så brug følgende link til at upload:

fp.image.dk/fpexxxxx

xxxxx = dit brugernavn

Mvh David...

Fra : David Jensen

Dato : 22-07-01 19:55

Ups jeg glemte at fortælle at index files hos wol SKAL hedde .html
For frontpage opretter den som standard som .htm

HUSK at omdøbe den i selve frontpage. evt. i navigation i menuen "Vis"

Mvh David...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-07-01 22:11

Sun, 22 Jul 2001 20:54:45 +0200, skrev "David Jensen"
<david@superworld.dk>:

>Ups jeg glemte at fortælle at index files hos wol SKAL hedde .html
>For frontpage opretter den som standard som .htm

Nej, men man skal huske at slette den index.html, der ligger som
default.

Fra http://www.worldonline.dk/support/homepage/ftp/ftp.html :

Hvad skal hovedsiden kaldes?
Din hovedside skal kaldes index.html eller index.htm. Bemærk at
filnavnet skal skrives med små bogstaver. Husk at slette eller
overskrive den index.html, der i forvejen ligger på vores server.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : David Jensen

Dato : 23-07-01 08:48

Jamen Knud dog :)

Så fortæl mig hvorfor det ikke virker med htm :)
Jeg er selv kunde hos WOL både privat og som domænekunde, og har været det i
nu 5 år.

Fra : jopa

Dato : 23-07-01 10:17

David Jensen skrev bla...
> Jamen Knud dog :)
>
> Så fortæl mig hvorfor det ikke virker med htm :)

Det gør det også men hvis der ligger en html fil i forvejen vil den beholde
den indtil han sletter den eller omdøber sin htm til html og overskriver.
Det skulle ikke betyde en bønne om der står htm eller html heller ikke hos
VOL.

jopa

www.jp-web.dk